ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sonesta Posadas Del Inca Lake Titicaca

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een prachtig hotel met ongelooflijke service van het personeel! Het uitzicht op het meer vanuit de kamer is adembenemend en de aandacht die we kregen was uitmuntend. Bijzondere lof voor de receptiemedewerkers - Daggo, Raul, Abel en Armando, die buitengewoon vriendelijk en behulpzaam waren. Don Samuel, met zijn passie voor lama's en de omgeving, was niet alleen aardig en behulpzaam, maar wist ons ook te betoveren met zijn kennis. Mevrouw Juanita bij de hotelwinkel was ontzettend vriendelijk, behulpzaam en had prachtige producten in de winkel. Het gehele team in het restaurant en bij de roomservice was uiterst gastvrij. Ons verblijf van 29 april tot 1 mei was tot in de puntjes georganiseerd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het hotel biedt een comfortabel verblijf met een prachtig uitzicht op het meer, alhoewel het wat verder van het centrum ligt en ongeveer 15 soles kost met een taxi. Helaas hadden we een vervelende ervaring toen we roomservice bestelden. Op de menukaft stond vermeld dat als het eten langer dan 30 minuten duurt, het gratis is. Het duurde echter 35 minuten en toen we dit meldden aan de ober, was hij duidelijk geïrriteerd. Hij kwam later terug en beweerde dat het slechts één minuut te laat was, terwijl we samen tot de conclusie kwamen dat het er eigenlijk 5 waren. Hij bleef ons herhaaldelijk vragen of we echt niet wilden betalen, waarop ik aangaf dat dit het beleid van het hotel was, niet het mijne. Later ben ik naar de receptie gegaan om te vragen of de kosten bij de werknemers in rekening zouden worden gebracht, waarop ze 'ja' antwoordde. Ik gaf aan dat ik niemand wilde schaden en besloot om toch te betalen. Als tegemoetkoming bood ze me een korting aan vanwege de situatie. Bij het uitchecken werd ik op de hoogte gebracht van de korting door de receptionist, die bleef aandringen dat we toch het volledige bedrag betaalden, omdat het anders ten koste zou gaan van de werknemers. We voelden ons onder druk gezet gedurende ons hele verblijf vanwege een promotie die het hotel had bedacht. Ik raad aan deze voorwaarde van de menukaart te verwijderen, omdat dit alleen maar problemen creëert voor zowel het personeel als de gasten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik geef het 100% aan! Ik wil graag benadrukken hoe geweldig de service was die ik kreeg van het personeel, ze waren vriendelijk en attent tijdens mijn hele verblijf. Ik heb verschillende hotels bezocht in Lima en naburige provincies, maar ik kan alleen maar positief zijn over de hotels van Sonesta op al hun locaties. Ik waardeer ook hun "blauwe initiatief", dat laat zien hoe toegewijd ze zijn, zelfs tot in de kleinste details, zoals het verantwoord gebruik van water. Mijn felicitaties, hartelijk dank :)



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik ben helemaal weg van deze geweldige locatie waar een scala aan dieren rondloopt, waaronder lama's, alpaca's en zelfs cavia's. Het ontbijtaanbod is uitstekend en de kamers zijn prachtig ingericht. Ik heb nog nooit zo comfortabel geslapen als op de heerlijke bedden hier. Zeker een aanrader voor dierenliefhebbers. Een speciale shoutout naar de attente ober Santiago voor zijn uitstekende service. Tot ziens! Bedankt voor de gastvrijheid.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Genieten van een schitterend uitzicht vanuit de kamer, heerlijk dineren en de luxe van opgehaald worden per boot op slechts een steenworp afstand van je verblijf.



© 2007-2025 ReisChecker.nl