ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Maritim Seehotel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Ligging7
  • Service9

Dit hotel lijkt wat achterhaald te zijn, met kamers die te klein en gedateerd zijn. De inrichting is niet bepaald up-to-date en waar vind je tegenwoordig nog zulke ouderwetse televisies in een 4-sterren hotel? Gelukkig heeft het hotel een goede ligging, dicht bij de stad met de zee voor de deur. Het ontbijt is prima en het personeel is heel vriendelijk en biedt goede service.



Reisperiode: onbekend

  • Ligging8
  • Service2

Helaas was ons wellnessweekend in het Seehotel niet helemaal wat we ervan hadden verwacht. We waren teleurgesteld doordat het binnenzwembad gesloten was vanwege reparaties, waar we niet van tevoren over waren ingelicht. Daarnaast nodigde het buitenzwembad ons niet echt uit vanwege het onstuimige weer. De parkeerkosten in en rond het hotel leken niet in verhouding te staan tot wat je mag verwachten in een hotel van deze standaard, eerder iets wat je zou verwachten in de buurt van Hamburg! Al met al moesten we concluderen dat Das Seehotel niet meer aan de hoge standaard voldoet die ze zichzelf ooit hadden gesteld.



Reisperiode: onbekend

  • Ligging7
  • Service8

In dit Maritim hotel, net als in andere vestigingen in verschillende steden, ervaar je een nostalgische sfeer die doet denken aan de jaren '60 en '70. Hoewel het meubilair dateert uit de tijd van de opening, laat het bed te wensen over voor een hotel van dit kaliber. Gelukkig is de badkamer wel gerenoveerd en voldoet deze aan de verwachtingen. De locatie direct aan het Oostzeestrand, het wellnesscentrum en de diverse eetgelegenheden zijn echter absoluut pluspunten. Vooral de Orangerie is een culinair hoogtepunt, de chef-kok kan zich meten met de chefs van de beste restaurants in de omgeving. De prijzen zijn redelijk, waardoor dit hotel een goede keuze kan zijn voor een ontspannen verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Ligging8
  • Service6

Het ontbrak aan een moderne flatscreen-tv en er stond alleen een verouderd exemplaar. Normaal gesproken zie je bij 5-sterrenaccommodaties toch wel een luxere televisie. Daarnaast was er geen ventilatiesysteem aanwezig in de badkamer, wat het verblijf minder comfortabel maakte.



Reisperiode: onbekend

  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel biedt een ideale locatie direct aan zee en bij de pier, maar de architectuur doet denken aan de stijl van de jaren zestig en zeventig. Onze kamer bevond zich op de bovenste verdieping en was redelijk onlangs gerenoveerd en opnieuw geschilderd, wat een frisse uitstraling gaf. Hoewel de badkamer ook vrij nieuw was, vertoonden andere faciliteiten zoals meubilair, ramen en deuren duidelijke tekenen van slijtage en ouderdom. De gereserveerde transfers tussen het station en het hotel lieten iets te wensen over en moesten meerdere malen worden herinnerd voordat ze werden uitgevoerd. Bovendien leek de receptie vaak onderbezet te zijn, wat zorgde voor langere wachttijden en minder efficiënte service.



© 2007-2025 ReisChecker.nl