ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sheraton

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het was een teleurstellende ervaring tijdens ons recente verblijf in dit hotel, vanwege het gebrekkige optreden van de beheerders. Ondanks de aanwezigheid van vier medewerkers bij de receptie, duurde het 45 lange minuten om een transfer te regelen, wat onaanvaardbaar is, vooral wanneer je reist met een jong kind. Het was frusterend om te zien dat het personeel niet in staat was om het probleem adequaat op te lossen of zelfs maar een passende oplossing te bieden. Hun onverschilligheid en gebrek aan professionaliteit lieten veel te wensen over als het gaat om de service die een hotel van dit kaliber zou moeten leveren. Helaas heeft deze ervaring ons alleen maar teleurgesteld achtergelaten en ons doen besluiten om deze locatie in de toekomst te vermijden, ondanks eerdere verblijven die over het algemeen positief waren. Het is duidelijk dat er verbeteringen nodig zijn in zowel de organisatie van het werk als de klantenservice om aan de verwachtingen van de gasten te voldoen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Na een vervelende ervaring bij het Marriott hotel bij Zlote Tarasy, besloot ik om te verblijven bij het Sheraton Grand Warsaw. En wat een goede beslissing was dat! Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ik wil vooral de chauffeur van de limousine en mevrouw Anna van restaurant Cucina Mia een compliment geven. De service was uitstekend, met heerlijke rundvleeslasagne en eersteklas vervoer van en naar de luchthaven. De Junior Executive Suite was erg mooi, hoewel ik wel het gemis van een inloopdouche opmerkte. Mijn vader heeft namelijk moeite met een badkuip en ikzelf bijna een sprong naar de haas maakte bij het uitstappen. Dit zou zeker handig zijn om te weten voor mensen met mobiliteitsbeperkingen. Desondanks was de locatie, de mensen, het eten en de kamers allemaal fantastisch!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Er zijn twee dingen die je beter kunt vermijden bij dit hotel: Radosław, de receptionist, en het ontbijt. Radosław is een jonge receptionist die traag en onbeleefd te werk gaat. Als je meerdere uren in de rij moet staan bij de receptie, is het beter om meteen van rij te verwisselen. Toen wij incheckten, kregen we onze kamer pas 40 minuten later dan afgesproken, en Radosław liet duidelijk blijken hoeveel hij genoot van zijn werk. Zijn sarcastische houding was echt ongepast voor iemand in direct contact met klanten. Daarnaast was het ontbijt een enorme teleurstelling. De selectie was zeer beperkt en simpelweg niet de moeite waard. Ik heb nog nooit zo slecht ontbeten, en ik begrijp niet hoe zoiets in Warschau kan bestaan. Al met al, als je een hotel zoekt met respectvol personeel en lekker eten, zou ik deze plek overslaan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Geweldige ligging met handige parkeergelegenheid en prachtig ingerichte kamers.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Uitstekende dienstverlening.



© 2007-2025 ReisChecker.nl