ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Jardines De Nivaria

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Terug van onze vakantie in La Nina (23-07/06-08) en we hebben genoten van een fijn verblijf. Het eten was lekker, en hoewel het niet gloeiend heet was, was het zeker niet koud. Ze houden het warm met behulp van lampen en warmtespiralen, en er was een goede variatie aan gerechten voor iedereen. Er waren genoeg ligbedden bij het zwembad en het animatieteam was erg leuk, ook al spraken ze niet in het Nederlands. De kinderen hebben zich ook goed vermaakt. De kamers waren schoon en netjes, en het personeel was ontzettend vriendelijk, vooral tegenover de kinderen. Voor ons was dit een fantastische vakantie. Dick en Petra.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel overtrof onze verwachtingen! Hoewel het eten niet gloeiend heet was, was het zeker niet koud en er was voor iedereen wat wils. Het zwembad had voldoende ligbedden zonder dat je hoefde te racen om een handdoek neer te leggen. De receptie sprak Nederlands, wat erg handig was. De animatie voor de kinderen was divers en hoewel niet alle animators Nederlands spraken, deden ze goed hun best. De kamers waren ruim en brandschoon, met een handdoekenservice. De locatie van het hotel was ideaal, dicht bij winkels en het strand, met een supermarkt aan de overkant. Gasten konden gratis parkeren in de parkeergarage onder het hotel. Dit hotel behoort zeker tot een van de beste die we hebben bezocht en het is moeilijk voor te stellen dat er mensen zijn die hierover klagen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Samen met onze familie verbleven we in La Nina H10 van 31 augustus tot 7 september, met 8 volwassenen en 2 kinderen in de leeftijd van 1 en 4 jaar. Wat ons het meest opviel, was de ontspannen sfeer, met voornamelijk vriendelijke Spaanse gasten. Er waren geen gestreste Engelsen of dronken Russen te bekennen. Geen handdoekrace om 6 uur 's ochtends, maar genoeg ligstoelen beschikbaar bij het zwembad als je rond 11 uur aankwam. Het eten was ook van goede kwaliteit voor all-inclusive en lekker gevarieerd. Een aanrader voor wie die kant op gaat is het "Lorro Parque", een prachtige dierentuin met geweldige shows. Tip: boek dit ter plaatse bij een lokale reserveringsagent, dit scheelt ongeveer 19 euro per persoon in vergelijking met je touroperator. Een zeer geslaagde vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Twee dagen voor onze geplande aankomst bleek ons geboekte hotel (H10 Las Palmeras) volgeboekt te zijn en werden we vriendelijk verplaatst naar La Nina. In eerste instantie was ik niet onder de indruk van de uitstraling van het hotel zoals te zien was in de brochure. Maar bij aankomst bleek al snel dat mijn vooroordelen ongegrond waren. De ruime en schone kamer en badkamer overtroffen mijn verwachtingen. De inkomhal en het restaurant waren prachtig ingericht. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam, zelfs toen de haardroger kapot ging. Het eten was verrukkelijk! En geloof me, wij zijn niet snel tevreden - ik kwam zelfs 2 kilo aan ;-) Het enige minpunt was dat er voornamelijk Spaanse gasten verbleven, maar als je met een gezelschap reist, is dit geen probleem. De animatie vond ik wat matig, maar gelukkig is er buiten het hotel ook genoeg te beleven. Al met al kan ik La Nina van harte aanbevelen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Van 7 november tot 8 dagen verbleven we in La Nina. Het hotel bevindt zich op een geweldige plek, slechts 2 minuten van het strand. Maar er zijn zeker wat verbeterpunten: het personeel zou beter Engels moeten kunnen spreken, de handdoekenservice bij het zwembad kan beter (soms zijn er op bepaalde tijden geen handdoeken beschikbaar) en het eten kan wel wat warmer geserveerd worden. Ondanks deze kleine minpuntjes, is het over het algemeen een uitstekend hotel. - Edwin en Jacqueline.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Dit hotel ligt op een rustige locatie en biedt een prachtig uitzicht op de haven van Porto Colom. De kamers zijn mooi en ruim, maar helaas waren er wat minpunten. Een aantal ligstoelen bij het zwembad was kapot, wat jammer was. Het grootste minpunt was echter dat het avondeten nooit echt warm was, eerder aan de koude kant.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid4

Dit hotel is perfect voor wie op zoek is naar rust en ontspanning tijdens hun vakantie. Hier vind je geen gedoe van rumoerige kinderen of opdringerige entertainers. De kamers zijn schoon en het personeel is vriendelijk. Het restaurant biedt voldoende keuzes, hoewel het eten wat beter verwarmd zou mogen zijn wanneer geserveerd. Dit hotel is minder geschikt voor gezinnen met kinderen, maar ideaal voor gasten die willen ontspannen en met rust gelaten willen worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service6

Een derde verblijf in een H10 hotel op Tenerife La Niña is niet bepaald een aanrader. Het hotel zelf is mooi en ruim, met schone kamers, maar het eten bij het zwembad laat te wensen over. Elke dag hetzelfde menu van friet en hamburgers. Bovendien opent de bar pas om 20.00 uur 's avonds, wat de sfeer niet echt bevordert. De animatie bevindt zich in een sombere kelder, en zelfs met het all-inclusive arrangement is de ervaring teleurstellend. Mijn advies zou zijn om H10 Las Palmeras te overwegen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is werkelijk prachtig, met ruime en goed onderhouden kamers. Het personeel was uiterst vriendelijk en het eten was van goede kwaliteit met een grote variatie aan keuzes. Opvallend was de aanwezigheid van veel Spaanse gasten in het hotel. Het enige minpuntje was dat er te weinig parasols bij het zwembad waren voor zoveel gasten. Desondanks hebben wij enorm genoten van ons verblijf hier.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service7

Ik verbleef een week in de laatste dagen van februari 2008. De locatie en accommodatie van het hotel waren prima. Het ontbijt was in orde, maar de overige maaltijden waren echt niet te eten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging10
  • Service8

Onlangs verbleven we in hotel H10 La Nina en het viel me op dat het eten inderdaad niet goed op temperatuur was, zoals anderen ook al hadden opgemerkt. Het is frustrerend wanneer deze kwestie bekend is, maar er geen actie wordt ondernomen. Bovendien lijken de regels niet strikt te worden nageleefd, aangezien mensen met korte broeken in de eetzaal werden toegelaten en gasten 's ochtends vroeg al bedjes aan het zwembad reserveerden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

Onlangs teruggekeerd van onze reis (18-04-2008). Het verblijf in het hotel was fantastisch: heerlijk en divers eten, al was het soms iets minder warm. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, wat onze ervaring helemaal compleet heeft gemaakt. Kortom, we hebben een geweldige tijd gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Tussen 26 april en 8 mei 2008 hebben wij 13 dagen doorgebracht in Hotel H10-La Niña met 4 volwassenen en 2 kinderen van 8 en 5 jaar oud, op basis van een all-inclusive arrangement. De kamers waren ruim en de badkamer goed verzorgd. De meerderheid van de gasten was Spaans en erg vriendelijk. Er waren genoeg ligstoelen bij het zwembad, zelfs als je later op de dag kwam. Het ontbijtbuffet, lunchbuffet en avondeten waren uitgebreid en altijd warm! Kortom, we waren erg tevreden over dit hotel. Een handige tip: we hebben het hotel online geboekt voor 13 dagen all-inclusive voor 4 volwassenen en 2 kinderen voor slechts €3600. De retourvlucht met Ryanair van Duitsland naar Tenerife voor 6 personen kostte €1000. De transfer van de luchthaven naar het hotel met 2 taxi's kostte in totaal €90. De totale vakantiekosten per persoon voor 13 dagen bedroegen slechts €780. Het was elke euro waard! Geen vertragingen op de luchthaven, alles verliep perfect. Een echte aanrader. Familie Westermann - Vianen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel was een schot in de roos! Het eten was verrukkelijk, al vonden we het diner wel wat aan de late kant. Gelukkig was er genoeg plek bij het zwembad en hebben we heerlijk gewandeld langs het strand. Ons verblijf was echt top!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Ik verbleef 10 dagen in La Nina en ben op 18 juni teruggekeerd. Het weer was prachtig en het hotel was uitstekend. Het personeel was zeer gastvrij en de kamers waren mooi. Elke dag werden de kamers grondig schoongemaakt. Het eten was ook van goede kwaliteit en gevarieerd, hoewel het soms niet helemaal warm was en het avondeten wat laat begon, vanaf 19:30 uur. Tijdens mijn verblijf was ik jarig en toen we 's avonds terugkwamen op onze kamer stond er een fles champagne, twee glazen en een kaartje van het hotel. Een leuke verrassing! Al met al was het een zeer goed hotel, met als enige kleine minpuntje dat sommige personeelsleden misschien iets beter Engels zouden kunnen spreken, hoewel ze wel uiterst vriendelijk waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8

De relaxte atmosfeer in het hotel werd mede bepaald door de vele Spaanse gasten. Het personeel was zeer vriendelijk en servicegericht, vooral bij de receptie. Een speciale vermelding voor hen, omdat ze ons de mogelijkheid boden om de kamer te behouden tot 18.00 uur op de dag van vertrek. Onze ruime junior suite op de 10e verdieping was prachtig. Hoewel de originele kamer op de 4e verdieping misschien nog mooier was, lag deze te dicht bij het avondentertainment, wat met twee kleine kinderen niet ideaal was. De kamers waren goed schoon en werden goed onderhouden. Het eten was prima, hoewel de presentatie beter kon, zoals vaak het geval is. Gelukkig hebben we geen koud eten gekregen. Het hotel ligt vlakbij het strand en biedt gratis parkeergelegenheid. Kortom, een echte aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Ik heb al in talloze hotels over de hele wereld verbleven en deze plek verdient absoluut alle lof. Ik ben geen fan van overdreven complimenten, maar dit hotel heeft me echt positief verrast.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

We zijn met z'n zessen geweest, twee gezinnen met elk een kind, wat oudere kinderen van 14 en 19 jaar. Alles was perfect. Het eten was geweldig, dus de mensen die klagen hebben waarschijnlijk gewoon een slechte dag gehad of zijn kieskeurig. Thuis eten is natuurlijk anders, maar als je live-cooking hebt waar je Zeetong, Gamba's en entrecote voor je neus worden bereid, dan hebben wij absoluut niets te klagen. Het eten verveelde ons ook niet, wat we soms wel hebben meegemaakt in andere hotels. Tenerife zelf is ook zeker de moeite waard om te verkennen. Kortom, we hadden een fantastische vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

We hebben een fantastische tijd gehad bij La Nina. Het personeel was ontzettend vriendelijk en er waren geen communicatieproblemen. Het animatieteam was erg vermakelijk, vooral Ben die net was begonnen toen wij er waren. Hij was een zeer ervaren animator en wist precies hoe hij de gasten moest vermaken, zonder opdringerig te zijn. Het eten was heerlijk en de kamers ruim met een prachtig uitzicht op zee. De sfeer rondom de haven was erg gezellig. We raden het zeker aan om een trike tocht te boeken - dat hebben wij ook gedaan en het was geweldig. Het fijne was dat er geen handdoeken gelegd hoefden te worden bij het zwembad, dus je kon rustig ontbijten en daarna nog genoeg plek vinden om te ontspannen. Kortom, wij zouden graag nog eens terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Van 10 tot 21 september genoten wij van een geweldig verblijf in hotel La Niña. De kamers waren prachtig en ruim, vooral de moderne badkamer maakte indruk op ons. Ons uitzicht op zee en het zwembad was adembenemend. Het gevarieerde en smakelijke eten was een aangename verrassing en op mijn verjaardag stond er een kaartje en een fles cava op ons te wachten in de kamer, erg attent van het hotel. Een handige tip: als je een auto huurt, kan je deze 's avonds gratis parkeren in de ondergrondse garage van het hotel. Een heerlijke vakantie voor iedereen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Ik heb een fantastische tijd met mijn vriendinnen doorgebracht in het hotel H10 La Nina. Het eten was verrukkelijk en er was een uitgebreide keuze. Onze kamers waren ruim en brandschoon. De animatie was top en het personeel uiterst vriendelijk. Kortom, een prachtige vakantie gehad die zeker voor herhaling vatbaar is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Een prettig hotel om te verblijven. De kamers zijn schoon en comfortabel, de ligging is ideaal en het personeel is professioneel. Het eten is over het algemeen goed, al kan het soms lauw zijn. Het zwembad is heerlijk om te ontspannen. Helaas waren er wel veel ligstoelen kapot bij het zwembad en werd hier niet snel iets aan gedaan. Als je later bij het zwembad aankomt, loop je het risico om op een kapotte stoel te moeten zitten, omdat toeristen stoelen verschuiven. Ondanks dit minpuntje was het verblijf wel top en zeker voor herhaling vatbaar!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Van 1 tot 15 september 2008 verbleven we met vier personen in Hotel La Nina en het was fantastisch! De kamers waren ruim en heel netjes, met een prachtig uitzicht. Het eten was heerlijk en zeker niet lauw, en ook nog eens gevarieerd. Gelukkig was er bij het zwembad genoeg ruimte en hoefden we niet te vechten om een ligbed. Het strand was ook gezellig met de haven, maar we zijn er maar één keer geweest. Het was jammer dat we moesten betalen voor een strandbed, anders was het een dure manier om te ontspannen. We hebben leuke mensen ontmoet en het animatieteam was geweldig, vooral Ben, die niet opdringerig was. Kortom, we hadden een geweldige vakantie en hebben zeker redenen om terug te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Onlangs zijn we teruggekeerd van een fantastische vakantie. De kamers waren prima, hoewel we wat problemen hadden met wat afbladderend behang. Ik vond de prijs-kwaliteitverhouding echter niet helemaal in verhouding. Het eten daarentegen was uitstekend. Elke ochtend verse eieren en 's middags en 's avonds vers gebakken vis of vlees. Het personeel was vriendelijk, zowel in de bar als bij de receptie. We moesten wel een wedloop om de beste ligbedden bij het zwembad meemaken, maar gelukkig waren er genoeg bedjes beschikbaar en ze waren allemaal in goede staat. Jammer dat het zwembad niet verwarmd was, dus zwemmen in november was behoorlijk fris. De locatie was perfect. Ondanks dat het hotel aan de hoofdstraat lag, was het erg rustig en hadden we geen last van lawaai vanuit de stad. Er was een taxistandplaats naast de deur, wat erg handig was. Al met al een verblijf dat zeker voor herhaling vatbaar is!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Voor de tweede keer hebben we een geweldige week doorgebracht bij La Niña! De locatie van het hotel is fantastisch, met het strand op slechts een steenworp afstand. Met ons kamersleutel konden we binnen 2 minuten door het hek achter het hotel en stonden we op het strand, omringd door leuke winkeltjes en restaurants. De kamers ogen fris en schoon, waarschijnlijk zijn ze recent gerenoveerd aangezien er nog renovaties gaande waren bij andere kamers. Bij aankomst werden we verrast met 2 badjassen en 2 flesjes wijn op de kamer, wat een leuke touch! Het eten was heerlijk en gevarieerd, en bijna alles was warm, een verbetering ten opzichte van vorig jaar. Het zwembadwater mocht wel wat warmer zijn, maar er waren genoeg ligbedjes beschikbaar. Iedereen leek wel de voorkeur te geven aan de nieuwste bedjes, maar wellicht worden binnenkort alle bedjes vernieuwd. Al met al is La Niña een prima hotel voor wie dicht bij het strand wil verblijven en wat meer rust prefereert dan in Playa de las Américas.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

Dit hotel straalt een serene sfeer uit en is niet erg populair bij gezinnen met kinderen. Je kunt ontspannen naar het zwembad gaan in de middag en er zullen altijd ligstoelen beschikbaar zijn. Het hotel is vredig en er zijn niet veel Engelsen, Duitsers of Russen te vinden. Bij de maaltijden en bij het zwembad kun je zelf bier en andere dranken tappen. De animatie is subtiel en niet opdringerig. Het enige minpuntje is de lift, maar ach, het is vakantie, dus relax. Op loopafstand zijn leuke winkeltjes te vinden en het uitgaansgebied waar voornamelijk Engelsen vertoeven, ligt op slechts 10 minuten afstand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

Het personeel straalt helaas geen warmte uit en de keuken kan wel wat verbetering gebruiken op het gebied van hygiëne. Het eten voelt wat vettig aan en het lijkt alsof vis en vlees op dezelfde grill worden bereid. Het spek is niet om over naar huis te schrijven en de gerechten zijn lauw. Daarnaast is het hotel echt toe aan een renovatie, vooral het kraanwerk ziet er versleten uit. Al met al, het hotel voldoet zeker niet aan de standaard die je van een 4-sterrenhotel mag verwachten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Onlangs last minute hier verbleven en echt waar voor je geld gekregen. De keuken was voortreffelijk en gevarieerd. Het personeel was vriendelijk en sprak goed Engels, alhoewel het spreken van Spaans natuurlijk ook welkom was. De kamer kon wel een renovatie gebruiken, maar de problemen met de kapotte föhn en niet-werkende tv-afstandsbediening werden snel opgelost. De locatie was ideaal, rustig en toch dicht bij alles. Het weer was ook nog eens heerlijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service7

Natuurlijk is er altijd ruimte voor verbetering, maar wat je krijgt is het geld waard. Dit was onze tweede keer in TF en we zijn goed bekend met de omgeving. De locatie is ideaal, niet te druk en perfect voor ontspannen wandelingen langs de kust, winkelen, het huren van een auto en het verkennen van TF. Ook handig voor degenen die de bus willen nemen, omdat de bushalte dichtbij is. Het hotel ligt direct aan de charmante haven van Puerto Colon. De autoverhuur om de hoek richting het strand is zeker een aanrader. Verwacht geen luxe, maar daar betaal je ook niet voor als je een beetje oplet. Voor een weekje weg is dit zeker een goede keuze. Wij betaalden in december 2008, 872€ voor 2 personen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Met de feestdagen hebben we een fantastische tijd gehad op Tenerife. Een weekje genieten van zomer in december was echt geweldig. Het hotel was prima, de kamers waren comfortabel en het eten was ook goed te doen. We vonden het wel jammer dat de omgeving nogal gericht was op de Engelse toeristen, met veel pubs en eettentjes in die stijl. Voor een bezoek aan het strand liepen we liever iets verder richting Duque. Kortom, we hebben een fijne week gehad. We hebben een auto gehuurd en zijn naar Loro Parque geweest, wat echt een leuke ervaring was, vooral voor de kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Ons bezoek aan dit hotel in december 2008 heeft ons teleurgesteld, aangezien de kwaliteit niet overeenkwam met de vermelde 4 sterren. Het eten liet te wensen over, met een beperkte en vettige selectie. Het personeel was niet bepaald gastvrij, wat afbreuk deed aan onze ervaring. Voor de prijs die we betaalden, hadden we betere accommodaties verwacht. Hoewel de kamers schoon waren, viel de algehele netheid tegen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Van 4 tot 14 juli 2008 verbleven we in Hotel La nina **** en het was fantastisch! De kamers waren perfect, met een prachtig uitzicht. De ligging was rustig, maar toch centraal, op slechts 10 meter van het strand en de boulevard. Het personeel was ontzettend vriendelijk en hardwerkend. Ondanks onze late aankomst om 23:30 uur stond er nog een heerlijk diner voor ons klaar. En bij ons late vertrek mochten we zonder extra kosten tot 20:00 uur in de kamer blijven, inclusief eten. Tenerife zelf is een echte aanrader, vooral de excursies naar de dolfijnen en de vulkaan "Teide" zijn prachtig. Kortom, een geweldige vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Tijdens de feestdagen verbleven we in dit hotel. We hadden gekozen voor een all-inclusive arrangement en het kerstdiner was echt voortreffelijk. Helaas viel het eten op de andere dagen tegen, met weinig variatie en lauwe vette hap. De cocktails werden geserveerd in plastic jerrycans in een koelkist, wat voor ons een ongebruikelijke ervaring was. De kamers waren gelukkig wel schoon en elke dag werden er schone handdoeken geleverd. Het personeel was niet bepaald vriendelijk en de kwaliteit van de service was niet wat je zou verwachten van een viersterrenhotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9

Onze ervaring in La Nina was fantastisch: de maaltijden waren goed verzorgd, de kamer en badkamer waren prachtig en de ligging nabij winkels en het strand was ideaal. Het enige nadeel van het hotel was dat het een open ontwerp had, wat soms voor tocht zorgde, behalve in het restaurantgedeelte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

We hebben genoten van een fantastische week weg, waarbij het personeel uiterst vriendelijk was. Het voelde echt als een verademing, in tegenstelling tot wat sommige mensen wel eens denken over hospitality workers. De keuzes voor eten waren goed gevarieerd, en als er iets niet jouw smaak was, kon je gewoon iets anders kiezen zonder gedoe. Voor degenen die constant klagen over fastfood of pizza, zou ik zeggen: kies gewoon iets anders! Er was wel een beetje een tocht in de kamer, zoals Andrea al aangaf, maar de kamers waren prachtig en goed onderhouden. Handdoeken en beddengoed werden regelmatig vervangen, wat erg fijn was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9

Van 8 tot 30 januari 2009 brachten wij een verblijf door in H. P formule. Het personeel was bijzonder vriendelijk, vooral in het restaurant waar ze altijd klaar stonden voor een gezellig praatje. Onze kamer, nummer 504, was comfortabel, met uitzondering van een vochtige plek op de muur buiten de badkamer. Het terras was ruim en bood een prachtig uitzicht op zee, met zelfs een glimp van de whirlpool. De minibar was leeg maar inclusief, zodat je zelf je favoriete drankjes kon koelen of kopen bij "NETTO", slechts 20 meter verwijderd van de ingang van het hotel. Het grote zwembad had tijdens ons verblijf voldoende ligstoelen beschikbaar. Het ontbijt bood een uitgebreide keuze aan brood, beleg, eieren, fruit, yoghurt, pannenkoekjes, granen en gedroogd fruit, en de koffie was zelfs prima te drinken. Tijdens het diner genoten we gedurende de drie weken van heerlijke vis- en vleesgerechten met bijpassende groenten en bijgerechten. Vooral de frieten waren uitzonderlijk goed gebakken. En de dessertselectie was geweldig: taart, ijs en fruit in overvloed! We zullen zeker terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Ons verblijf in La Nina was fantastisch! Alle aspecten waren gewoon top. Je kon genieten van heerlijk eten in een prachtige omgeving, de kamers waren ruim en goed onderhouden, en zelfs internet op de kamer was mogelijk. Kortom, wij vonden het een geweldige ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service5

Ons verblijf in dit hotel van 23 februari tot 9 maart 2009 was een teleurstelling op meerdere fronten. Het diner liet te wensen over wat betreft smaakbeleving, het personeel leek onvoldoende hulpvaardig door taalbarrières en de kamers misten elke vorm van sfeer. Opvallend was het grote aantal bejaarde gasten, wat een specifieke dynamiek aan het verblijf gaf. Daarnaast viel het gebrek aan onderhoud aan het hotel sterk op. Kortom, voor ons geen herhaling van deze ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Een matige ervaring, vooral door de onaangename tocht in de gangen rond de animatie en de bar. Helaas kunnen we hier niet opnieuw naartoe gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8

Ik ben onlangs op reis geweest met een fantastisch promotieaanbod. De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend. De locatie was perfect voor degenen die willen genieten van een terrasje of een ontspannende wandeling over de strandpromenade, met winkeltjes in de buurt. Het eten was heerlijk met voldoende variatie. 's Avonds was het rustig, zonder storende disco's in de buurt. We hebben prachtig weer gehad. Hoewel Tenerife misschien minder boeiend is dan bijvoorbeeld Lanzarote of Gran Canaria, is een bezoek aan de Teide absoluut de moeite waard. Al met al een geslaagde vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging7
  • Service6

Het eten was altijd lauw, zelfs als je meteen bij openingstijd aankwam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Het hotel is echt een aanrader, vooral door het levendige animatieteam. Het ontbijt is enigszins karig, terwijl het avondeten helaas vaak afgekoeld wordt geserveerd. Gelukkig was onze ervaring met de lunch uitstekend. Bij het zwembad kan je genieten van heerlijke en gevarieerde gerechten die ter plekke vers worden bereid. Hierdoor blijft het eten warm en smaakvol. De kamers zijn comfortabel en worden goed bijgehouden. De locatie is ook fantastisch, met het strand en de boulevard op slechts vijf minuten loopafstand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel heeft een fantastische locatie vlakbij het strand en de kamers zijn prachtig ingericht. Het is heerlijk om te zien dat ze elke dag goed worden schoongemaakt. Daarnaast hebben we genoten van de lekkere maaltijden die de hele dag door beschikbaar waren. Het personeel was erg vriendelijk en de kinderanimatie was geweldig. Ik begrijp echt niet waarom sommige mensen klagen over dit hotel - wij hebben hier een fantastische vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8

De locatie is uitstekend, dichtbij Playa de las Américas, Costa Adeje en El Duque, met een prachtige wandelpromenade in de buurt. Helaas laat de service te wensen over, het personeel lijkt hun taken alleen uit te voeren en niet meer dan dat. Ze zijn wel vriendelijk tegen Spaanse gasten en doen soms wat extra's voor hen. De kamer en het beddengoed waren schoon, maar de kamer kan wel een renovatie gebruiken. Het eten was teleurstellend, met koude, slappe frietjes en vaak lauwe gerechten. De desserts misten vers fruit en de meloenen waren overrijp, bijna rot. Al met al is dit zeker geen 4-sterrenwaardig verblijf. Ik zal La Niña nooit meer bezoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Terug van een heerlijke week in La Nina en wat hebben we genoten! Het hotel was over het algemeen goed en gelukkig was het in juni lekker rustig, geen drukte bij het zwembad. Het buffet bood veel variatie en had een ruime keuze, zelfs voor vegetariërs. Helaas viel de All-Inclusive formule wat tegen, vooral de eentonige snacks bij het zwembad (denk aan hamburgers, friet en pizza). Er was maar één soort ijsje inclusief, voor de rest moest je bijbetalen. Ook waren de cocktails aan de bar niet zo lekker en het aanbod beperkt. Gelukkig waren de kamers ruim en het hotel goed onderhouden en schoon, echt een pluspunt! Een minpuntje was het taalprobleem bij het personeel, zelfs bij de receptie sprak men maar gebrekkig Engels. De ligging direct aan het strand was fantastisch, maar de constante lastigvallende verkopers op de boulevard waren erg vervelend. 's Avonds was het bijna niet te doen vanwege hen en ook overdag op het strand werd je continu aangesproken voor massages, haarvlechten, zonnebrillen en horloges. Het leek wel alsof ze alles wilden verkopen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8

Na een heerlijke vakantie van 2 weken op La Gomera hebben we hier 1 nacht doorgebracht voordat we naar huis vlogen. Het hotel maakt een mooie indruk bij aankomst, maar bij nadere inspectie merk je dat er wat achterstallig onderhoud is. Het diner was teleurstellend, niet goed warm en had weinig variatie in smaak. Gelukkig was het ontbijtbuffet daarentegen uitstekend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Tijdens ons verblijf in hotel La Nina werden we positief verrast op alle fronten: de kamers waren ruim en schoon, de locatie was perfect, het eten en ontbijt waren voortreffelijk, het personeel was vriendelijk en sprak allemaal goed Engels! Het enige minpuntje was dat er bij het zwembad te weinig ligruimte en ligbedden waren. Desondanks was onze ervaring meer dan goed! Wij raden dit hotel zeker aan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

De locatie van het hotel was uitstekend en de service was van hoge kwaliteit. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Helaas liet het eten te wensen over, vooral voor een hotel met vier sterren. De kamers waren ruim en goed onderhouden. Er was weinig animatie en wat er was, leek vooral gericht te zijn op Spaanse gasten. Het zwembad was niet erg groot, maar er waren genoeg ligstoelen en ruimte eromheen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel is een waar doolhof met een prachtige uitstraling. Helaas laat het eten te wensen over; vaak lauw en soms zelfs koud, en de patat is niet goed doorbakken, waardoor het eerder te zacht is. Gelukkig zijn er zo nu en dan wel goede dagen, maar over het algemeen is dit niet consistent. De locatie is daarentegen perfect, met een mooi zwembad en een gezellige bar. Het entertainmentprogramma lijkt vooral gericht te zijn op de lokale Spanjaarden. Het strand is wel wat verder weg en er is geen strandbar, wat betekent dat je heen en weer moet lopen als je op het strand wilt zitten en iets wilt drinken. Al met al is dit hotel niet ideaal voor gezinnen met kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service5

Na een fantastische week in Hotel Jardín Tecina op La Gomera, werd onze afsluitende ervaring een echte nachtmerrie vanwege de kakkerlakkenplaag! De frieten waren nog halfrauw, de bediening was een regelrechte ramp en er was overal vuil te vinden. Het leek wel alsof ze kakkerlakken in de badkamer als huisdieren beschouwden! Het eten was gewoon niet te eten - het brood leek al geen versheidsdatum meer te hebben en de koffie leek wel honderd keer gebruikt. Dit hotel verdient absoluut geen sterrenclassificatie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Het hotel is keurig en de kamers zijn ruim, maar de matrassen zijn helaas niet comfortabel. De meerderheid van de hotelgasten is Spaans, met een kleine mix van Nederlanders en Belgen. Zelfs om 11 uur is er nog genoeg ruimte bij het zwembad, zelfs in het hoogseizoen. Het eten is redelijk, maar niet helemaal in verhouding met de prijs. Er is weinig variatie en de all-inclusive formule valt tegen, vooral als je van friet houdt. Gelukkig ligt het hotel op een geweldige locatie, met talloze winkels, restaurants en cafés in de buurt. Tenerife lijkt vooral gericht te zijn op Engelse toeristen, dus als je rust wilt vermijdt dan de gebieden rondom restaurants en cafés. Let op: er zijn regelmatig kakkerlakken te zien.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8

Terug van een heerlijke vakantie van twee weken in "La Nina", een charmant maar wat gedateerd hotel. Het was wel erg schoon en om de twee dagen kregen we frisse handdoeken en lakens. Je moest wel een borg betalen voor elke handdoek, maar er waren elke dag genoeg schone handdoeken bij het zwembad. Het eten was lekker, voornamelijk Spaanse gerechten - voor frietjes moet je echt in België zijn! Er was elke dag voldoende keuze en we kozen er bewust voor om vooral in het restaurant te lunchen, omdat daar meer verse groenten en minder gefrituurd voedsel te vinden was. De prijs-kwaliteitverhouding was prima en het personeel was vriendelijk, er was zelfs iemand die Vlaams sprak bij de receptie. De ligging van het hotel was perfect om te wandelen en we genoten van het prachtige uitzicht op de wandeldijk. Het enige nadeel was dat het soms wat lastig was om bij de haven te komen vanwege de vele kleine straatjes en hoekjes waar je eindeloos in kon verdwalen. Een minpunt vonden wij de wat rommelige ligstoelen bij het zwembad en de opdringerige verkopers op het strand met hun dure ligstoelen op het zwarte zand. Al met al een heerlijke vakantiebestemming waar we zeker nog eens terug zouden willen keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8

Onlangs zijn we voor de tweede keer naar La Nina geweest en we hebben gemerkt dat de focus nu nog meer op Spaanse gasten ligt, omdat zij ook het meest aanwezig zijn. Het avondentertainment laat helaas te wensen over, maar gelukkig is er genoeg te doen in de omgeving, zoals een bezoek brengen aan Café Mokum of genieten van live muziek op verschillende terrasjes. Het eten is van goede kwaliteit, maar net als overal word je na een week het buffet wel een beetje zat. Gelukkig is er een goed alternatief aan de overkant bij de Chinees, waar je ook kunt genieten van een heerlijk buffet. De kwaliteit van de patat wordt steeds beter. De kamers zijn ruim, goed onderhouden en schoon. Als rugpatiënt vond ik de bedden comfortabel om op te slapen. Via de boulevard kun je gemakkelijk naar Playa de las Américas of de andere kant op richting Fanabe wandelen. Dit hotel is ook erg geschikt voor mensen die afhankelijk zijn van een rolstoel. Het fenomeen 'handdoekenrace' is hier gelukkig niet aan de orde, er is altijd wel een ligbed beschikbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Ik heb onlangs 10 dagen doorgebracht in Hotel La Nina op Tenerife en ik heb echt genoten van mijn verblijf daar. De omgeving was fantastisch, vooral met veel winkels in de buurt. Het was ook erg betaalbaar wat het extra aantrekkelijk maakte! Het zwembad was geweldig, er waren dagelijks sportactiviteiten, behalve op woensdag voor de volwassenen. Elke avond was er bij het zwembad een leuke show. Het personeel was ontzettend vriendelijk en het eten was over het algemeen goed. Sommige gerechten waren iets minder, maar het ontbijt was heerlijk! Ik zou zeker overwegen om terug te gaan naar dit hotel, het heeft een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

De allereerste vakantie met onze 10 maanden oude zoon was een succes. Het personeel, vooral in het restaurant, was erg vriendelijk en behulpzaam. We hadden onze tas vol met babyvoeding, maar tot onze verrassing hebben we deze helemaal niet hoeven te gebruiken! Het eten was gevarieerd en lekker, al merk je na een tijdje toch dat je wat afwisseling mist. Costa Adeje is een gezellige plek waar we veel hebben gewandeld, ondanks de constante verleidingen van straatverkopers die je van alles proberen aan te smeren. De avondanimatie liet helaas wat te wensen over en was vaak wat saai.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

In de periode van 12 tot en met 19 november verbleven we in La Nina. Het hotel heeft sinds een jaar een nieuwe eigenaar, namelijk de Oasisgroep in plaats van de H10-groep. Helaas heeft deze verandering geleid tot een duidelijke verslechtering. Hoewel we ruim een jaar geleden nog tevreden waren, laat de kwaliteit nu te wensen over. De accommodatie is nog steeds prima, maar de maaltijden zijn van slechte kwaliteit. Het eten is lauw, niet goed bereid en smaakt slecht. Het ontbijt is ook achteruitgegaan, hoewel het nog net een voldoende scoort. Het hotel is gunstig gelegen voor wandelingen, maar al met al is het geen aanrader meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Een prettig verblijf gehad in dit hotel van 16 tot 23 december. De service was uitstekend en het eten was gevarieerd en smakelijk, bereid voor je neus door vriendelijke koks. De omgeving was prachtig met talloze wandelroutes en genoeg winkels om je de hele dag bezig te houden. Lekker en betaalbaar eten in de nabije restaurants. Ik zou hier zeker nog eens terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Er was helaas een onaangename verrassing in de vorm van een ongewenste gast op mijn kamer en zelfs in mijn salade vond ik beestjes. Hoewel de overige gerechten niet verschrikkelijk waren, waren ze wel eentonig en miste de variatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9

Ongeveer twee weken geleden verbleven we voor acht dagen in dit hotel als twee jonge stelletjes. Meteen bij aankomst viel dit hotel op als een van de meest aantrekkelijke die we tijdens de transfer hebben gezien. De uitstraling van het hotel is netjes en het is gelegen in een aangename omgeving, hoewel het niet direct aan het strand ligt, slechts op 2 minuten loopafstand. Het eten was naar behoren. Elke dag was er een gevarieerd aanbod van vlees, vis en salades. Het ontbijt voor de uitslapers was wat beperkt, maar bestond uit heerlijke croissants. Tussen lunch en diner kon je zelf tosti's bereiden en er was wat fruit, hoewel dit wel wat uitgebreider had gemogen. Alles was echter zeer hygiënisch en schoon. Als leuke extraatje mochten we ook kosteloos gebruik maken van de spa op de begane grond van het hotel. Fantastisch! Lekker bubbelen in de jacuzzi of ontspannen in de sauna. Het personeel was bijzonder vriendelijk. Hoewel ik zelf niet specifiek terug zou gaan naar Tenerife, zou ik zonder aarzelen een ander Oasis hotel boeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9

Met vrienden verbleven we in dit hotel, weg van de drukte van het bruisende nachtleven. We hadden alle vier geweldige kamers en waren meer dan tevreden over de service die we kregen, van alle medewerkers. Het eten was heerlijk en gevarieerd. Hoewel de animatie in het hotel wat tegenviel, was er genoeg te doen buiten het hotel. We zouden dit hotel zeker aanbevelen en overwegen om in de toekomst terug te keren. Het enige minpuntje was het vroegtijdig reserveren van ligbedden door andere hotelgasten, waardoor ze pas uren later kwamen opdagen. Het zou fijn zijn als het personeel hier strenger op zou toezien, maar dit is helaas een bekend probleem overal ter wereld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Ik verbleef in een prachtig en net hotel waar elke dag de kamers werden schoongemaakt en de bedden regelmatig verschoond werden. Er waren veel Spaanse gasten aanwezig die duidelijk te zien waren en vaak voorrang kregen. Het eten was oké, hoewel het vlees soms niet goed doorbakken was. Op verschillende websites wordt beweerd dat La Nina in Playa de Las Americas ligt, maar eigenlijk ligt het ongeveer 5-10 km verderop, waardoor je een taxi moet nemen. Gelukkig was het hotel zeer toegankelijk voor rolstoelgebruikers en de aangepaste kamer was perfect, zelfs zonder elektrische rolstoel. Het personeel was niet extreem gastvrij, maar wel vriendelijk. De omgeving vond ik niet heel bijzonder, met winkels die vroeg sluiten en saaie bars, daarom besloten wij naar Playa de Las Americas te gaan. Over het algemeen was ik echter zeer tevreden over het hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Onze eerste kennismaking met Tenerife, in La Niña, was geweldig en we hebben al besloten om volgend jaar terug te keren. Bij aankomst werden we betoverd door de prachtige entree. Het zwembad was een oase en de entertainment was van topkwaliteit. Elke avond genoten we van een gevarieerde show. De kinderen werden perfect vermaakt door een enthousiast team. Het eten was verrukkelijk met een uitgebreide selectie gerechten voor iedereen. En alsof dat nog niet genoeg was, konden we gratis gebruikmaken van een schitterende spa! Het personeel was uitermate vriendelijk en vrolijk. Onze kamers waren fantastisch, met een flatscreen tv en alle voorzieningen die we maar konden wensen. Peter en Sharona.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

De hotelkamers waren goed onderhouden en het hotel zelf was erg schoon. De service was van hoge kwaliteit. Helaas was er bij aankomst sprake van een overboeking en werden we voor de eerste nacht naar een ander hotel gestuurd. Gelukkig werd dit ruimschoots goedgemaakt door een volledig all-inclusive verblijf voor twee personen. Hoewel de start niet optimaal was, werd dit uiteindelijk goed opgelost. Het personeel was vriendelijk en hulpvaardig, wat onze ervaring positief heeft beïnvloed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is echt een aanrader! De ligging is perfect en het ontbijtbuffet is heerlijk. Daarnaast is de animatie voor kinderen ook top geregeld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is fantastisch! De service is top, het personeel is ontzettend gastvrij en het eten is verrukkelijk en divers. De kamers zijn ruim en comfortabel, al kunnen ze wel wat onderhoud gebruiken. Ik zou zo weer teruggaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service8

Het hotel heeft een fantastische locatie, dicht bij zowel het strand als winkels. De kamers zijn ruim en goed onderhouden. Helaas heeft het zwembad slechts 150 ligbedden, wat niet genoeg is voor alle meer dan 500 gasten. Daarbij worden de ligbedden bezet gehouden, ondanks de regels die dit verbieden. Deze regels, samen met de dresscode in het restaurant, worden helaas niet nageleefd. Het eten is weinig gevarieerd en smakeloos, zonder kruiden of specerijen. De consistentie is ook een probleem, met over- of ondergekookt voedsel. De kinderclub is niet goed afgestemd op Nederlandse kinderen en het animatieprogramma herhaalt zich wekelijks. Gelukkig is het ontbijt uitgebreid en van goede kwaliteit. In de tweede week zijn we elders gaan dineren, aangezien er in de omgeving vele restaurants zijn waar je voor een betaalbare prijs veel kunt eten. Gelukkig zijn de medewerkers bij de receptie wel erg behulpzaam en vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service7

Het eten liet echt te wensen over, en ik ben niet snel ontevreden, maar dit sloeg echt alles. Gelukkig was er een McDonald's in de buurt. Het personeel in het restaurant was enorm onvriendelijk. Bovendien troffen we kakkerlakken aan op de kamer en het balkon. Ik ben echt helemaal teleurgesteld. Deze ervaring op Tenerife vergeten we liever snel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

Een geweldig hotel gelegen tussen Playa de las Américas en Adeje, met een prachtig strand dichtbij. Omringd door leuke winkeltjes en eetgelegenheden, en op loopafstand van Plaza del Duque. Het was een aangename verrassing toen we in plaats van een standaard kamer een suite op de 8e verdieping kregen voor ons en onze zonen. Met maar liefst 5 balkons konden we de hele dag van de zon genieten. De suite had 2 badkamers en 3 televisies, wat echt een luxe was. Het all-inclusive concept was prima, met een ruime keuze aan gerechten, hoewel het niet om haute cuisine ging. Het personeel bij de receptie, in het restaurant en de bar was vriendelijk en behulpzaam en zorgde ervoor dat we ons welkom voelden. Net als in veel hotels waren er 's ochtends gasten die vroeg handdoeken op de ligbedden bij het zwembad legden en deze vervolgens de hele dag bezet hielden. Ondanks het feit dat er renovatiewerkzaamheden aan het terras werden uitgevoerd tijdens ons verblijf, lukte het ons meestal nog wel een plekje te vinden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service4

Terug van een heerlijke twee weken vakantie in La Nina, ons vijfde bezoek aan Tenerife maar onze eerste keer in dit hotel. In vergelijking met andere 4-sterren hotels in de buurt steekt La Nina er soberder en minder gezellig uit, vooral de avondbar met dat felle, witte indirecte TL-licht gaf ons meer een supermarktgevoel dan een ontspannen vakantiesfeer. Het eten liet vaak te wensen over en soms zijn we zelfs buiten het hotel gaan eten vanwege de matige kwaliteit. De drankjes bij het all-inclusive arrangement waren teleurstellend, behalve de heerlijke koffie en sangria. Er was slechts één bar beschikbaar, overdag bij het zwembad en 's avonds in een weinig sfeervolle ruimte. De animatie was matig, met een muzikant die met een synthesizer live muziek probeerde te brengen. De algehele ambiance in het hotel was afwezig en het merendeel van het personeel was niet erg vriendelijk. De eetzaal liet ook te wensen over, maar het terras met tafeltjes en het zwembad waren wel prima. Er waren voldoende ligbedden beschikbaar en de kamers waren ook in orde. Kortom, voor ons geen La Nina meer: de prijs-kwaliteitverhouding klopt niet en de sfeer ontbreekt volledig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Het restaurant overtrof mijn verwachtingen, het personeel was erg gastvrij, het zwembad was prachtig en de ligging aan zee in een levendig toeristisch gebied was perfect. Ik kan dit hotel van harte aanbevelen! Bij aankomst waren we ruim voor de inchecktijd maar dat was geen enkel issue. Het hotel is ook zeer kindvriendelijk met tal van leuke activiteiten. Wij komen hier volgend jaar zeker weer terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is echt een aanrader! Het personeel is vriendelijk en de bedden zijn comfortabel. Wij verbleven op de 5e etage met een prachtig uitzicht op zee en een mooi balkon. Hoewel de badkamer een beetje gedateerd is, voldeed deze wel prima. Helaas werkte de wifi op onze kamer niet, maar we kregen netjes ons geld terug. Gelukkig werkt de wifi in andere delen van het hotel, zoals de bar en eetzaal, wel goed. Het zwembad is ook prima; een deel is zelfs verwarmd. Bij de zwembadbar kan je genieten van onbeperkte frisdrank, slush puppy, koffie, thee en bier. Tussen 13.00 en 15.00 uur worden er broodjes hamburger, hotdog, groente/tosti's en fruit geserveerd, en na 15.00 tot 18.30 uur kan je genieten van tosti's en fruit. De ligging van het hotel is ideaal, met winkels in de buurt. Het all-inclusive arrangement is goed geregeld, en het is fijn dat je op de dag van in- en uitchecken nog gebruik kan maken van de faciliteiten. Let wel op dat je extra moet betalen voor het gebruik van een kluis. Het weer in januari was perfect, met temperaturen tussen de 20 en 28 graden. Een verblijf in dit hotel is absoluut de moeite waard!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Hotel Be Live La Nina is perfect gelegen aan de kust en de boulevard, waardoor je zo vanuit je kamer het strand op kunt wandelen. De kamers zijn ruim en brandschoon, waardoor je echt tot rust kunt komen. Het eten is verrukkelijk en gevarieerd, met voor ieder wat wils tijdens het uitgebreide ontbijt, lunch en dinerbuffet. Het personeel is vriendelijk en helpt je graag met al je vragen. Een verblijf hier is absoluut de moeite waard en smaakt naar meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel was werkelijk een droom, met heerlijk smaakvol eten dat niet altijd vanzelfsprekend is bij buffetten. Elke avond was er een ander thema, wat zorgde voor voldoende variatie, maar er waren ook regelmatig terugkerende gerechten zoals pizza, friet en salades. De spa was een heerlijke plek om even tot rust te komen. Het hotel ligt in een rustig deel van Tenerife, maar op slechts 10 minuten lopen bevindt zich een gezellige Spaanse discotheek waar de animators je mee naartoe nemen. Ook is de haven dichtbij, wat mogelijkheden biedt voor verschillende watersporten. Het personeel in het restaurant en bij de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik zou hier absoluut weer terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Hotel La Nina biedt een fantastische ligging aan een levendige strandpromenade met veel gezellige eetgelegenheden en bars. Hoewel we de All Inclusive optie hadden gekozen, werden we al snel verleid door de charmante sfeer en betaalbare prijzen van de lokale restaurants. De kamers zijn comfortabel en perfect voor een ontspannen strandvakantie. Het buffet, zowel bij het ontbijt, lunch als diner, was zeer goed met veel variatie dankzij thema-avonden, warm eten en regelmatig bijgevulde schotels. Verwacht echter geen Vlaamse kost, want voor dat moet je toch echt in België blijven. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, en een paar Spaanse woorden kunnen altijd helpen. De animatie was niet van het hoogste niveau, maar dit deed geen afbreuk aan onze ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Bij aankomst leek alles in orde, maar de trap bij de ingang bleek een uitdaging te zijn voor koffers met wieltjes. Het eten was in het begin prima, maar daarna liet de kwaliteit te wensen over: vis en vlees niet goed doorbakken, salades oud en bitter, en zelfs fruit zoals perziken waren bruin en aangetast door fruitvliegjes. Het personeel was niet bepaald vriendelijk en de eetzalen lieten te wensen over wat betreft hygiëne. Garnalen van de vorige dag lagen zelfs nog op de grond en de vloer plakte van de drankautomaat. Het servies vertoonde veel gebreken, met stukjes eraf. Hoewel de kamers elke dag "schoongemaakt" werden, liet de grondige reiniging te wensen over, vooral in de badkamer. Misschien hadden ze er gewoonweg niet genoeg tijd voor? Aan de andere kant moet gezegd worden dat het hotel wel geschikt was voor gezinnen met kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Wat een prachtig hotel! Het ligt vlak bij het strand en een levendige wandelpromenade, met een heerlijk uitzicht. Ondanks de levendige omgeving is het hotel zelf een oase van rust, ondanks dat het aan een drukke weg ligt. Het personeel is ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. Het restaurant biedt voortreffelijke gerechten die zowel binnen als buiten genuttigd kunnen worden. De kamers zijn elke dag schoon en van hoge kwaliteit, en ook redelijk geschikt voor gezinnen met kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5

Dit hotel heeft dringend een opknapbeurt nodig. Bij regen liggen er overal doeken op de vloer! Er is geen professioneel schoonmaakteam meer, de medewerkers (zoals de barman en de badmeester) moeten alle taken zelf uitvoeren. Het zwembad heeft geen uitzicht op zee, maar kijkt uit op een muur. De foto's van het hotel online weerspiegelen niet de werkelijkheid van het zeezicht. Om van het zeezicht te genieten moet je op het terras staan. Het eten is van slechte kwaliteit en wordt onhygiënisch behandeld. De drankjes die inclusief zijn, zijn niet te drinken! De receptie is onvriendelijk en niet behulpzaam. Als de lift kapot is, moet je maar de trappen gebruiken! Geen herhaalbezoek waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel heeft ons aangenaam verrast! Bij aankomst bleek het hotel overboekt te zijn, wat teleurstellend was. Echter, de manier waarop ze dit hebben opgelost was geweldig. We werden voor één dag naar een ander hotel gestuurd, waar we als compensatie een upgrade kregen, gratis drankjes, een gratis kluis, gratis parkeergelegenheid en zelfs allebei een massage. Het personeel was uiterst vriendelijk, de kamers waren comfortabel en het eten was verrukkelijk en gevarieerd. We kijken er zeker naar uit om hier in de toekomst weer te verblijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel heeft een geweldige locatie en biedt een prachtig uitzicht vanaf het balkon. Het eten is van uitstekende kwaliteit en er is voor ieder wat wils! De kamers zijn keurig en goed onderhouden, maar helaas wel erg gehorig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7

Het Be Live La Nina in Costa Adeje is een fantastisch hotel met verrukkelijk eten dat elke dag een ander thema heeft. De kamers zijn ruim en mooi. De receptie is bijzonder vriendelijk en staat altijd voor je klaar. De ligging is ideaal, want je bent zo in Playa de las Americas en Los Christianos. Let wel op dat niet alles inbegrepen is bij het all-inclusive arrangement. Voor cocktails, speciale koffies, handdoekenservice en de sauna moet je extra betalen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen9

Ik heb 8 dagen doorgebracht in dit hotel en het was een geweldige ervaring! Ondanks de grootte van het hotel was het niet te druk en hoefde je nergens lang te wachten. Het eten was voortreffelijk en zag er prachtig uit, met veel zorg bereid. Ook hebben we genoten van twee dagen met hapjes bij het zwembad en elke dag was er zelfs een modeshow te bewonderen. De kamers waren schoon en comfortabel, met heerlijke bedden, en het personeel bij de receptie was erg vriendelijk. De ligging midden in het centrum van het stadje was ook ideaal! Ik zou hier zeker nog een keer terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

In december 2014 hebben wij twaalf nachten doorgebracht in dit hotel. We waren zeer tevreden over de verhouding tussen prijs en kwaliteit. De kamers waren keurig en de maaltijden waren heel gevarieerd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen6

Het hotel oogt verzorgd en schoon, maar mist sfeer en heeft erg oude bedden. Het is een goede keuze als je niet veel verwacht van de accommodatie zelf. Gelukkig is het eten uitstekend. Het zwembad voelt een beetje afgesloten aan en de spa voldoet niet echt aan de verwachtingen die gecreëerd werden op de foto's.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Wij hebben een geweldige ervaring gehad tijdens ons verblijf in dit hotel! Ondanks de aanvankelijke overboeking bij aankomst, werden we royaal gecompenseerd met een taxi naar het nabijgelegen hotel waar we één nacht verbleven (al was dit maar een steenworp verder), een upgrade naar premium all-inclusive, een prachtige kamer met uitzicht op zee en een flesje cava als welkomstgeschenk op de kamer! Het eten was voortreffelijk, met een ruime keuze en veel diversiteit. Zoals bijna overal, moet je vroeg genoeg zijn om een ligbed bij het zwembad te kunnen bemachtigen. Kortom, het was een heerlijke vakantie in een uitstekend hotel. Wij zullen zeker nog eens terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4
  • Voorzieningen4

De keuken is eenvoudig en eentonig, zonder veel variatie. De lokale drankjes zijn niet om te drinken vanwege de overmatige toevoeging van kleurstoffen en suiker. Voor iets van betere kwaliteit moet je extra betalen, want alles lijkt zo goedkoop mogelijk gehouden te worden. Zelfs een kopje echte koffie kost €1 bij dit viersterrenhotel met all-inclusive arrangement. Het ontbijt is elke dag hetzelfde en er is weinig variatie, en vers geperst fruitsap is niet eens beschikbaar tegen extra kosten. Dezelfde beperkte keuze geldt voor lunch en diner. Zelfs voor het wisselen van een schone zwembadhanddoek wordt er telkens €1 in rekening gebracht. De WiFi is beperkt tot alleen bij de receptie en vlakbij, wat nogal teleurstellend is in deze moderne tijd. Al met al is de algehele ervaring onvoldoende en niet aan te raden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is zeker een aanrader voor wie houdt van lekker eten en gastvrijheid. Het personeel zet zich volop in om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, vooral de obers in het restaurant verdienen een pluim. 's Avonds is er een leuk animatieprogramma voor zowel kinderen als volwassenen. Let op: voor sterke drank moet je extra betalen. Houd er rekening mee dat het hotel wat gehorig kan zijn, dus het is handig om oordopjes mee te nemen. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad, maar de omgeving verkennen met een gehuurde auto is zeker een aanrader! Helaas is de gratis wifi niet van topkwaliteit. Tijdens ons verblijf waren er in de eerste week voornamelijk niet-Nederlandse gasten, terwijl het gezelschap in de tweede week meer divers was met Engelsen, Duitsers, Russen, Fransen, Spanjaarden en ook Nederlanders.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen8

Een tripje naar het noorden belooft een boeiende ervaring, maar houd er rekening mee dat het er vaak regenachtig en behoorlijk fris is. Zorg dus zeker dat je de juiste kleding bij hebt om je comfortabel te voelen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen9

Het zwembad was heerlijk, er was een gezellige bar in de buurt en het personeel was vriendelijk. De drankjes waren prima en hoewel het eten de meeste dagen goed was, viel het enkele dagen wat tegen. Soms was het weer ook niet helemaal perfect. Over het algemeen was het echter een fijn hotel met mooie kamers. We hadden geen last van geluidsoverlast, terwijl iemand anders dit wel had genoemd. Het strand was slechts op een minuut loopafstand, met een boulevard vol leuke winkeltjes in de buurt en het aquapark Siam om de hoek. Tenerife biedt genoeg aan mogelijkheden! Of je nu wilt jetskiën op zee, spelletjes wilt spelen bij het zwembad, of een scootmobiel wilt huren en over de boulevard wilt rijden, er is voor ieder wat wils. Bovendien is het vliegveld maar 20 minuten met de bus, wat super handig is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen8

Fantastische locatie! Direct aan het strand en in het hart van het bruisende centrum. Wanneer je kiest voor de adults club, geniet je altijd van een exclusieve plek in het restaurant met een speciale VIP-ruimte. In de VIP-lounge is het internet razendsnel. Op het privé dakterras met eigen bar en ligbedden kun je heerlijk ontspannen. Het buffet is gevarieerd en van goede kwaliteit. De kamers met zeezicht zijn werkelijk prachtig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Voorzieningen2

Let op, als je denkt dat "all-inclusive" hier alles is inbegrepen, dan heb je het mis! Wij kozen voor de luxe volwassenen formule, wat blijkbaar betekent: geen service in het restaurant en de VIP-bar. Het personeel is schaars en je moet je eigen drankjes maken. Op het dakterras was er wel een bar, maar het leek alsof die al maanden niet schoongemaakt was. De kamer had vuil achtergelaten dat al weken niet was opgeruimd. De "luxe" formule omvatte slechts een handvol koffiepads, enkele drankjes en wat snacks, allemaal tegen bijbetaling als ze halverwege de week op zijn. Zelfs basiscocktails waren niet inbegrepen. Het eten was lauw of koud en soms zelfs niet gaar. Handdoeken bij het zwembad waren oud en versleten, en je moest betalen om ze te ruilen voor een schone. Beddengoed werd de hele week niet verschoond, ondanks wat er op het bord stond. Het dakterras en zwembad waren 's ochtends al volgelegd met handdoeken om ligbedden te reserveren, wat eigenlijk niet mocht volgens de regels. Kortom, een teleurstellende ervaring die ons heeft laten afzien van een herhaling. Geen service, geen aanbevelingen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Het personeel in de bar en bij het animatieteam is echt super vriendelijk en zet zich enorm in om iedereen een leuke tijd te bezorgen. Bij aankomst kregen we te horen dat je geen ligbedden mocht reserveren, maar helaas waren alle bedjes al vroeg in de ochtend bezet zonder dat er iemand te bekennen was. Het eten was redelijk, maar let vooral op de kip die vaak niet goed gaar was. Het schoonmaken van de kamer liet ook te wensen over. Gelukkig zag het hotel er wel goed uit en was het bij het zwembad goed geregeld. Wat jammer was, is dat we bij het boeken via Dreizen niet op de hoogte werden gebracht dat dit voornamelijk een hotel is waar Engelsen verblijven. Op één ander Nederlands stel na waren wij de enigen. Let dus goed op als je dit hotel boekt, aangezien dit niet duidelijk wordt gecommuniceerd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Genoten van heerlijk eten en een ontspannen zwembad bij dit hotel. De avonden waren gezellig en de ligging vlakbij de zee en de boulevard was perfect. De kamers waren ruim en recent gerenoveerd, waardoor de inrichting nu moderner is. Eerst was het wat ouderwets, maar nu ziet alles er fris en eigentijds uit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Dit hotel verdient absoluut een topscore van 8.5! De ligging is ideaal, met alles binnen handbereik: strand, boulevard, winkels, restaurants en de haven. De kamers en het hotel zelf zijn prachtig gerenoveerd en onze familiesuite op de 10e verdieping was gewoonweg geweldig met een panoramisch uitzicht. Het personeel is uiterst vriendelijk en het buffet biedt voldoende variatie. Alles was brandschoon en eventuele problemen werden snel en efficiënt opgelost. Tip: neem oordopjes mee voor het geval dat de nabijgelegen karaoke wat te luidruchtig wordt. Kortom, wij zijn enorm tevreden en komen zeker terug naar dit fantastische hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

In het zonnige zuiden van Tenerife, in Costa Adeje, ligt het prachtige La Nina hotel. De kamers zijn niet alleen ruim, maar stralen ook netheid uit, waardoor jouw verblijf extra comfortabel wordt. Het hotel is voorzien van alle gemakken die je maar kunt wensen. De eetervaring is ook top: het ontbijt, de lunch en het diner zijn gevarieerd en elke avond staat in het teken van een thema, zoals bijvoorbeeld een gezellige Mexicaanse avond of een smaakvolle barbecue-avond. Bij het zwembad hoef je geen strijd te voeren om een ligbed te bemachtigen, want er is genoeg ruimte voor iedereen. Daarnaast kun je genieten van een breed scala aan drankjes aan de zwembadbar, waar de bediening snel en vriendelijk is. De levendige boulevard langs het water is op slechts 100 meter loopafstand te vinden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Dit hotel was een complete teleurstelling! We hadden gekozen voor een luxe All-inclusive arrangement, maar bij aankomst op de kamer werden we begroet door een rommelige kamer zonder de beloofde slippers. Er ontbraken koffiepads, theezakjes, kopjes en glazen. De terrasdeur sloot niet goed en in het voetbad van de badkamer vonden we lange zwarte haren die ons de hele week gezelschap hielden. In een hoek van de slaapkamer lagen nootjes die ook maar bleven liggen tijdens ons verblijf. Handdoeken werden niet vervangen gedurende de hele week. Het eten was verschrikkelijk! Koud, smakeloos, uitgedroogd en soms zelfs restjes van de dag ervoor werden opnieuw geserveerd. Het brood was keihard, het beleg uitgedroogd en bedorven! Het personeel leek rond te lopen alsof ze net azijn hadden gedronken. Dit hotel verdient geen 4 sterren, hoogstens 3 en zelfs dat is twijfelachtig!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

De bedden waren comfortabel en de ligstoelen bij het zwembad waren ook aangenaam. Het personeel was gastvrij en vriendelijk. We hadden een all-inclusive arrangement geboekt, maar de kwaliteit van het eten en drinken voldeed helaas niet aan onze verwachtingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Doordat er een fout was gemaakt bij het reserveren van Hotel Best Jacaranda, belandden we bij La Nina. Aanvankelijk waren we wat terughoudend, maar tot onze verrassing beviel het ons goed. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het eten was smakelijk en gevarieerd. De kamers waren prima, al misten we wel een slot op de badkamer/wc. Het uitzicht op zee was adembenemend. Hoewel het zwembad kleiner was dan dat van Jacaranda, waren er voldoende ligbedden. Natuurlijk was er wel sprake van het bekende 'handdoekje leggen' om een goed plekje te veroveren. De ligging vlak bij het strand was ideaal, en aan de overkant vonden we Amanda's, waar we heerlijk konden eten en genieten van verschillende artiesten die elke avond optraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service10

Dit hotel is voor mijn ouders inmiddels als een tweede thuis geworden en nu begrijp ik volledig waarom. Het personeel is ontzettend attent en doet er alles aan om je een geweldige ervaring te bezorgen. De sfeer van het hotel straalt een elegantie en verfijning uit die je niet veel meer ziet tegenwoordig. Ondanks dat, hangt er geen snobistische sfeer. Hoewel sommige delen van het hotel en de openbare ruimtes wel een opfrisbeurt kunnen gebruiken, zijn met name de luxere kamers helemaal bij de tijd. In de omgeving kun je heerlijk wandelen en 's avonds is er genoeg te doen. Het entertainment in het hotel is niet altijd top, maar af en toe toch verrassend. Dit hotel is minder geschikt voor jongeren, maar voor dertigplussers die een relaxt en tot in de puntjes verzorgd verblijf zoeken in Costa Adeje is dit dé plek waar je moet zijn. Stop met zoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

De accommodatie heeft een prachtige ligging op korte afstand van het strand en winkelcentra, met veel opties en aandacht voor persoonlijke behoeften op het gebied van logies en eten. De hygiëne is uitstekend, vooral zichtbaar in en rond het schitterende zwembad. Er is een ruime keuze aan kamers verspreid over het parkachtige terrein. Het enige nadeel is de moeizame reis naar het vliegveld Tenerife-Zuid met chartermaatschappijen die slecht functioneren, nachtelijke vluchten, lange wachttijden, grote afstanden en problematische bagageafhandeling, wat vooral ongemakkelijk is voor minder mobiele reizigers. Een andere optie is reizen via Tenerife-Noord, wat iets beter is maar nog steeds resulteert in een lange reis (100 km met de bus of taxi) naar het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7

Dit hotel is echt een pareltje! Het personeel is ontzettend behulpzaam en zorgt ervoor dat je niets te kort komt. Het zwembad is prachtig en heerlijk rustig, zonder al te veel drukke kinderen. De kamers zijn comfortabel en worden dagelijks grondig schoongemaakt. Hier voelen we ons echt welkom. Het ontbijtbuffet is uitstekend verzorgd en biedt werkelijk alles wat je maar kunt wensen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service7

Dit was onze tweede bezoek aan deze accommodatie en het was opnieuw geweldig! Vanaf het moment dat we bij de receptie aankwamen, voelden we ons welkom. We kregen een welkomstbrief waarin stond dat we een gratis upgrade hadden gekregen naar een ruimere kamer met een groot balkon, inloopkast en een prachtige grote badkamer. De service was uitstekend en iedereen was even vriendelijk. We hebben enorm genoten en komen zeker terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service5

We hadden een junior suite geboekt, maar helaas was de kamer somber en de badkamer onverwacht klein.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9

Tegenwoordig is het zeldzaam om zo'n vriendelijkheid en service te ervaren als die wij hebben gehad tijdens ons verblijf. We waren enorm blij met onze suite - het was schoon, keurig ingericht, ruim en de bedden waren van uitstekende kwaliteit. Kortom, we zijn ontzettend tevreden. Ook het a la carte restaurant is absoluut een aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10

Dit hotel is voor ons echt een pareltje! Al tien jaar lang keren we hier terug en telkens wordt het beter en beter. We verblijven in een prachtige kamer met uitzicht op zee, ruim en mooi ingericht. Het eten is van hoge kwaliteit, met een ontbijt inclusief bubbels en 's avonds keuze tussen bediening aan tafel of buffet. Er is ook de mogelijkheid om à la carte te dineren in het restaurant. Het personeel is uiterst vriendelijk en attent, wat we zeer waarderen. De tuinen zijn prachtig onderhouden en bij het zwembad is het heerlijk vertoeven. Complimenten aan de directie voor dit alles! Wij komen hier zeker weer terug.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid2

Dit hotel is werkelijk prachtig en brandschoon. Ze vernieuwen zelfs 2 keer per dag de handdoeken. Alles is tot in de puntjes verzorgd, het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zowel het zwembad, de kamer en de badkamer zijn onberispelijk schoon. Een absolute aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Wat een fantastische ervaring! Alles was tot in de puntjes verzorgd: van het heerlijk verwarmde zwembad bij de waterval met zeewater tot het topniveau van het eten. Het ontbijt was ongeëvenaard en de kamers waren gewoonweg super. En dat zeg ik, terwijl ik al in de meest luxe hotels van Tenerife heb verbleven. Deze steekt er met kop en schouders bovenuit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Als vakantiegangers die op zoek zijn naar een rustig en luxe hotel, hebben we tot nu toe al een aantal hotels in Zuid-Tenerife bezocht, waaronder het Bahia del Duque, maar Jardines de Nivaria steekt er echt bovenuit. De serene sfeer en het geluid van de watervallen zorgen voor een relaxte sfeer. Het prachtige zwembad met perfecte temperatuur was een waar genot. Onze kamer en terras waren mooi ingericht, met alle comfort om te ontspannen. En dan het eten! We hadden halfpension en genoten van een heerlijk ontbijt met meer dan 10 soorten verse vruchtensappen en zelfs cava. En 's avonds wanneer we mochten genieten van het uitgebreide buffet was het gewoonweg fantastisch. Elke avond werden we verrast met verschillende vis- en vleesgerechten van topkwaliteit. Een culinair hoogstandje!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10

Ons derde bezoek aan Jardines de Nivaria zit er net op en het zal zeker niet het laatste zijn. Vanaf het moment van boeking tot aan het einde van ons verblijf werden we overspoeld met persoonlijke service en verwennerij. Het hele team straalt vriendelijkheid uit en staat altijd klaar om de gasten te helpen. In dit hotel hoef je alleen maar te ontspannen en te genieten. Voor ons is de enige vraag die overblijft over vakanties, niet waar naartoe, maar wanneer we terug kunnen naar Jardines? Een geweldige ervaring voor iedereen die van genieten houdt!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9

Een absoluut pareltje is het hotel "Jardines de Nivaria" op Tenerife. Dit luxe verblijf biedt een buitengewone ervaring op alle fronten. Het personeel is ontzettend gastvrij, de service voelt heel persoonlijk aan, het eten is voortreffelijk en de omgeving straalt pure elegantie uit. Een echte aanrader voor wie op zoek is naar ontspanning, heerlijk nietsdoen, zwemmen in een prachtig verwarmd zwembad en ontspannende wandelingen langs de kust. Wij kunnen niet wachten om hier weer terug te keren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service9

De afgelopen drie jaar hebben we genoten van een verblijf in een 4-sterrenhotel in Puerto de Mogán, Gran Canaria. Om een ander eiland te verkennen, kozen we dit jaar voor Tenerife. Onze eerste kennismaking was veelbelovend: een prachtige lobby, uitstekende service, een schone en mooi ingerichte kamer met een prachtig uitzicht vanaf het balkon. Ik ben meestal een vroege vogel en de eerste ochtend zat ik al om half 7 op het balkon, waar ik zag dat mensen al bezig waren met het reserveren van ligbedden. Tegen half 9 waren bijna alle bedden bezet, maar lag er bijna niemand op. Het eten was in buffetvorm, wat ik prima vond, maar de keuze was een beetje beperkt naar onze mening. Het uitzicht vanaf het balkon van het restaurant was geweldig en het personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam. De schoonmaak was perfect en het personeel erg hulpvaardig. Al met al hebben we een geweldige vakantie gehad. Het enige minpunt was dat wanneer ik de 5-sterrenervaring vergelijk met het 4-sterrenhotel in Gran Canaria, hoewel het mooi was, vonden we dat de extra €1000 per persoon het niet waard was. Om die reden zouden we niet teruggaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel was absoluut geweldig en heeft onze vakantie onvergetelijk gemaakt! Alles was gewoon perfect en we hebben nog nooit eerder zo'n geweldige accommodatie gehad. We kunnen geen enkel minpunt bedenken. Zeker weten dat we hier nog een keer zullen terugkomen! Top, top, top!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

We hebben al 8 keer in dit fantastische hotel verbleven. Het is er heerlijk rustig en alles is tot in de puntjes verzorgd. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Echt een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7

We waren aangenaam verrast door het attente personeel. We hadden geen betere service kunnen wensen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service10

Prachtig hotel met een ruime kamer en zeezicht, maar helaas zonder zon op het kleine balkon. Het ontbijt was zeer goed verzorgd en uitgebreid, terwijl het diner niet voldeed aan onze verwachtingen van een vijfsterrenervaring. Gelukkig was de lunch bij het zwembad heerlijk. Er was geen animatie, maar het vriendelijke personeel en de uitstekende service maakten veel goed. De gezellige kleine tuin en de perfecte ligging aan de promenade van Costa Adeje naar Los Christianos waren pluspunten. Wel had de badkamer een opfrisbeurt nodig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service9

In november 2014 ben ik voor de tweede keer in dit hotel verbleven en het was weer geweldig. De ontvangst was hartelijk en de service was uitstekend. Het hotel is echt een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6

Een prachtig landgoed met genoeg ligstoelen en parasols bij het zwembad, in de tuin en op het zonneterras. Helaas wordt er wel vaker een handdoek neergelegd om plekken te reserveren. De locatie is gunstig dichtbij andere eetgelegenheden, winkelcentra en bars. Alle aspecten, van het personeel tot de inrichting, van de restaurants tot het eten, de service, de kamer en de tuin, waren uitstekend. Zelfs de wifi was overal van goede kwaliteit. We verbleven in het rustig gelegen Guajarablok en waren zeer tevreden. De prijzen voor drankjes en andere voorzieningen vonden we redelijk en niet duurder dan bij andere vijfsterrenhotels. Een echte aanrader voor gasten die net dat beetje extra zoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Onlangs teruggekeerd van een onvergetelijke week bij Jardins de Nivaria. Voor vertrek hadden we wat reviews opgezocht en tot onze schrik lazen we veel negatieve opmerkingen. Maar eerlijk gezegd sloeg dat nergens op! We hebben een fantastische tijd gehad, het hotel was geweldig en het personeel ontzettend vriendelijk. Alles was gewoon top. We zijn al vaker op Tenerife geweest en hebben in hotels zoals Athenia en Riu verbleven, maar Jardins de Nivaria steekt er zeker bovenuit. De zwembaden en kamers waren luxueuzer dan die van Athenia, en het personeel was buitengewoon vriendelijk. We zullen zeker terugkeren naar dit prachtige hotel. Bedankt voor alles!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid1

Onze ervaring in de Suite met uitzicht op zee was teleurstellend. Het zeezicht werd deels geblokkeerd door een verwaarloosd gebouw, wat jammer was. De kamers waren verouderd en de prijs van 400 euro voor een nacht voelde niet rechtvaardig voor wat we kregen. Gelukkig zijn we de volgende dag overgestapt naar het naastgelegen hotel, wat een veel betere keuze bleek te zijn. Het eten en de service in ons oorspronkelijke hotel waren echter wel van goede kwaliteit. Het lijkt erop dat dit hotel meer geschikt is voor gasten van 60 jaar en ouder, gezien de gemiddelde leeftijd van de gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Na het lezen van enkele minder positieve reviews, wil ik graag mijn ervaring delen over dit hotel, die juist heel fijn was. De locatie is perfect, vlakbij de levendige boulevard en de zee. Het personeel is ontzettend vriendelijk en gastvrij, en de kamer was prachtig met een ruim balkon waar je lekker kunt zitten en relaxen. Het enige kleine minpuntje waren de iets te harde bedden vanwege de bonelvering, maar dit was zeker geen groot probleem. Het ontbijt en diner waren geweldig, met zowel buffet- als a la carte-opties, boordevol verse producten. Het zwembad was ook fantastisch, omgeven door prachtige palmbomen en comfortabele ligbedden met dikke matrassen. Kortom, een geweldig hotel dat ik zeker kan aanbevelen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid4

Wat een fantastische ervaring! Vanaf het moment dat je de receptie binnenstapt tot aan het personeel dat de kamers schoonmaakt, wordt er werkelijk aan elk detail gedacht. Elke dag worden de bedden opnieuw opgemaakt en grondig schoongemaakt, met zelfs verse bloemen en bonbons op het bed. Mocht er onverhoopt iets misgaan, dan wordt dit direct en op voortreffelijke wijze opgelost. De kamers zijn prachtig, vooral de vernieuwde kamers met ruime inloopkasten zijn een aanrader. Als je de keuze hebt, vraag dan zeker naar een kamer met uitzicht op het golfveld. Het balkon met comfortabele ligbedden en een parasol biedt de perfecte plek om te ontspannen en te genieten van de prachtig onderhouden tuin vol palmbomen en bloeiende planten. Het zwembad is een waar genot met twee baden, waarvan één verwarmd, en voldoende ligstoelen om heerlijk te kunnen ontspannen. Het ontbijt is een feest met champagne, vers brood, fruit, smoothies en sapjes. Let wel op dat de dresscode wordt gewaardeerd, dus gepaste kleding is vereist in dit chique, luxe en rustige hotel waar de klant echt centraal staat. Kortom, een verblijf hier voelt als pure verwennerij, vergelijkbaar met de luxe die je zou ervaren bij een ster zoals Romy Sneijder. Een afscheidscadeau maakt het plaatje helemaal compleet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Een exclusief tophotel, ideaal voor romantische uitjes. Verrassende waterpartijen in het zwembad creëren een weldadig en warme sfeer. De culinaire hoogstandjes van dit hotel zijn werkelijk onovertroffen. Zowel het ontbijt als het diner zijn absoluut memorabel.

Melden


Reisperiode: mei 2016

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Geweldige service, goede vakantie gehad. Aardige mensen, lekker eten. Jammer van de herrie die we hebben moeten meemaken van de buren, maar verder zeker een aanrader voor vrienden en kennissen!

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl