ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Mantra On Kent

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ligging van de accommodatie was fantastisch, maar helaas lieten de badkamertegels te wensen over door schimmel op de voegen. Het bad was niet te gebruiken vanwege een probleem met de waterdruk dat ervoor zorgde dat het water snel wegliep. Gelukkig reageerden de schoonmakers snel toen we dit meldden en kregen we een andere kamer aangeboden. Ondanks deze tegenvallers zou ik vanwege de geweldige locatie waarschijnlijk toch opnieuw in dit hotel verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De locatie van deze plek is gewoon geweldig. Het personeel, vooral mevrouw Vera, was zo behulpzaam en vriendelijk. Ze regelde zelfs voor ons een kamer op een hogere verdieping, hoewel we dat niet hadden gevraagd. Haar lokale tips waren fantastisch en zorgden ervoor dat ons gezin en ikzelf zoveel mooie plekken hebben bezocht die we anders misschien hadden gemist. De accommodatie zelf was ruim, brandschoon en het uitzicht, vooral 's nachts, was adembenemend met uitzicht over Darling Harbour. De voorzieningen waren echt heel goed, met een wasmachine, droger, keuken en nog veel meer, compleet met geurige body wash, shampoo en lotion (gembercitroen, heerlijk!). De ligging was perfect, op loopafstand van bijna alles in het centrum van Sydney en met makkelijke toegang tot het openbaar vervoer. We waren absoluut tevreden met ons verblijf en zullen zeker terugkomen, vooral tijdens de vakantieperiodes. Een speciale dank aan mevrouw Vera voor haar warme gastvrijheid en hulpvaardigheid. We hopen dat ze zelf ook een fantastische vakantie zal hebben!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij het inchecken merkten we dat de receptiemedewerkers niet bepaald hartelijk waren. Ze leken meer geïnteresseerd in hun computerscherm dan in het begroeten van ons, wat nogal ongemakkelijk aanvoelde. We hadden een kamer geboekt voor twee mannelijke gasten, verwachtend dat het extra bed al opgemaakt zou zijn. Het personeel vertelde ons echter dat het hotelbeleid was dat het opmaken van het bed alleen standaard gebeurde als er drie gasten in de kamer verbleven. Ondanks mijn beleefde verzoek, werd ik uiteindelijk afgescheept. Na meerdere telefoontjes terug te hebben gepleegd, beloofden ze het bed om 21.00 uur op te maken, maar bij terugkomst in onze kamer om 23.45 uur was dit nog steeds niet gebeurd. Toen we de receptie opnieuw belden, kwam er een nachtmedewerker naar onze kamer met slechts een kussen en handdoek - zeker niet genoeg voor een comfortabele nachtrust. Nadat we hem hadden gevraagd om op zijn minst lakens en een dekbed te regelen, kwam hij terug met de benodigde items, maar droeg hij ons op om het bed zelf op te maken. Als trouw lid van Accor zal ik dit incident melden. Het niveau van service was absoluut onaanvaardbaar en dit is zeker niet wat je zou verwachten van een accommodatie onder hun naam.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens mijn bezoek aan Mantra-hotels in Sydney, Adelaide en Melbourne vorige zomer, sprong deze eruit omdat het de enige was met een handige wasmachine in de kamer. De ruime kamer en grote kookruimte maakten het perfect voor het bereiden van heerlijke maaltijden, zoals ramen en vleesgerechten. De locatie van het hotel was ook zeer gunstig gelegen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We hebben enorm genoten van ons verblijf op deze geweldige locatie. De accommodatie was brandschoon en voorzag in al onze behoeften. Het enige punt van kritiek zou zijn dat het appartement echt wel een kleine eettafel en wat buitenmeubilair kan gebruiken.



© 2007-2025 ReisChecker.nl