ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Dusit Thani

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Prachtig vakantieverblijf met een weelderige tuin die uitkomt bij de zee. De culinaire ervaring is voortreffelijk en biedt een diverse selectie aan gerechten. Het personeel is gastvrij en vriendelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel was prachtig, maar de staat van de kamers liet wat te wensen over, vooral wat betreft de geur.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

+: De klantenservice was top en het personeel erg vriendelijk. De sportschool en squashfaciliteiten in het resort waren mooi. We hebben een goede deal kunnen boeken direct bij het resort. Het ontbijt aan het strand was echt geweldig. De lounge was oké, maar niet uitzonderlijk. De massage was ontspannend en we hebben genoten van de vuurshow op zaterdag. -: Het grootste minpunt was het gedrag van sommige gasten bij het zwembad. In de ochtend werden er stoelen gereserveerd door handdoeken of boeken neer te leggen, ondanks de borden die dit verboden. Wij deden hier niet aan mee, waardoor het lastig was om een plekje te vinden. Ik zou aanraden strenger op te treden tegen deze praktijken of meer ligstoelen toe te voegen. Er vond een evenement plaats waar we pas van op de hoogte werden gesteld nadat we hadden ingecheckt en betaald. Al met al was het een positieve ervaring en zouden we overwegen om terug te gaan, maar dan wel tegen een gereduceerd tarief.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Eerst even de positieve punten: het zwembad is prima en het personeel is vriendelijk en attent. Ze zorgen er meteen voor dat je nooit met een leeg glas zit, wat een service! Dan de kamers: helaas is er een duidelijke vochtige geur aanwezig en kun je ook schimmel ruiken. Het vliegenraam sluit niet goed en de airconditioning werkt niet naar behoren. Na een nieuwe kamer te hebben gekregen vanwege deze problemen, bleek hetzelfde euvel zich voor te doen. Het verzoek om een ventilator als alternatief werd beloofd maar niet nagekomen, wat erg teleurstellend was. Wat betreft het eten: het avondbuffet op de eerste dag was geweldig, maar daarna werd de kwaliteit ervan minder. Het mini-buffet dat daarna werd geserveerd was echt mini en werd niet goed aangevuld, erg jammer. Het ontbijt daarentegen was wel helemaal in orde. Het restaurant aan het strand was daarentegen echt heerlijk! Een minpunt is het ontbreken van een shuttle service naar de Market Village, waardoor je 20 minuten te voet moet afleggen. Het is dus aan te raden om van tevoren een taxi te regelen en de prijs af te spreken. Al met al krijgt dit hotel van mij een 3-sterren beoordeling, maar zeker geen 5 sterren waard.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel steekt met kop en schouders boven de rest uit, maar niet op een positieve manier. We moesten continu achter handdoeken aan en werden bijna gesmeekt voor een glas water dat belachelijk duur was. Zelfs de lotion was op! Het voelde eerder als een “melk de toerist uit”-hotel. Gelukkig was de locatie wel top.



© 2007-2025 ReisChecker.nl