ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Metro Tower Mill

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De onzorgvuldige medewerkers hebben nagelaten mij effectief op de hoogte te stellen, waardoor ik mijn inchecktijd heb gemist zonder restitutie. Ze nemen alles voor lief en tonen een gebrek aan verantwoordelijkheid. Hun zogenaamde contact- en opvolgingsberichten bestaan slechts uit een paar e-mails aan het einde van hun werkdag, en ze gaan ervan uit dat reizigers onmiddellijk zullen antwoorden! In tegenstelling tot andere hotels of zelfs motels, zijn ze niet bereid om klanten te bellen of sms-berichten te sturen ter informatie. Is het niet belachelijk dat dit gedrag als zorgvuldig wordt beschouwd? Mijn navraag bij het hotel heeft telkens de arrogantie van hun medewerkers en management aangetoond. Na een paar dagen van onderhandeling hebben ze op onbeleefde wijze het gesprek beëindigd en mijn reservering geannuleerd zonder restitutie. In de beoordelingen van het hotel heb ik talloze klachten gezien tegen hun medewerkers, en ik moet zeggen dat deze opmerkingen inderdaad waar zijn. Bovendien hebben ze hun klanten meer dan eens hun inchecktijd laten missen door hun laksheid en ineffectieve meldingen. Het is overduidelijk dat ze geen veranderingen willen of reflecteren. Als ik een bekwame hotelmanager was, zou ik dit nooit aan een reiziger laten overkomen, maar blijkbaar boeit het hen niet. Het personeel en management hebben niets gedaan om de fouten van het hotel goed te maken. Ze praten slechts onzin als robots (of zelfs erger dan robots). Ik verwacht nu al een nutteloze reactie van hen op mijn beoordeling. Normaal gesproken ben ik niet veeleisend en heb ik nooit een slechte beoordeling gegeven aan een hotel, behalve deze. Ik moest een slechte beoordeling achterlaten vanwege hun medewerkers en management. Bovendien heb ik deze situatie gemeld bij de Australian Competition and Consumer Commission. Doe jezelf een plezier, verspil je geld niet en bederf je humeur niet. Kies andere hotels als er een keuze is. Tenzij je hun onbeschofte en arrogante medewerkers wil ervaren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Onze overnachting hier was een aangename verrassing! De ruime kamer had twee grote balkons met comfortabele stoelen. De medewerker waarmee we voornamelijk contact hadden, was ontzettend vriendelijk en gastvrij. De ligging was zeer centraal, maar verrassend genoeg moesten we (als Brissy-nieuwkomers) flink de heuvel op vanaf het Centraal Station. Het enige minpuntje was dat de badkamerwanden flinterdun waren. We konden hele gesprekken duidelijk horen vanuit de aangrenzende kamer terwijl we in de badkamer waren. Desondanks zouden we overwegen om terug te keren als we weer in Brisbane zouden zijn, vooral omdat het een goede vondst was voor de prijs die we betaalden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik verbleef hier vier nachten. De eerste nacht was zeer opmerkelijk, om het zacht uit te drukken. Er was een vervelende situatie waar een vrouw zichzelf per ongeluk opsloot in een wasruimte en toen begon te schreeuwen en op de deur te bonken, wat mijn dochter behoorlijk bang maakte. Ik was uiteindelijk degene die naar boven ging om te helpen, aangezien zelfs het personeel dat op de hoogte was gesteld geen moeite nam om te komen kijken. Afgezien van dit incident, was de manager erg vriendelijk en kregen we zelfs een tegoedbon voor een vlek in de kamer die er al was toen we aankwamen. De kamers zijn prima en knus. Het uitzicht en het balkon zijn echt een pluspunt, maar je kunt 's nachts wel geluiden horen van mensen in andere kamers en deuren die hard dichtslaan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Op maandagmiddag om 17.00 uur plaatsten we onze bestelling en waren we de enige klanten in het restaurant. Na 15 minuten waren onze drankjes nog steeds niet geserveerd, dus besloot ik even naar de bar te gaan om te checken of ze de bestelling hadden ontvangen. De dame achter de bar was druk met haar telefoon en vertelde dat ze de bestelling hadden ontvangen, maar nog niet waren begonnen met de bereiding. Het eten was redelijk, maar de service liet te wensen over. Een ster.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het verblijf in het hotel was aangenaam en de kamers waren prima voor een paar dagen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam wanneer nodig. Het enige minpunt was het lawaai van de straat dat al vroeg in de ochtend te horen was. Als je een lichte slaper bent, is de kans groot dat je vroeg in de ochtend wakker wordt gehouden.



© 2007-2025 ReisChecker.nl