ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Plaza San Marino

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel heeft een wat ouderwetse uitstraling, maar de kamers zijn schoon en het personeel is erg vriendelijk. De omgeving wordt goed onderhouden en het zandstrand is geweldig, vooral voor kinderen. Er zijn ook veel speeltuinen en activiteiten voor kinderen. Het enige nadeel is dat alles buiten is, dus het mag niet regenen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De schoonmakers lieten veel te wensen over wat betreft netheid; de kamer werd pas na 3 dagen voor het eerst schoongemaakt. Tot die tijd lag het zand van 3 dagen geleden nog steeds overal in de kamer verspreid. Toen we de uittrekbare bank openden, troffen we een verzameling van stof, haren en vuil aan - echt walgelijk... Wat het meest teleurstellend was, was absoluut het eten tijdens ons verblijf met halfpension. Het leek op kantinevoedsel dat nog erger was dan wat het leger serveert. Elke dag was 80% van het menu hetzelfde, zonder enige liefde bereid en smaakte alles identiek. Zelfs het ontbijt herhaalde zich elke dag, zelfs op zondag was er geen sprake van variatie. Voor €800 voor 7 dagen was de prijs-kwaliteitverhouding ver te zoeken. Dit hotel staat niet meer op onze lijst.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit jaar brachten we ons verblijf door in Lopar, een hotel dat op het gebied van schoonheid alleen werd overtroffen door het Plaza Hotel. Onze kamer was ruim en voorzien van een zeer grote, nieuwe en gerenoveerde badkamer. Helaas waren de slaapbank en het fauteuilbed voor onze drie kinderen niet erg comfortabel en niet geschikt voor hun leeftijd. De schoonmaak was redelijk, maar soms gebeurde dit te laat, zelfs tijdens de rusttijd om 14.00 uur. Het restaurant bood weinig variatie en leek weinig aandacht te besteden aan details, waardoor het nogal repetitief was. Het zorgde voor chaos en lange wachtrijen voor de populairste gerechten, wat het lastig maakte om tussen 19.00 en 20.00 uur een tafel voor vijf personen te vinden. Hoewel huisdieren welkom waren, werden we berispt omdat we onze hond een paar uur onder de parasol op het strand voor het hotel hadden achtergelaten. Ondanks deze tekortkomingen, zorgen de prachtige locatie, de heldere zee en de betoverende sfeer van het eiland Rab ervoor dat je ondanks alles toch weer terug zou willen komen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit vakantieoord ligt direct aan zee en is meer een verzameling van diverse gebouwen met verschillende appartementen dan een resort. Er is handige gratis parkeergelegenheid voor de deur van het complex. De kamers zijn redelijk ruim, over het algemeen normaal. Er is geen kluisje aanwezig en de stopcontact in de badkamer voor de föhn ontbreekt (ik moest mijn haar drogen in de kamer, naast het bed). De wc spatte overal, zelfs wanneer hij gesloten was. Positief zijn de aanwezigheid van dispensers voor douchegel en handzeep. Het restaurant, gedeeld met verschillende omliggende resorts, was een teleurstelling: buffetmaaltijden van matige kwaliteit, weinig keuze bij het ontbijt en verschillende internationale opties voor het diner die het lastig maakten om iets authentieks te vinden voor degenen die geen zin hadden in buikpijn na de eerste hap.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een aanrader voor gezinsvakanties! De kamers zijn fris en aantrekkelijk ingericht. Er is nog ruimte voor verbetering in de diversiteit van het buffet.



© 2007-2025 ReisChecker.nl