ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Rendezvous Observation City

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel biedt een adembenemend uitzicht op zowel zonsopgang als zonsondergang. De accommodatie is van goede kwaliteit en het personeel is buitengewoon gastvrij. De bar is een absolute aanrader! De prijs-kwaliteitverhouding is zeer gunstig, maar het ontbijt is vrij standaard met dezelfde gerechten elke dag. Het zou een extra touch geven als er live cooking met eieren en wat meer variatie zou worden toegevoegd aan het menu.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Onbevredigend verblijf - geen viersterrenervaring Onze ervaring in dit hotel was teleurstellend en voldeed niet aan de standaard die je mag verwachten van een viersterrenaccommodatie. • De kamer werd verstoord door het lawaai van de airconditioning, wat onze nachtrust verstoorde. • Het constante geluid van voorbijrazende motoren en luidruchtige auto's hield ons zelfs 's avonds laat wakker. • Ondanks dat we een kingsize bed hadden geboekt, kregen we twee aparte bedden die tegen elkaar waren geschoven, wat niet ideaal was. • Het zogenaamde "Zeezicht op het Zuiden" bood geen spectaculair uitzicht op de ondergaande zon. • Ondanks aanwijzingen naar een speelkamer, was deze niet beschikbaar tijdens ons verblijf. • Hoewel er werd aangegeven dat parkeren "beschikbaar" was, werden we bij aankomst verrast door de extra toeslag van $25 per nacht. Gelukkig hoefden we deze niet te betalen vanwege de lange wachtrij bij het inchecken en ons korte verblijf. • Er werd geen tandenborstel of tandpasta verstrekt, wat normaal gesproken standaard is in een viersterrenhotel. • Bij het inchecken kregen we geen informatie over de faciliteiten van het hotel of de ontbijttijden. Om positief te eindigen: het beddengoed en de handdoeken waren schoon en de minibar was goed gevuld en praktisch. Hoewel er enkele pluspunten waren, zorgde het ontbreken van openheid, comfort en oog voor detail ervoor dat ons verblijf niet voldeed aan onze verwachtingen van een viersterrenhotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Onlangs verbleven we in Rendezvous, waar we bij aankomst te maken kregen met een technische storing bij het inchecken. Ondanks dit ongemak waren het personeel erg behulpzaam en deden ze hun uiterste best om het voor alle gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Hoewel we wat vertraging hadden bij het verkrijgen van onze kamer, werden we getrakteerd op gratis drankjes als een vriendelijk gebaar van het hotel. Eenmaal in onze kamer aangekomen, werden we begroet met een schone en goed onderhouden accommodatie, compleet met een prachtig uitzicht op het strand. Een kleine suggestie voor verbetering zou zijn om de ventilatie in de badkamer te optimaliseren, bijvoorbeeld door het installeren van een afzuigventilator om vochtproblemen tegen te gaan. Terwijl ik hoop dat ze hun plan van aanpak voor technische problemen in de toekomst zullen aanscherpen, kijken we terug op een over het algemeen aangenaam verblijf bij Rendezvous.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tijdens onze lange vlucht hadden we gevraagd om twee aparte bedden, maar bij aankomst in het hotel bleek dat we een queensize bed hadden gekregen in plaats daarvan. Het leek alsof ze niet echt moeite hadden gedaan om dit op te lossen. In een ander hotel waar we eerder verbleven, De Sebel, hadden ze dit detail juist wel goed opgepakt door twee aparte bedden voor ons klaar te zetten bij aankomst. Ik hoop eerlijk te zijn in mijn vergelijking tussen de twee hotels. Na uren wachten was er nog steeds geen oplossing voor het bedprobleem gekomen. De locatie van het hotel is fantastisch, maar er is zeker ruimte voor verbetering wat betreft aandacht voor detail.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamer waarin ik verbleef had last van schimmel in de badkamer en de lamp werkte niet. Dit werd pas om 17.00 uur schoongemaakt, wat me erg teleurstelde. Na mijn klachten bij de receptie sprak ik met de manager, die begripvol was. Hij bood aan om me naar een andere kamer te verhuizen, maar ik sloeg dit aanbod af. Na een uur van grondige schoonmaakwerkzaamheden door het personeel, zag de badkamer er beter uit, hoewel er nog steeds wat schimmel te zien was. Als compensatie kreeg ik een tegoedbon van $100 voor eten. Gelukkig was het uitzicht vanuit de kamer prachtig en het barpersoneel was vriendelijk, net als het eten dat uitstekend was. Helaas was er geen zwembad beschikbaar en waren er bouwwerkzaamheden die al om 7.00 uur 's ochtends begonnen, zonder voorafgaande kennisgeving bij het boeken. Ook ontbraken stopcontacten in de badkamer, was er geen drinkwater aanwezig en moest ik zelf ijs halen. Ik geef liever complimenten dan klachten, maar dit keer kon ik niet anders. De stress van de ene tegenslag na de andere was overweldigend. Hoewel de kamer ruim was, begon deze duidelijk tekenen van ouderdom te vertonen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl