ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel De Roode Leeuw

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Toen we het restaurant binnenliepen met hoge verwachtingen voor een gezellig diner, bestelden we een heerlijke bittermix die echter tegelijk met het hoofdgerecht geserveerd werd, wat een beetje vreemd was. Het leek alsof ze ons zo snel mogelijk weer naar buiten wilden hebben, daarom slechts 2 sterren. De Hollandse steak was ook teleurstellend, zowel in smaak als in grootte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Voor mijn dochter van 10 en mij was dit hotel perfect voor onze tweedaagse trip. Het is heel centraal gelegen, de kamer was weliswaar wat aan de kleine kant maar heel netjes, en het personeel was bijzonder vriendelijk. Onze kamer met nummer 217 had een bed van 140 cm breed. Ook al was de badkamer klein, hij was wel brandschoon. Ik heb de rare gewoonte om waterkokers te checken voordat ik thee zet, en deze was echt spic en span. Zodra je de deur uitstapt, kijk je meteen uit op de Bijenkorf naast de Dam. Ideaal dus als uitvalsbasis om te gaan winkelen! Als de gelegenheid zich voordoet, komen we zeker nog eens terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We hebben genoten van een voortreffelijk diner in dit restaurant. Het personeel was ontzettend vriendelijk en de service was top-notch.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik begrijp niet waarom dit hotel een 4-sterrenbeoordeling heeft gekregen. Ik heb zelden zo'n teleurstellend verblijf in een hotel met vier sterren meegemaakt. Als het als een 3-sterrenhotel was aangemerkt, zou het meer op zijn plek zijn geweest, maar 4 sterren is absoluut niet gerechtvaardigd. Het enige positieve aspect van het hotel is de locatie, verder blinkt het niet uit. Helaas waren er meerdere negatieve punten tijdens mijn verblijf. Bij aankomst in de kamer trof ik een vieze vloer aan, een haar op het bed en een verdwaalde sok in de kast. De airconditioning bleef hinderlijk druppelende geluiden maken, de badkamer was piepklein en slecht geventileerd, het matras was te zacht en de minibar functioneerde niet naar behoren. Ik heb gevraagd of er naar de airconditioning gekeken kon worden, maar het geluid bleef aanhouden, waardoor ik twijfel of er überhaupt iemand langs is geweest. Ondanks de beperkte ruimte was de douche wel van goede kwaliteit. Hoewel het personeel vriendelijk was, ervoer ik hun behulpzaamheid als minimaal. Desondanks blijft Amsterdam een schitterende stad om te verkennen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

We zijn onlangs ergens gaan eten, maar de kwaliteit van het eten liet te wensen over. De biefstuk was taai en de portie was klein, terwijl de hamburger droog en flauw smaakte. Opvallend was dat er bij de gerechten geen frietjes werden geserveerd (behalve bij de hamburger), waardoor je uiteindelijk maar liefst €7,50 moest bijbetalen voor een portie frietjes. Dit zorgde ervoor dat de prijs-kwaliteitverhouding toch niet zo gunstig bleek te zijn. De bediening, vooral de gastvrouw met lang zwart haar die geen Nederlands sprak, kwam onvriendelijk over en er kon geen lachje of vraag of alles naar wens was vanaf. Al met al hebben we besloten hier niet meer terug te komen.

Melden


Reisperiode: augustus 2021

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

Goed hotel ideaal gelegen. Ideaal voor weekendje weg. Midden in het centrum. Dichtbij centraal station. Parkeren niet mogelijk bij hotel, maar wel in omgeving. Tegenover bijenkorf en op de dam. Ontbijt is prima, maar voor minder budget is delifrance de buren en bakkerij en ah twee deuren verder. Receptie vriendelijk en behulpzaam.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl