ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Grand - A Boscolo First Class

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Genietend van alle luxe omarmd worden, maar er is nog ruimte voor verbetering wat betreft de snelheid van de service.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Geweldige ligging, uitstekende voorzieningen en heerlijk ontbijt!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is een echt pareltje op een fantastische locatie! De ligging is perfect, met de stad op loopafstand. Bij binnenkomst word je meteen verwelkomd door een prachtige entree en vriendelijk personeel. De lounge-ruimte en de kamers zijn stijlvol en comfortabel. De spa is zeker een aanrader voor een relaxmomentje. Bovendien is er vlakbij een locatie waar je fietsen kunt huren, wat erg handig is. Helaas ontbreekt er een gezellige bar om ‘s avonds nog een drankje te doen en het ontbijt, voor €29,00, biedt niet de gewenste keuzemogelijkheden. Al met al was ons verblijf aangenaam, maar voor het ontbijt zouden we de volgende keer elders gaan eten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een geweldige ervaring! Alles was tot in de puntjes verzorgd en prachtig ingericht. Het personeel van de housekeeping was ontzettend vriendelijk en zorgde ervoor dat alles constant werd aangevuld, zelfs water en snacks waren inbegrepen. De medewerkers bij de receptie waren ook erg gastvrij en keurig. Een klein minpuntje was wel de hoge prijs voor het parkeren, namelijk 40 euro per dag, maar dan wel met valet service! Het is echt opmerkelijk hoe ongekend de service is wanneer je iets nodig hebt; ze brengen de benodigdheden persoonlijk naar je kamer. Ons advies is om minstens 2 nachten te verblijven om echt te kunnen genieten van de luxe, vooral met toegang tot de sauna en andere faciliteiten. Meneer en mevrouw Buzing, jullie verbleven in kamer 316.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De website van dit hotel belooft veel goeds, maar in werkelijkheid vallen ze behoorlijk tegen. Het lijkt alsof ze geen enkele interesse hebben in hun gasten, misschien omdat ze denken dat hun locatie op zichzelf al genoeg is om klanten te trekken. Bij aankomst hebben we gelijk onze klachten gemeld, zowel persoonlijk als via e-mail, maar kregen geen enkele reactie. De problemen met de douche en het toilet werden niet opgelost - ondanks herhaalde meldingen. Onze voeten stonden in de douche constant in het water en de wc bleef maar doorlopen. Bovendien ontbrak er een toplaag op de matras van de boxspring. Het ontbijt zou vers moeten zijn, maar de "verse pannenkoeken" bleken gewoon uit plastic zakjes te komen. In de kamer waren er ook duidelijke gebreken, zoals een zichtbare zekeringskast en ontbrekende verlichting. Dit hotel verdient naar mijn mening zeker geen 5 sterren. Tijdens ons verblijf vielen de treinaanslagen plaats, waardoor het lastig was ander vervoer te regelen. Andere 5-sterren hotels zaten vol, anders waren we direct vertrokken. Het viel me op dat ze na ons verblijf niet eens om een review hebben gevraagd, wat voor mij bevestigt dat ze werkelijk geen interesse hebben in hun gasten.



© 2007-2025 ReisChecker.nl