ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Tulip Hotel De Paris

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is stijlvol en compleet ingericht, gelegen net buiten het bruisende centrum van Cannes. Op slechts een steenworp afstand van de vele bezienswaardigheden, stranden en eetgelegenheden die deze stad te bieden heeft. Perfecte locatie voor een ontspannen verblijf!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel is niet bepaald wat je van een viersterrenaccommodatie verwacht. Het ontbijt is minimaal en de kamers zijn buitengewoon klein en slecht geïsoleerd, met de deuren op ongemakkelijke afstand van elkaar. Onze boeking verliep via een hotelbureau en bij het uitchecken werden we geconfronteerd met een onverwachte rekening van maar liefst 1.350 euro. Gelukkig kon ik aantonen dat we dit al hadden betaald aan het bureau, maar de receptiemedewerker leek niet erg meegaand. Toen ik om mijn borg van 200 euro vroeg, beweerde hij dat hij het niet kon vinden – een absurde situatie voor een viersterrenhotel. Na diverse telefoontjes en e-mails ontving ik het geld uiteindelijk wel, maar de moeite die het kostte maakt dat ik dit hotel niet zou aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een actie die een zure nasmaak achterlaat... Mijn ervaring in dit hotel heeft mij diep teleurgesteld. Het feit dat de pyjama van onze 11 maanden oude dochter in de kamer is achtergelaten en ondanks herhaalde verzoeken nooit is teruggevonden, heeft ons echt geraakt. Het gebrek aan inzet om dit voor ons belangrijke voorwerp op te sporen, voelt pijnlijk. We hebben het gevoel dat er opzettelijk niet is gezocht door het personeel of de housekeeping teams. Als iemand de pyjama daadwerkelijk heeft meegenomen, dan hoop ik van harte dat zij er voldoening uit halen. Voor ons gaat het verder dan alleen een kledingstuk; het is een emotioneel gebaar voor ons. Deze onverschilligheid heeft ons diep geraakt en we zullen met een bittere nasmaak terugdenken aan ons verblijf in dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamers zijn redelijk comfortabel. Het hotel heeft geen echte lobby, maar biedt wel parkeerservice tegen betaling. Wanneer je bij vertrek je auto op straat naast het hotel parkeert, zullen ze je vragen parkeergeld te betalen, wetende dat je haast hebt om te vertrekken. De hotelmanager laat te wensen over en de receptionisten lijken van mening te veranderen zodra de manager in de buurt is, en ze proberen onder gemaakte afspraken uit te komen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze kamer is binnengevallen en er is $2000 gestolen! Manager Lutran beloofde een intern onderzoek, maar na meerdere e-mails hebben we niets meer gehoord. De camera's werkten niet en we moesten klagen voordat ze ons serieus namen. De schoonmaak was ontoereikend, ondanks een paar dagen rotatie. We moesten zelfs van kamer wisselen vanwege een defecte airco. Dit is echt teleurstellend voor een zogenaamd sterrenhotel. Er is absoluut gebrek aan professionaliteit en de manager gedroeg zich arrogant.



© 2007-2025 ReisChecker.nl