ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Pullman Fontana

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel is redelijk.... De kamer is prima en het restaurant is ook in orde. Er staat een slimme Samsung TV, maar helaas is deze zo beperkt door software instellingen dat je alleen Duitse zenders kunt bekijken, met uitzondering van CNN. Helaas geen mogelijkheid voor Netflix of om je mobiele telefoon te koppelen. Niet bepaald een slimme TV



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel heeft een perfecte locatie. We verbleven in een ruime, comfortabele en brandschone kamer op de 13e verdieping met een adembenemend uitzicht op Stuttgart. Gelukkig geen geluidsoverlast van het nabijgelegen station of andere storende geluiden. Het bed was uiterst comfortabel! Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Voor de geboden prijs-kwaliteitverhouding is dit hotel absoluut een aanrader.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel is prima voor een snelle tussenstop en een overnachting. De kamer was schoon maar behoorlijk fris. De douche is compact maar goed onderhouden. Jammer genoeg ontbreekt het aan ventilatie in de badkamer, waardoor alles na het douchen doorweekt is. De medewerkers bij de receptie zijn niet erg attent. Ze nemen rustig de telefoon op terwijl je met ze praat, of helpen een collega zonder iets te zeggen. Het is nogal vreemd als je met ze in gesprek bent. Het restaurant is klein maar gezellig, met aardig personeel. Ook hier is het echter behoorlijk koud. Een dekentje zou prettig zijn geweest.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De afgelopen jaar ben ik vier keer naar dit hotel geweest en ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben in de ontwikkelingen die ik heb gezien. Ondanks de vernieuwde kamers, is de algehele kwaliteit van het hotel achteruit gegaan. Gelukkig zijn de matrassen van goede kwaliteit nu, wat een verbetering is vergeleken met voorheen. Echter, bij mijn laatste verblijf werd er plotseling om een waarborg gevraagd, terwijl dat daarvoor niet het geval was. Het grootste probleem was het feit dat de airconditioning in drie van de zes geboekte kamers niet werkte. Dit was echt een noodzaak, vooral omdat de ramen 's nachts niet open kunnen vanwege het lawaai van passerende treinen. Met temperaturen boven de 30 graden overdag was het zonder airco 's nachts ondraaglijk warm in de kamers. Daarnaast is de service op de kamers aanzienlijk verslechterd in het afgelopen jaar. Bij ons verblijf lag er tot de laatste dag een lange zwarte haar op de douchevloer, terwijl ik zelf kort blond haar heb. Ook werden de glazen en kopjes pas na drie nachten schoongemaakt. Er zouden per kamer twee badjassen aanwezig moeten zijn, maar in vier van de zes kamers ontbraken deze. Onze familie heeft veel problemen ondervonden met de boekingen en het verblijf, zoals kamers die niet werden schoongemaakt, gebrek aan airco, verkeerde boekingen en verdeling van het gezin over verschillende verdiepingen. Ik voel me zelfs beschaamd dat ik dit hotel heb aanbevolen voor ons gezamenlijke verblijf in augustus 2022. In 2021 hadden we nog een geweldige ervaring met dit hotel, ondanks de pandemie, maar nu betreur ik ten zeerste ons recente verblijf en de aanbeveling voor de andere vijf geboekte kamers. Het is twijfelachtig of we hier in de toekomst nog zullen terugkeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Prima verblijf in dit hotel. De kamers zijn smaakvol ingericht en stralen luxe uit. De prijs-kwaliteitverhouding is gunstig en het parkeren is mogelijk in een nabijgelegen parkeergarage, zij het tegen betaling. Het hotel biedt een handige busdienst voor de deur die je snel naar het centrum brengt. Daarnaast is er een zwembad aanwezig, al laat de sauna te wensen over. Het ontbrak aan toezicht, waardoor sommige gasten zelfs in hun ondergoed de sauna betraden. Gelukkig is er wel een aparte zwemgedeelte waar men de juiste zwemkleding moet dragen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl