ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Medena

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Na een geannuleerde vlucht werd ik hier ondergebracht door de luchtvaartmaatschappij. Dit hotel voelde aan als een reusachtig gebouw uit de jaren '70, gelegen in een verlaten omgeving zonder enige vorm van vermaak in de buurt. Alleen het hotelrestaurant was (voorlopig?) geopend. Het avondbuffet liet te wensen over, maar het ontbijt was acceptabel. De kamer was redelijk en bood een prachtig uitzicht op zee, daarom geef ik het nog drie sterren. Het personeel was vriendelijk en probeerde het beste ervan te maken, maar over het algemeen zou ik dit soort hotels liever mijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een ramp! Na een probleem met ons vliegtuig werden we gedwongen om in deze plek te wachten. Het was een chaotische scene - het was zelfs onmogelijk om iets te drinken te pakken omdat we geen polsbandjes hadden ontvangen. Het was een ware nachtmerrie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tijdens ons bezoek hebben we genoten van een verfrissende duik. Hoewel we niet hebben overnacht in het hotel, konden we niet negeren dat het enigszins aan het verouderen is. Gelukkig maakte het prachtige strand veel goed met zijn overvloedige schaduwrijke plekjes. De versleten ligstoelen zijn te huur voor een exorbitante prijs van 10€ per stuk. Het is dus aan te raden om je eigen stoelen mee te nemen als dat mogelijk is. Voor een volledige dag parkeren wordt er ook nog eens 10€ gevraagd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Lang wachten, geen mogelijkheid om drankjes te bestellen in het restaurant, constant heen en weer lopen tussen zelfbedieningsstations. Tafels blijven vies en onopgeruimd, onvriendelijk personeel. Beter om dit restaurant te vermijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit vakantieverblijf is duidelijk toe aan een flinke opknapbeurt. Tijdens ons verblijf in de appartementen hebben we meteen gemerkt dat er wat mankementen waren. De weg naar de receptie was al geen pretje en eenmaal ingecheckt moesten we ons appartement zelf nog schoonmaken. Overal lagen haren en binnen no-time waren onze sokken zwart. Niet bepaald hygiënisch. Gelukkig bracht de receptie wel nog het ontbrekende beddengoed en handdoeken nadat we dit hadden gemeld, dat was dan wel weer prettig. De wifi liet echt te wensen over en het hele park gaf eigenlijk een verwaarloosde indruk. De boulevard bestond slechts uit één restaurant en een paar vervallen winkeltjes. Echter was het restaurant, Restoran Arka, wel een lichtpuntje. Vriendelijk personeel, goed eten en redelijke prijzen. Helaas was de rest van het park in dezelfde staat: kapotte trappen, gaten in de weg, verwaarloosde voortuinen en overal zwervende katten die hun behoefte doen. Alleen de tuin bij de receptie zag er nog enigszins verzorgd uit. Het strand was ook niet bepaald idyllisch. Betonnen platen die overgingen in een kiezelstrand, niet ongebruikelijk voor Kroatië, maar bezaaid met glasscherven en zelfs zee-egels in het ondiepe water. Dit was wel het meest zorgwekkende.

Melden


Reisperiode: mei 2017

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

er zijn veel voorzieningen aanwezig en extra activiteiten om te doen, echter zijn deze alleen beschikbaar in het hoogseizoen, wat niet goed aangegeven staat. De ligging is prachtig. Trogir is op loopafstand en er is een mooi strand waarlangs je kunt lopen. Wel is het aan te raden een auto te huren of met een organisatie excursies te plannen, want er is ontzettend veel te zien

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl