ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Sunset

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid2

Hoewel de locatie prachtig is, laat de staat van de kamers te wensen over en is de kwaliteit van het eten en de service ondermaats. Als je voor dit hotel kiest, zul je er zeker spijt van krijgen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7

In september 2005 hebben wij een onvergetelijke vakantie gehad in dit hotel, waar we naartoe gingen op zoek naar ontspanning en zon. Voor de betaalbare prijs hadden we niet al te hoge verwachtingen, en eerlijk gezegd werden deze ook niet overtroffen. Ondanks de kleinheid en een vleugje sjofelheid van de kamer, hebben we toch genoten van onze tijd daar. Het is goed om te realiseren dat je in een 2- of 3-sterren hotel niet al te veel luxe mag verwachten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging3
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5

Wat een vreselijke vakantie-ervaring, zeg. We verbleven daar een week van 24 juli tot 31 juli. Normaal gesproken verblijven we altijd in driesterrenhotels in Turkije, maar dit keer was het echt een tegenvaller. De nare geur van riolering hing in het hele hotel en het eten was gewoon niet te doen. Het open buffet lag in de zon, waardoor het eten bedorven was. Bij 45 graden Celsius was dat geen pretje. Daarnaast moesten we bij aankomst smeken om schone handdoeken en lakens, die nog vol haren en vlekken van de vorige gasten zaten. Als het wc-papier op was, kregen we geen nieuwe rol en zelfs de toiletten waren verstopt. Kortom, we waren dolgelukkig toen de week voorbij was.

Melden


Reisperiode: juli 2017

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Dit hotel is absoluut teleurstellend! Ik ben een ervaren reiziger, maar deze accommodatie was een regelrechte ramp. Mijn advies: vermijd dit hotel ten alle kosten.

Melden


Reisperiode: juli 2017

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Wat we hier eigenlijk zeggen, is dat er zoveel alternatieven zijn die meer te bieden hebben dan dit specifieke product.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging3
  • Service3

Het hangt ervan af waar je van houdt, maar dit hotel is verre van het paradijs dat ze beloven. We hebben besloten om elders te eten vanwege de teleurstellende ervaring. Het personeel liet veel te wensen over, vooral hun vriendelijkheid. Voor mij is dit geen plek waar ik nog eens naartoe zou gaan. Alles was gewoon afschuwelijk...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging2
  • Service4

Vorig jaar in september ben ik met een vriendin naar dit hotel geweest. Op het eerste gezicht leek het hotel redelijk, maar al snel bleek dat niet het geval te zijn. Het eten was van matige kwaliteit en altijd koud, het bestek plakte aan elkaar en de kamer werd gedurende ons verblijf van 8 dagen niet één keer schoongemaakt of voorzien van frisse handdoeken. Drankjes waren prijzig en de service liet te wensen over. Ondanks deze minpunten heb ik toch nog wel wat plezier gehad.

Melden


Reisperiode: mei 2018

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging5

Mijn ervaring met het hotel was niet zo geweldig, hoewel het personeel vriendelijk was, vooral tegen de kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service1

Mijn verblijf van 2 nachten in Golden Sunset was een teleurstelling. De kamers lieten te wensen over met gebreken zoals een gat in de muur in plaats van een douchekop en niet-functionerend toilet. De maaltijden waren ondermaats en de warme gerechten werden vaak lauw geserveerd. Daarnaast was er te weinig voedsel beschikbaar. Communiceren met het personeel was lastig omdat zij geen Engels spraken, wat het bestellen van zelfs een simpele fles water bemoeilijkte. Bovendien was het systeem van het kopen van bonnen voor drankjes niet goed uitgevoerd. Het enige positieve aan dit hotel was de locatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3

Absoluut geen aanrader! Ook al kreeg het drie sterren, de hygiëne liet te wensen over. Na drie verschillende kamers te hebben gehad, besloten we uiteindelijk teleurgesteld te vertrekken. De schoonmaak liet echt te wensen over; de kamers waren niet schoongemaakt na eerdere gasten, met volle vuilnisbakken en wc-rolletjes, haren in het doucheputje, vieze vloeren en kastjes, en zelfs resten van eerdere wc-bezoeken. Bij aankomst werden we niet geholpen en kregen we pas na anderhalf uur een kamer na tussenkomst van onze reisagent. De airconditioning werkte niet en er werd geweigerd om dit te repareren. Het zwembad was vies en onveilig voor kinderen, met een verroest hek. De beloofde pendelbus was nergens te bekennen. Het drinkwater was brak en duur. We moesten betalen met bonnetjes, wat we uiteindelijk hebben geweigerd. Het eten stond te lang in de zon waardoor koude gerechten warm waren en warme gerechten koud. Een kapot glas en bloed op de grond werden niet opgeruimd op het open terras. We vonden muizenkeutels in de broodmandjes. Ook was er 70% van de tijd geen warm water, en als er wel wat uitkwam, was het bruin. Het management was onbeschoft naar klanten toe.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Ik ben eens in het 'Golden Sunset' geweest en zal daar echt niet meer teruggaan. Ik had eerder al verbleven in een 3-sterren hotel in Turkije, maar dit was echt een teleurstelling. Het hotel was vies, de kamers waren vies, en 's nachts moest de riolering doorgespoeld worden omdat deze verstopt was vlak voor mijn kamer. Het ergste van alles was dat ik samen met andere gasten voedselvergiftiging opliep, waardoor ik in Nederland antibiotica moest nemen omdat het niet vanzelf overging. Ondanks het vriendelijke personeel, is 'Golden Sunset' voor mij echt geen optie meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2

Absolute afrader! Deze accommodatie voldoet zelfs niet aan de standaarden voor drie sterren. Bij aankomst was er geen sprake van hygiëne: kamers waren vies met vuile vloeren, ongeleegde vuilnisemmers en vieze badkamers. Het personeel sprak geen Engels en was weinig behulpzaam. De airco werkte niet en werd niet gerepareerd. Het zwembad was niet veilig voor kinderen en het eten was vaak lauw of zelfs bedorven. Zelfs muizenkeutels werden aangetroffen in de broodmandjes. Daarnaast was er regelmatig geen warm water beschikbaar en als het er wel was, was het vaak bruin van kleur. Het management was ronduit onbeleefd en niet klantgericht. Kortom, een verblijf om snel te vergeten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2

Bij aankomst om 13 uur waren er geen kamers beschikbaar. Pas om 16 uur was er nog steeds geen kamer beschikbaar. Tegen 20 uur werd ons verteld dat het niet lang meer zou duren. Toen we om 21 uur iemand van het mediterraanse team belden, werden we in een smerige familiekamer naast een lawaaierig restaurant geplaatst, nadat een Russische familie uit hun kamer was gezet. Gelukkig kregen we wel schone lakens en handdoeken. De rest van de accommodatie was echter vies en het eten was niet te eten. Sommige gasten brachten hun eigen brood, beleg en sap mee naar het ontbijt. Er waren zelfs mensen die hun eigen tafelkleed meenamen. Bij terugkomst had mijn zoon een oorontsteking en had mijn dochter last van buik- en darmklachten, hoogstwaarschijnlijk door het zwembadwater volgens de dokter. We hadden eerder een geweldige rondreis door Turkije gemaakt, waar alles perfect was (eten, hotels, organisatie), maar na deze ervaring in Golden Sunset zullen we nooit meer terugkeren naar Turkije. Het leek op een scène uit Fawlty Towers, totdat je zelf in een hotel belandt met dertien Manuels die geen woord Engels, Frans of Duits spreken.

Melden


Reisperiode: februari 2019

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Het was geweldig . Het is zeker een aanrader en in de toekomst zal ik zeker nog een keer hier verblijven. De eten was heerlijk en de service was prima. Mijn hotelkamer was netjes en werdt goed bij gehouden. Ik heb er erg van genoten van de gast vrijheid die ze me aanboden . Er konden zeker nog wel wat punten die verbeterr kunden worden maar over algemeen orima hotwl

Melden


Reisperiode: januari 2020

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

het was een geslaagde vakantie, nou heb ik zelf geen kinderen maar voor de mensen die wel kinderen hebben is het geen aanrader. voor een koppel is het echter wel top we wilde haast niet weg. we hebben het nu al over onze volgende reis en we kunnen niet wachten om weer naar de zon te gaan. het hotel was schoon, het eten was heerlijk en het personeel was erg behulp naam.

Melden


Reisperiode: november 2018

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging2
  • Voorzieningen2

Zelden zoiets belabberd gezien als vakantiebestemming. Excuus, maar dit was echt niet voor herhaling vatbaar. Er moet hier zoveel verbeteren dat ik woorden tekort kom. Intussen is het wel behoorlijk aan de prijs, dus met recht een grote flop.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl