ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Comfort Inn East

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een prachtig ingerichte kamer die absoluut luxe uitstraalt. Alles was tot in de puntjes verzorgd, zonder enige klachten. Hoewel het even puzzelen was om de weg naar het ontbijt te vinden, wisten we uiteindelijk de juiste plek te vinden. De locatie heeft misschien niet veel in de directe omgeving te bieden, maar laat dat je zeker niet weerhouden om hier te verblijven. Het ontbijt was voortreffelijk en de nachtrust was ook zeer aangenaam. Een absolute aanrader voor een verblijf van twee sterren. Verwacht wel dat je betaalt voor dit comfortniveau, dus wees daarop voorbereid ;)

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een fantastisch begin van de dag! Het ontbijt was een feest met heerlijke wafels, smeuïge omeletten, huisgemaakte lekkernijen, verse worstjes en nog veel meer lekkers. De bedden waren hemels, de kamers brandschoon en de sfeer was heerlijk rustig. Ons verblijf was top! Het was zo fijn om op de begane grond te zitten en direct bij onze kamer te kunnen parkeren om gemakkelijk in en uit te laden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Let goed op je creditcarduitgaven-- UPDATE: Na een maand wacht ik nog steeds op restitutie van de onterechte kosten die van mijn creditcard zijn afgeschreven. Er is geen sprake van excuses of het aanvaarden van fouten. Het antwoord dat ik kreeg was simpel: "We hebben je slechts één keer in rekening gebracht, dat is alles wat ons systeem aangeeft." Echter, ik heb bewijs dat er meer is afgeschreven. De hotelkamer was buitengewoon luidruchtig. Deuren werden de hele nacht dichtgegooid en er werd op onze deur geklopt vanuit de aangrenzende kamer. De kier tussen de deur en het kozijn was zodanig groot dat het kijkgaatje overbodig was; men kon simpelweg de gang inkijken. Het toppunt van alles was echter dat we niet alleen werden gefactureerd voor ons geplande verblijf volgens de ontvangstbevestiging, maar de volgende dag ook nog eens het dubbele van de oorspronkelijke prijs moesten betalen. Ze hebben ons dus dubbel in rekening gebracht, terwijl we slechts één nacht verbleven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik geef deze accommodatie vier sterren vanwege een interessante ervaring na ons verblijf. Kort na ons vertrek kreeg ik een telefoontje waarin werd beweerd dat er een paar kussens ontbraken en dat er daarom $1000 extra in rekening werd gebracht. Ik heb geprobeerd uit te leggen waar we ze hadden achtergelaten, maar ze bleven volhouden dat ze er niet waren. Na meerdere gesprekken en frustraties met het personeel, slaagde uiteindelijk een attente medewerker erin om de kussens te vinden op de plek waar ik ze had achtergelaten. Mijn dank daarvoor en ik wens alle betrokkenen vrede en zegeningen toe! Ons verblijf van één nacht met familie was over het algemeen goed, we hadden drie fantastische kamers.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een tegenvallende ervaring was dat zeg! We verbleven drie nachten in een accommodatie en hadden de pech dat de eerste avond de verwarming niet werkte. Nadat we de receptie waarschuwden, duurde het tot 8 uur 's avonds voordat er iemand langskwam, en zelfs toen konden ze pas de volgende dag iets doen. Ze beloofden wel compensatie voor het ongemak, maar dat maakte de koude nacht in Sudbury (met een zwoele 60 graden Celsius in de kamer) niet goed. Bij het uitchecken boden ze ons slechts een tegoed van $25 aan en tot overmaat van ramp heeft de manager niet eens gereageerd op mijn e-mail die al ruim een week geleden is verstuurd. Dit is absoluut niet de manier waarop een bedrijf gerund zou moeten worden.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl