ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Achat Comfort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Helaas was ons verblijf met onze twee jonge kinderen geen succes. Bij aankomst verliep alles vlot en konden we snel naar onze kamers. Hoewel het interieur een beetje gedateerd was, leek het in eerste instantie wel prima. Maar zodra we wilden gaan slapen, werden verschillende problemen duidelijk: - Het toilet bleef maar doortrekken en maakte constant lawaai. - De tram die voor het hotel stopt, zorgde voor flinke trillingen door het hele gebouw. - De airco was erg luid en duurde lang voordat het effect had. - De meubels vertoonden vlekken, vooral het bankje bij het grote bed. - De lakens leken niet helemaal fris en leken al lang niet vervangen te zijn. - We konden onze buren horen snurken. We meldden het toiletprobleem al om 9 uur 's ochtends bij de receptie voor ons de stad in zouden gaan. Helaas was het bij onze terugkomst om 20 uur nog steeds niet opgelost en moesten we van kamer wisselen, om vervolgens weer eenzelfde probleem tegen te komen. Na een klacht kregen we uiteindelijk een upgrade naar de suite op de hoogste verdieping. Het gedoe met de kamerwissels kostte ons uiteindelijk anderhalf uur van onze avond. Onze kinderen lagen veel te laat op bed en raakten in de war door de veranderingen. Voor de prijs die we betaald hebben, hadden we verwacht dat de kamers in orde zouden zijn en we goed konden slapen. Positief: - Het ontbijt was prima en onze kinderen kregen gratis ontbijt met kinderbestek. - Parkeren onder het hotel was handig. - De locatie van het hotel was goed als uitvalsbasis om de stad te verkennen. - Na alle kamerwissels hebben we bij de bar een borrel genomen om het gedoe te vergeten. De cocktail was erg lekker! Negatief: - Het hotel is behoorlijk verouderd en niet alle kamers zijn even goed gerenoveerd. - De tram voor de deur zorgde voor veel lawaai en trillingen door het hele hotel. - Er waren extra kosten voor kinderbedden die niet duidelijk waren bij het boeken. Het zou beter zijn als het hotel de prijzen meteen juist weergeeft.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamer was netjes en comfortabel, maar helaas werkten de tv-kanalen niet. Daarnaast was de parkeergarage naast het hotel behoorlijk prijzig, met een tarief van 24 euro voor 24 uur of per uur betalen. Dit zorgde ervoor dat de overnachting een stuk duurder uitviel dan verwacht, wat echt jammer was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotelverblijf van afgelopen januari was een ware ervaring. Vanaf het moment dat we de lobby binnenkwamen, voelden we de hitte al. Eenmaal op de kamer was het nog erger. Het lukte me nauwelijks om de ramen te openen vanwege de kapotte hendels. Slechts twee kleine raampjes boden een beetje verkoeling, maar lang niet genoeg. Een grappige sticker in de badkamer suggereerde om een dansje te doen om warm te worden, terwijl de kachel niet te bedienen was en de airco zwakker dan zwak. Ik besloot uit nieuwsgierigheid de temperatuur te meten met mijn telefoon. Binnen was het 28 graden terwijl het in de lobby zelfs 32 graden was, vergelijkbaar met een bejaardentehuis. Het leek alsof ze non-stop stookten! Na veel gedoe kreeg ik eindelijk een hendel om de ramen te openen, maar het lawaai van passerende trams maakte slapen onmogelijk. Uiteindelijk vertrok ik met keelpijn en verkoudheid vanwege het ondraaglijke temperatuurverschil tussen binnen en buiten. Het personeel liet ook te wensen over, telkens moesten we herhaaldelijk vragen om handdoeken of andere benodigdheden. Kortom, een ervaring om snel te vergeten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel was over het algemeen goed, maar er kan een vervelend geluid optreden door passerende trams vanwege de wissels op het kruispunt. Het is aan te raden om een kamer aan de achterkant te vragen om dit geluid te vermijden. Houd er rekening mee dat er een extra vergoeding van 22,50 euro wordt berekend voor parkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Momenteel verblijf ik in dit hotel voor zaken. De vloerbedekking is echt niet om aan te zien, en in de gang ligt een nogal twijfelachtige deken van gerecycled materiaal. Gelukkig heb ik slippers bij me, anders zou ik me niet op mijn gemak voelen. Toen ik bij het inchecken informeerde naar een minibar, bleek het te gaan om een kapot koelkastje met een lauwwarm flesje water erin... geen roomservice beschikbaar, dus geen mogelijkheid om iets kouds te drinken te bestellen. Dit alles voor een behoorlijk hoge prijs; een van de slechtste prijs-kwaliteitverhoudingen die ik heb ervaren in Duitse hotels. Gelukkig heeft het hotel na mijn klacht bij de receptie wel 50% van mijn geld teruggegeven.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl