ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel De Burghoeve

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service7

Het hotel heeft een mooie uitstraling met schone, maar verouderde kamers. Voor de prijs die we hebben betaald, hebben we geen klachten. Het personeel is erg vriendelijk, maar enigszins afstandelijk. De receptie liet te wensen over bij aankomst. De locatie, op 20 minuten lopen van het centrum van Valkenburg, is prima te doen en parkeren is geen probleem. Wel jammer dat het personeel kansen lijkt te missen om extra omzet te genereren. Er is ruimte voor verbetering, bijvoorbeeld door de tuin gezelliger in te richten en de service later op de avond actief te houden. Wij hebben echter een prettig verblijf gehad.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service3

Er valt nog het nodige te verbeteren aan de kamers om aan de verwachtingen van drie sterren te voldoen. De lampen boven het bed zijn een hoofdstootgevaar, de televisie lijkt uit een andere eeuw te komen met willekeurig geplaatste zenders, plastic bekertjes bij de verouderde wastafel, een vies douchegordijn, vlekken in het tapijt en handdoeken van twijfelachtige kwaliteit. Het ontbreken van een comfortabel zitje en krakende stoelen dragen bij aan de rommelige uitstraling van de kamer. Laten we hopen dat de andere hotels van betere kwaliteit zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service7

Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, maar de kamers waren dringend toe aan een update. Hoewel we een 'ruime kamer' hadden, ontbrak het aan licht en lucht, vooral in de kamers die meer weg hadden van een inloopkast. De meeste kamers waren somber en konden wel een opfrisbeurt gebruiken. De badkamers hadden behoefte aan normale verlichting in plaats van ongezellige spaarlampen en 'opwarmlichten'. De ouderwetse vloerbedekking in het koetshuis en de luidruchtige deuren waren ook minpunten die aangepakt moesten worden. Het positieve was dat de lounge en eetzalen prachtig en knus waren, en het eten uitstekend was. Of we nog een keer zouden teruggaan? Misschien, maar alleen nadat de accommodatie een grondige renovatie heeft ondergaan en de kamers zijn gemoderniseerd. In de hoeve waren de slaapruimtes niet ideaal voor twee personen en verdienen ook zeker een upgrade.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service5

We hadden een voucher geboekt voor een bezoek aan de thermen, maar verbleven in het gedeelte genaamd het 'koetshuis'. De sfeer was bedompt en de entree voelde als een sombere plek. De bedden waren van erg lage kwaliteit. Het personeel leek hun taken te vervullen, maar niet meer dan dat. Gelukkig was het ontbijt wel lekker. Parkeren was een nachtmerrie! Het hotel had een eigen parkeerplaats, maar die liet te wensen over. Gelukkig kon je gratis parkeren langs de weg op bepaalde tijden, wat vlakbij het hotel was. Ik begrijp dat je niet te veel luxe kan verwachten met een voucher, maar dit verblijf viel voor ons toch echt tegen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid1

Ongelooflijk hoe Fletcher nog durft om zulke stoffige, lawaaierige en ouderwetse kamers aan te bieden. Gelukkig waren de diners, het ontbijt en de service wel van topkwaliteit. Het was duidelijk dat het personeel overbelast was. 's Avonds was er slechts één kok en één receptionist die niet alleen moest koken en bedienen, maar ook drankjes moest maken voor de lounge, terwijl hij tegelijkertijd de telefoon beantwoordde voor reserveringen en ook nog de receptie bemannen. Echt bewonderenswaardig hoe deze hardwerkende persoon alles voor elkaar kreeg! Fletcher zou zich moeten schamen voor deze situatie.





© 2007-2024 ReisChecker.nl