ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel St George Lycabettus

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een hartelijke gastvrijheid van het personeel! De accommodatie was tot in de puntjes verzorgd en het ontbijt was voortreffelijk. Ook waren we onder de indruk van het mooie menu. Ik kan niet wachten om hier weer terug te komen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Fantastische plek om te verblijven met prachtig uitzicht en een gunstige locatie nabij alle hotspots.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit charmante hotel ligt net buiten het hart van de stad, op een verhoogde locatie met een schitterend panoramisch uitzicht tijdens het ontbijt. De wandeling vanuit het centrum naar het hotel kan wat uitdagend zijn vanwege het hoogteverschil, maar is zeker de moeite waard. De kamers zijn misschien niet al te ruim, maar wel sfeervol ingericht. En laten we het dakterras met heerlijk zwembad niet vergeten, waardoor je echt kunt ontspannen en genieten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Geen hotel met vijf sterren, maar wel met prijzen die daaraan doen denken. Een vijfsterrenhotel draait niet alleen om luxe faciliteiten als een spa, zwembad of een föhn op de kamer. Het zijn juist de kleine details die een hotel echt chic maken. Zoals elke dag een brandschone kamer, tot in de perfectie opgemaakte handdoeken en een spiegel in de badkamer die écht schoon is. Daarnaast hoort het aanvullen van toiletartikelen, koffiecups en water een vanzelfsprekendheid te zijn, zonder dat gasten er telkens om moeten vragen. Helaas schiet dit hotel op dat gebied tekort. Bij aankomst verliep de check-in rommelig en was de service ondermaats. Ook het ontbijt, waar het hotel hoog van opgaf, viel tegen. Elke dag hetzelfde aanbod en beperkte keuzes voor gasten met speciale dieetwensen. Er werd zelfs geld gevraagd voor een pannenkoek of avocado-toast, iets wat in andere hotels met minder sterren wel gewoon bij de prijs inbegrepen is. Al met al, ondanks de hoge prijzen, liet de service en ervaring van dit hotel te wensen over. Ik raad de managers dan ook aan om eens een kijkje te nemen bij andere vijfsterrenhotels om te zien hoe het wél hoort.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamers zijn redelijk, maar aan de kleine kant. De ligging is geweldig en biedt een prachtig uitzicht, maar helaas laat de service te wensen over. Bij aankomst wordt er geen welkomstgroet gegeven en de receptioniste is niet bepaald vriendelijk. Ze reageert zelfs geïrriteerd als je een kritische vraag stelt of om toiletpapier vraagt. Het dakterras is adembenemend, maar vaak overvol en het duurde maar liefst twee uur voordat onze lunch geserveerd werd. Als tegemoetkoming hoefden we uiteindelijk niet te betalen, maar een groot deel van de gerechten was niet beschikbaar. Gelukkig was het ontbijt wel goed georganiseerd.



© 2007-2025 ReisChecker.nl