ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sofitel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Na een verblijf van 4 nachten in dit hotel, heb ik besloten om het een 3-sterren beoordeling te geven. Het voelde namelijk eerder als een 3-sterren ervaring dan als een 5-sterren ervaring. De locatie is fantastisch en hoewel de kamer wat gedateerd was, was het nog steeds comfortabel. Maar de service - of eerder het gebrek daaraan - is wat dit hotel echt laat zakken. Bij het inchecken konden ze mijn reservering niet vinden en vertelden ze me om mijn creditcardmaatschappij te bellen. Na meer dan een uur in de lobby te hebben doorgebracht, aan de telefoon met mijn creditcardmaatschappij, kwam ik erachter dat het probleem aan de kant van het hotel lag. Er werd geen excuses aangeboden of een upgrade aangeboden voor het ongemak. De serviceproblemen bleven daarna aanhouden. Ondanks dat ik het 'Graag schoonmaken' bordje op mijn deur had gehangen, werd mijn kamer op de eerste dag niet schoongemaakt. Toen ik dit meldde bij de receptie, leken ze niet geïnteresseerd en boden ze geen oplossing. Op de tweede avond deelde ik de lift met een andere gast die zo ontevreden was dat hij voortijdig uitcheckte om een ander hotel te zoeken. Dat bevestigde echt mijn vermoedens dat dit hotel niet voldoet aan zijn vermeende 5-sterren status. Als je op zoek bent naar een echte 5-sterren ervaring, raad ik aan om ergens anders te kijken. Dit hotel is teleurstellend qua service, wat cruciaal is voor een luxueus verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens de drukke vakantieperiodes besloot het hotel om renovaties uit te voeren, waardoor hun bekende brunchrestaurant en de fitnessruimte gesloten waren. Als dit bij het boeken was vermeld, zouden we hier niet naartoe zijn gekomen - zeker niet tegen de prijzen van de feestdagen. De kamers zijn gedateerd en eenvoudig (jaren '70 meubilair van grenenhout....) met echt enge ingelijste foto's van zwart-witte gebouwen aan de muren die er spookachtig uitzien EN op een dag rook de kamer om mysterieuze redenen naar uien na schoonmaak. We hebben verbleven in Sofitels over de hele wereld en deze verdient niet het merk. Er zijn VEEL betere hotels voor dezelfde prijsklasse of zelfs goedkoper in de omgeving (Le Germain is er een waar we naartoe zijn verhuisd na dit hotel, zo chic). Maar ik moet zeggen dat het personeel ZEER aardig, beleefd en superbehulpzaam was, en dat is de enige reden waarom ik geen 1-beoordeling geef.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het hotel lobby wordt momenteel verbouwd zonder enige voorafgaande informatie. Het ontbijt is niet op niveau, de ontbijtruimte lijkt meer op een vergaderzaal dan een gezellige plek. De faciliteiten zijn beperkt en er is geen comfortabele zitruimte in de lobby voor gasten die moeten wachten. Na het uitchecken komen er ook verborgen kosten voor 'stedelijke kosten' à 20,5 euro per persoon. Waarom? De kamer is geweldig en de service is uitzonderlijk. Al met al was het nog steeds een teleurstellende ervaring voor een 5-sterrenhotel. Het voelt eerder als een 3-3.5 sterrenervaring. Klanten dienen van tevoren op de hoogte te worden gebracht van eventuele beperkingen in de faciliteiten. Ook zouden er compensaties moeten worden geboden aan de gasten. Een ondermaatse ervaring vanuit het oogpunt van het hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Het slaapcomfort liet te wensen over vanwege een ongemakkelijk matras. Het was jammer dat het fitnesscentrum gesloten was voor renovatie, aangezien we hier niet van op de hoogte waren bij het inchecken. Gelukkig was het restaurant aangenaam licht en uitnodigend, met vriendelijk personeel en lekker eten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Telkens wanneer we een bezoek brengen aan Montreal voelt het alsof we thuiskomen bij Sofitel Montreal. Dit hotel is onze favoriete plek om te verblijven, en dat is niet voor niets! De moderne en stijlvolle kamers zijn een lust voor het oog en bieden het ultieme comfort. De centrale ligging midden in de stad maakt het eenvoudig voor ons om overal te geraken waar we moeten zijn. Wat Sofitel echt speciaal maakt, is de buitengewone service die ze bieden. Het team is altijd vriendelijk, professioneel en doet er alles aan om ons verblijf onvergetelijk te maken, of we nu voor zaken komen of lekker lang blijven. Sofitel weet altijd een uitzonderlijke ervaring te leveren. Het is een eer voor ons om Sofitel Montreal ons partnerhotel te noemen en we kijken er telkens weer naar uit om hier te verblijven. Een echte aanrader voor iedereen die deze stad bezoekt!



© 2007-2025 ReisChecker.nl