Reischecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Campanile

Beoordelingen

Reisperiode: mei 2019

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen7

dit was een erg leuke vakantie. we hebben genoten. de service was perfect, en de ligging was heerlijk.



Reisperiode: maart 2019

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen4

Wij hebben op 23 maart jl twee kamers geboekt bij Campanile Hotel Gouda. Wij hebben nauwelijks geslapen en had gedurende de nacht huidirritatie en het gevoel gebeten te worden. De volgende ochtend zagen we beestjes(bedwantsen) en miniscule roodbruine vlekjes in het bed. deze hebben wij kunnen fotograferen. Ook hadden wij beiden bijtplekken op rug en armen. Bij het uitchecken hebben wij dit bij de receptie gemeld. Het werd nogal laconiek afgedaan met "onze excuses voor het ongemak". Wij waren dermate ontstemd (en hebben dat uiteraard ook kenbaar gemaakt) dat wij bij thuiskomst een mail naar het management van het hotel gestuurd had. Daags daarop kregen wij een berichtje dat zij de kamer gecontroleerd hadden en dat van bedwantsen geen sprake was. Punt! Wij voelde ons absoluut niet serieus genomen en hebben vervolgens contact gezocht met het management van Campanile Nederland. Een van de dames (manager van Campanile Delft) gaf meteen aan dat bedwantsen inderdaad een probleem is die nog weleens in hotels de kop opsteekt. Uiteindelijk kwamen wij in contact met de Sales Representative Benelux Deze meende onze ontstemdheid en ongenoegen weg te nemen met een doosje chocola..... Na opnieuw telefonisch contact met het verzoek om het door ons betaalde bedrag voor één kamer te restitueren was hun uiteindelijke standpunt dat voor hun de zaak met het toegestuurde attentie was afgedaan. Inmiddels hebben wij een formele klacht ingediend bij de Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit



© 2007-2019 Reischecker.nl