ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Lemon Tree , Hinjawadi

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij het uitchecken vergat ik mijn Nord Ear Buds bij de receptie. Ik vroeg het personeel om hulp bij het zoeken, maar ze reageerden niet adequaat. Ik vroeg zelfs of ze de beveiligingscamera's konden controleren, maar kreeg geen bevredigend antwoord. Toen ik de voedselrekening wilde betalen, was het personeel niet op de hoogte van het proces en beweerde dat ze geen rekeningen verstrekken. Pas na aandringen vonden ze de rekening, wat resulteerde in vertraging aangezien ik eerder had gevraagd om deze 30 minuten voor het uitchecken te ontvangen. Helaas werd hier niet op gereageerd, zelfs terwijl mijn taxi voor de deur stond te wachten. Daarnaast viel het me op dat in kamer 205, waar ik verbleef, er zwarte schimmel op het plafond van de badkamer zat.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De accommodatie en maaltijden waren zeker in orde, maar helaas moet ik drie sterren geven vanwege de servicekwesties. Het viel me op dat er extra kosten werden gerekend voor zowel belastingen als service, waarbij vooral de servicekosten als een soort verrassing kwamen. Hoewel ze op de factuur als optioneel stonden vermeld, was het toch jammer dat deze kosten niet vooraf werden gecommuniceerd en dat restitutie niet mogelijk was na betaling. Let dus goed op dit soort tactieken als je hier verblijft.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel voldeed aan de verwachtingen, maar miste de 'wow'-factor. Hoewel het als een 4-sterrenaccommodatie werd gepresenteerd, was de uitstraling niet helemaal conform die verwachting. De kamers bleken iets gedateerder te zijn dan op de foto's deed vermoeden. Een opknapbeurt zou het verblijf aanzienlijk kunnen verbeteren en ervoor zorgen dat de kamers overeenkomen met de prachtige beelden die online worden getoond.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een nachtmerrie! Ik zou het niet aanraden. Na een uitputtende dag checkten we pas om 3 uur 's nachts in. De kamer was nog niet gereed, terwijl dit eigenlijk om 13.00 uur had moeten gebeuren, waardoor we nog eens 20 minuten moesten wachten. Tijdens het wachten tot 15.30 uur hebben ze niet eens de moeite genomen om ons een glas water aan te bieden. De medewerkers bij de receptie leken totaal onwetend. Ik zal zeker niet nog eens voor een verblijf bij deze citroenboomfranchise kiezen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn recente verblijf in dit hotel was ronduit fantastisch. Bij het betreden van de accommodatie voelde ik meteen dat ik in de watten gelegd zou worden. De kamer was niet alleen vlekkeloos schoon, maar ook smaakvol ingericht en voorzien van alle gemakken die ik mij kon wensen. Het culinaire aanbod was verrukkelijk, met een breed scala aan heerlijke gerechten om uit te kiezen. De spa-ervaring was werkelijk onvergetelijk, met luxueuze behandelingen die mij volledig lieten ontspannen en herboren voelen. Ik raad dit hotel van harte aan aan iedereen die op zoek is naar een memorabel verblijf van topkwaliteit.



© 2007-2025 ReisChecker.nl