ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel The Garden

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij het watervalcafé werd ik teleurgesteld door de kwaliteit van de koffie. Ik bestelde twee keer een cappuccino en beide keren was het flauw en smaakloos. Toen ik het personeel vroeg welke koffiebonen ze gebruikten, kwam ik erachter dat ze Nespresso-koffiecapsules gebruikten. Geen wonder dat de koffie niet lekker was!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Een vijfsterrenhotel met een teleurstellende driesterrenservice. Vanaf de eerste dag al liet het personeel een slechte indruk achter bij mij en mijn familie. Toen we wilden inchecken, werd een andere gast vóór ons geholpen, ondanks dat we al bijna een halfuur stonden te wachten. Bovendien hadden we al een kamer geboekt, dus waarom werd er plotseling aan iemand anders een kamer gegeven? Was er soms sprake van een dubbele boeking? Ondanks dat mijn familie en ik geduldig waren en geen scène maakten, is dit niet het soort service dat je mag verwachten van een vijfsterrenhotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Voor mijn bezoek had ik hoge verwachtingen van dit hotel. Helaas voldeed de ontvangst bij de receptie niet aan die verwachtingen vanwege de onbeleefde en onvriendelijke houding van een jonge medewerker. Gelukkig veranderde mijn mening dankzij de uitstekende service van een heer bij de receptie, die bezoekers hielp met bagage en parkeerzaken. Die avond bleek mijn autosleutel leeg te zijn en functioneerde niet goed, maar hij regelde een nieuwe batterij voor me. Hierdoor kon ik weer normaal rijden. Ik ben erg dankbaar voor de inzet van deze jonge medewerker Wayne bij de receptie. Ondanks de ontvangstbalie heb ik toch goede herinneringen aan dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ter ere van het 40-jarig bestaan van dit legendarische hotel in Guangzhou, besloot ik mijn oude herinneringen nieuw leven in te blazen door meer dan drie uur te reizen vanuit Shenzhen. Helaas werd ik teleurgesteld door de matige gastenservice. Zo stond er bij de draaideur een portier die geen hulp bood bij het in- en uitladen van bagage, ondanks het feit dat er veel medewerkers in de lobby stonden te glimlachen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Onlangs verbleef ik in het LN Garden Hotel Guangzhou en ik was echt onder de indruk van de buitengewone gastvrijheid die ik mocht ervaren. Vanaf het moment dat ik arriveerde, werden mijn behoeften met grote vriendelijkheid en aandacht benaderd. Gedurende mijn verblijf was de service van uitstekende kwaliteit. Het personeel stond altijd klaar om te helpen met verzoeken, of het nu ging om het regelen van vervoer, aanbevelingen voor lokale bezienswaardigheden of gewoon het verstrekken van informatie over de omgeving. Hun oprechte zorg en toewijding om ervoor te zorgen dat mijn verblijf comfortabel en plezierig was, vielen echt op. Het hotel zelf werd goed onderhouden en bood een comfortabele en ontspannen sfeer. Ik genoot met name van de rust in de tuinen en bij de waterval van het hotel. Ik raad LN Garden Hotel Guangzhou ten zeerste aan aan iedereen die Guangzhou bezoekt. Hun buitengewone gastvrijheid en toewijding aan de tevredenheid van de gasten maken het tot een werkelijk onvergetelijke ervaring.



© 2007-2025 ReisChecker.nl