ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Taj Residency

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel trok onze aandacht vanwege de weelderige voorzieningen, de uitmuntende service en de idyllische ligging te midden van de natuur. We waren helemaal weg van de ervaring! Ik zou Vivanta van harte aanbevelen vanwege de knusse kamers, het buitengewoon vriendelijke personeel en de rustgevende sfeer. Ook niet te vergeten de prachtige inrichting en de heerlijke taart die ze speciaal voor ons hadden geregeld. Een stevige aanbeveling!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Er wordt momenteel flink wat werk verricht aan de kamers en enkele andere faciliteiten, dus daar zal ik niet over uitweiden. Het personeel in dit hotel is werkelijk geweldig, en het eten was voortreffelijk met een prachtige buffetkeuze. Daarnaast werden de excursies naar Ellora en de Ajanta-grotten goed georganiseerd. De sfeer in het hotel was zo positief dat het leek alsof geluk toebehoorde aan het pand zelf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn recente ervaring in dit hotel was verre van bevredigend vanwege onaangename verrassingen op het gebied van hygiëne en onderhoud. Bij aankomst ontdekte ik dat het hotel momenteel werd gerenoveerd, iets wat blijkbaar niet was gecommuniceerd tijdens mijn boeking, wat nogal frustrerend was. De badkamer liet veel te wensen over, met vlekken op de spiegels, een bad vol haren en kalkresten op de kranen. Om de ellende compleet te maken, werkte een van de kranen niet eens. Zelfs de föhn droeg bij aan een gevoel van verwaarlozing van de kamer. In de kamer waren de bank en de tafellamp bevlekt en overal lag een laagje stof. Het meubilair leek verouderd en niet goed onderhouden. Het was overduidelijk dat de schoonmaakstandaarden op geen enkele manier werden nageleefd, wat geen positieve indruk achterliet op het gebied van hygiëne en gezondheid. Het restaurant was gesloten, dus moesten gasten dineren in een improvisatie in de feestzaal. Deze ruimte liet ook te wensen over en deed zeker niet denken aan een vijfsterrenhotel. Zelfs de servetten waren vuil, wat onacceptabel was. Qua eten was het redelijk, maar niets bijzonders. De chef-kok was het enige lichtpuntje, met zijn vriendelijkheid en toewijding aan gastvrijheid. Helaas konden zijn inspanningen de teleurstellende hygiënestandaarden van het hotel niet goedmaken. Ik zou niet aanraden hier te verblijven tenzij er serieuze verbeteringen worden doorgevoerd, vooral op het gebied van hygiëne, onderhoud en communicatie met gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel staat bekend om de uitstekende service en het prachtige zwembad dat het biedt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een gastvrij personeel! Ze stonden altijd klaar om onze vragen te beantwoorden en pasten het eten aan naar onze smaakvoorkeuren. De hygiëne in het hotel was uitstekend, alles werd goed onderhouden en schoongehouden. Hoewel de kamer wat verouderd was en het tapijt wel een opfrisbeurt kon gebruiken, waren de bedden comfortabel en was de kamer altijd netjes toen we terugkwamen na een lange dag sightseeing. Al met al hebben we hier drie fijne nachten doorgebracht.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl