ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hilton

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel in het CBD is absoluut een aanrader! De bedden zijn ongelooflijk comfortabel, waardoor ik heerlijk heb geslapen. Hoewel er wat kleine verbeterpuntjes zijn in de badkamer, vond ik het toch een fantastisch verblijf. Het ontbijt was ook echt genieten!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Na een kwart eeuw trouw te hebben doorgebracht in de koffiehoek van de lobby, begin ik te merken dat de servicekwaliteit achteruitgaat. Dat persoonlijke tintje dat zo kenmerkend was, lijkt te vervagen. De consistentie van de koffie laat te wensen over en zelfs het bestellen van warme chocolademelk zonder suiker is niet meer mogelijk - een waarschuwing voor mensen met diabetes. Het lijkt erop dat het personeel bijna de keuken in moet duiken om het suikervrije alternatief te vinden, terwijl de huidige versie voor 80% uit suiker bestaat. Het personeel is beleefd maar afstandelijk in hun interactie. Op een dag zal ik mijn vergaderingen elders moeten voortzetten, lijkt het.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De ligging nabij Chinatown was fantastisch. De roomservice was van hoge kwaliteit en de kamer werd elke dag keurig schoongemaakt. De sportschool was echt top. Helaas liet het personeel in de bar wat te wensen over qua snelheid en beleefdheid. Gelukkig compenseerde de vriendelijke en professionele receptie dat ruimschoots. Over het algemeen was het een prettig verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het Adelaide Hilton heeft een speciale plek in ons hart, aangezien we oorspronkelijk uit Adelaide komen maar nu ergens anders wonen. Helaas voldeed de rolstoeltoegankelijke kamer niet helemaal aan onze verwachtingen, gezien de behoeften van mijn vrouw die nu aan een rolstoel gebonden is. Hoewel het Hilton over het algemeen een 5-sterrenservice bood, misten de toegankelijke kamers de benodigde ruimte en voorzieningen die voldeden aan de huidige normen voor mensen met beperkingen. Ondanks enkele problemen met de warmwatervoorziening in de douche, werden deze snel opgelost en was het personeel van de conciërge en valet zeer attent. De prijzen voor de bar en het buffet waren echter aan de hoge kant in vergelijking met wat er geboden werd. We zouden vroeger zonder twijfel bij het Hilton hebben geboekt, maar tot de verbeteringen aan de toegankelijke kamers zijn doorgevoerd en aan de huidige normen voldoen, zullen we helaas elders onze accommodatie zoeken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Geachte team, Ik hoop dat dit bericht jullie allemaal wel bevindt. Ik wil graag mijn recente ervaring tijdens mijn verblijf bij Hilton Adelaide delen, dat plaatsvond van 18 tot 21 april 2025. Bij aankomst werden we warm verwelkomd door het team bij de receptie en verliep alles vlot. Op 19 april kwam ik echter een klein probleempje tegen. Ik had gevraagd om mijn kamer schoongemaakt te hebben, maar door een misverstand over de deuraanduiding werd dit niet uitgevoerd zoals verwacht. Gelukkig sprong de schoonmaakdienst na een paar uur direct in actie en zorgde voor frisse lakens, extra waterflesjes en thee- en koffiefaciliteiten. Helaas was de medewerker die mijn telefoontje over dit voorval beantwoordde niet zo vriendelijk als gehoopt en miste het respect dat je normaal gesproken verwacht in een dienstverlenende omgeving. Desalniettemin wil ik graag benadrukken hoe uitzonderlijk de dienstdoende manager Yui is tijdens de ochtendshift. Haar klantenservice is opmerkelijk, ze kan goed multitasken en ze straalt een hoog niveau van professionaliteit uit. Haar toewijding en gastvrijheid hebben een blijvende positieve indruk op ons achtergelaten. Met oprechte waardering nomineer ik Yui voor de titel van Werknemer van de Maand en, heel gepast, Werknemer van het Jaar 2025. Haar uitmuntende prestaties weerspiegelen waarlijk de hoge standaarden van Hilton Adelaide, en ik vind dat ze erkenning verdient voor haar voortreffelijke service. Nogmaals hartelijk dank voor een memorabel verblijf en ik kijk uit naar toekomstige bezoeken. Met vriendelijke groeten, Sajith Perera - Kamer 1124 John Fernando - Kamer 1118 Chrishanthi Fernando - Kamer 1118



© 2007-2025 ReisChecker.nl