ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel The Sebel Residence

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De enige redding van dit hotel is de toplocatie. Helaas begon de ervaring meteen met een domper: we hadden weken van tevoren gevraagd of we vroeg konden inchecken aangezien we een lange reis achter de rug hadden, maar bij aankomst bleek de kamer nog niet gereed te zijn. Het leek alsof ze helemaal niet op de hoogte waren van ons verzoek. Daarbovenop bleek betalen met spaarpunten niet mogelijk te zijn, alleen met creditcard of contant - wie heeft er nou 800 euro contant op zak? De kamers waren verre van schoon en hygiënisch; er lagen vlekken op de kussens en de vloer was bezaaid met haren van vorige gasten. Het leek alsof de schoonmakers het hotel compleet waren vergeten. Het achterlaten van lege flessen lotion en shampoo in de douche getuigde niet bepaald van goede service. En dan te bedenken dat dit hotel zichzelf een 4-sterrenstatus aanmeet... Een enorme tegenvaller.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het personeel begroette ons hartelijk en was erg vriendelijk. De ligging van het hotel is ideaal voor reizen met de trein naar de stad en de winkels in Chatswood. Helaas voldeed de kamer (een appartement met twee slaapkamers) niet aan onze verwachtingen. Het interieur was verouderd en de algehele netheid liet te wensen over. Ondanks mijn verzoek werd de slaapbank niet opgemaakt, en bij het controleren vonden we zelfs chips onder de kussens. De eettafel was vettig en vies van vorige gasten, en in de badkamer was er veel schimmel die eenvoudig te verwijderen zou zijn geweest met grondig schoonmaken. De kamer en het meubilair hadden duidelijk hun beste tijd gehad. Gelukkig waren de bedden wel comfortabel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamers waren een teleurstelling van jewelste. Ze ogen niet alleen onhygiënisch en aftands, maar de service laat ook te wensen over. Mijn advies? Zoek ergens anders voor accommodatie. Opvallend genoeg zijn de gedeelde faciliteiten, zoals het zwembad en de fitnessruimte, echter uitstekend onderhouden. Het valt op uit andere beoordelingen dat de toestand van de kamers consistent een probleem vormt. Hoewel ze van je verwachten de kamers zelf schoon te maken (geen probleem), voorzien ze je niet eens van de benodigde schoonmaakmiddelen. Ik vroeg om een stofzuiger en dweil, ze beloofden het te leveren, maar uiteraard gebeurde er niets. Het werd nog erger toen de oven en afzuigkap vanaf het begin niet functioneerden. Na melding aan het management beloofden ze het de volgende dag te repareren, maar dit gebeurde nooit. De locatie is fantastisch, vlakbij Westfield en het treinstation in Chatswood (er is wel wat geluid van de treinen, maar dat stoorde ons niet). Mijn ervaringen met dit verblijf zijn tweeledig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ons verblijf hier was fantastisch! De appartementen zijn ruim en comfortabel, dankzij het oude karakter van het gebouw. Alles wat we nodig hadden was aanwezig, hoewel we een klein minpuntje ontdekten met een onafgewerkte eettafel en een vies bord in de kast. Het bed was perfect, de douche snel warm, en de wasfaciliteiten waren handig. De ligging van het hotel was ideaal, vlakbij de metro, supermarkt en restaurants. We zouden hier zeker weer verblijven als we in Sydney zijn en op zoek zijn naar een appartement.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De studio met aparte slaapkamer, keuken en woonkamer was fantastisch. Het was handig om een aparte wasruimte met wasmachine en droger te hebben. De voegen in de badkamer vertoonden wat schimmel, maar dit kan eenvoudig worden aangepakt! De muren vertoonden hier en daar wat vlekken en de plinten waren bedekt met stof. Een grondige schoonmaakbeurt en een kleine opfrisbeurt zouden de kamers zeker goed doen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl