ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Delta Beausejour

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Fantastisch hotel om met het gezin naartoe te gaan. Onze 6-jarige en andere kinderen van verschillende leeftijden hadden een geweldige tijd bij het zwembad en op de waterglijbaan. Het water op de glijbaan was verfrissend koud, maar gelukkig was het zwembad lekker warm. Handdoeken voor bij het zwembad waren beschikbaar en er was een gezellige plek buiten bij het zwembad en de fitnessruimte om te ontspannen. Genoeg zitplekken bij het zwembad, en er was zelfs een bar en restaurant op het terrein. We hebben online roomservice besteld via een QR-code en het eten werd snel gebracht en was goed warm. Voor de kinderen waren de maaltijden goed geprijsd en de porties waren royaal. Het hotel is slechts een korte taxirit verwijderd van de luchthaven (zo'n 10-15 minuten) en eenmaal daar aangekomen bevind je je op loopafstand van vele eetgelegenheden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Gelegen in het hart van Moncton, biedt dit hotel handige toegang tot de busroutes en vriendelijke chauffeurs die graag informatie delen. Achter het hotel ligt een schilderachtig pad langs de rivier waar u veilig kunt wandelen of fietsen. Mis de spannende getijdenvloed, die twee keer per dag plaatsvindt, niet. Kortom, de perfecte locatie voor een rustig en ontspannen weekendje weg.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn recente verblijf in dit hotel was niet bepaald de moeite waard. Bij aankomst wilde ik mijn cadeaubon van het hotel gebruiken, maar tot mijn verbazing werd er meer dan $300 van mijn creditcard afgeschreven. Bovendien moesten we bijna 2 uur in de rij staan in een muffe lobby die doordrenkt was met goedkope luchtverfrisser, waarbij sommige andere gasten klaagden over hoofdpijn. Het onbeschofte personeel maakte de ervaring nog onaangenamer. Het ontbijt in het restaurant Triiio was van bedenkelijke kwaliteit en mijn kamer was nog niet schoongemaakt na de vorige gast, met kapotte tv en telefoon als bonus. Het uitzicht vanuit mijn raam werd gedomineerd door afvalcontainers en zwerfvuil. Na een nacht vol teleurstelling heb ik besloten deze ervaring te delen en dit hotel niet aan te bevelen. Dit was mijn ervaring bij Delta Hotels Beausejour - een verblijf dat ik niet snel zal vergeten, helaas om de verkeerde redenen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel heeft me teleurgesteld op elk mogelijk niveau en heeft mijn eerdere ervaringen in goedkope motels overtroffen. Het personeel van de Delta-locatie behandelde mijn vriend en mij onbeschoft en onprofessioneel. Ondanks het gebruik van een cadeaubon voor een overnachting met ontbijt voor twee personen, werden we geconfronteerd met onbegrip en werd de volledige prijs op de creditcard van mijn vriend in rekening gebracht. Dit onaangename voorval volgde na meer dan 2 uur wachten in de lobby voordat we konden inchecken. Zonder de cadeaubon zouden we hier nooit zijn gebleven. Ondanks dat we weken van tevoren hadden geboekt, werd onze reservering genegeerd door de receptie. De kamer vertoonde tal van gebreken, zoals kapotte of losgekoppelde tv en telefoon, en geluiden van de gang waren duidelijk hoorbaar. Bovendien troffen we etensresten en een verontrustend "briefje" van de vorige hotelgast aan. Kortom, er viel niets positiefs te melden over deze ongelukkige ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik wil graag benadrukken dat mijn verblijf in het hotel over het algemeen positief was, ondanks dat de kamers misschien wel een opfrisbeurt konden gebruiken. Wat mijn ervaring echter echt onvergetelijk maakte, was de geweldige klantenservice die ik van al het hotelpersoneel heb ontvangen. In het bijzonder wil ik graag twee personeelsleden, Mafe van de receptie en Carmen van het restaurantteam, bedanken voor hun efficiëntie, vriendelijkheid en uitstekende service die mijn verblijf zo aangenaam hebben gemaakt. Dank aan hen beiden voor hun bijdrage aan mijn onvergetelijke ervaring! Ik hoop dat het management van het hotel mijn waardering aan hen zal doorgeven om hun inzet verder aan te moedigen!



© 2007-2025 ReisChecker.nl