ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ramada Nb

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Tijdens ons verblijf in de stad voor een begrafenis hadden we behoefte aan rust en vroegen specifiek om een kalme plek. Helaas bleek onze kamer niet zo rustig te zijn als gehoopt, aangezien we overlast ondervonden van kinderen die hockey speelden in de gang. Ondanks meerdere klachten leek er geen oplossing te zijn voor dit probleem. De bedden waren versleten en niet comfortabel, en het bad had dringend behoefte aan vernieuwing vanwege het oude en vieze uiterlijk van de armaturen. Bovendien ontbrak het aan verduisterende gordijnen, waardoor we niet genoeg privacy hadden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Na een paar bezoeken aan dit hotel sinds mijn laatste review, merkte ik op dat er aanzienlijke verbeteringen zijn doorgevoerd. Het lijkt erop dat ze echt hun best doen om ervoor te zorgen dat gasten tevreden zijn. Daarom heb ik besloten om mijn beoordeling te verhogen naar 4 sterren. Als solo-reiziger die op zoek is naar een comfortabele overnachtingsplek, vind ik dit absoluut een aanrader.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik had me echt verheugd op een lekker ontbijtje hier, maar helaas viel het vandaag flink tegen. Het leek alsof de keuken niet op zijn best was. De aardappelen waren taai, het spek te zout en gefrituurd, de eieren niet goed gaar en de toast was zo koud dat de boter niet eens smolt. Zonde, want ik keek er zo naar uit. Wat het nog erger maakte, is dat mijn ober niet eens zijn excuses aanbood of een nieuwe maaltijd aanbood. Hij leek niet geïnteresseerd in wat er mis was gegaan. Het is lastig om een probleem op te lossen als je niet weet wat er fout is gegaan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn eerdere ervaringen met dit Ramada hotel waren fantastisch, maar mijn laatste verblijf liet flink te wensen over. In één van de kamers ontbrak een föhn, terwijl deze wel beloofd werd op de website. De badkamer was ronduit vies, met haren in het bad en urine- en haarvlekken rondom het toilet. Ook in de tweede kamer liet de hygiëne te wensen over. Het toilet vertoonde een grote scheur en de spoelknop werkte niet naar behoren. Daarnaast was de spiegel ook vies. Het lijkt erop dat er flinke verbeteringen nodig zijn in het schoonmaakbeleid van dit hotel. Al met al was ik behoorlijk teleurgesteld over de onhygiënische staat van de kamers en ik zal de volgende keer dat ik in de buurt ben waarschijnlijk voor een ander hotel kiezen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Onze ervaring in dit hotel was over het algemeen goed, maar er waren een aantal minpunten. We hadden een kamer aan de kant van het overdekte zwembad, wat betekende dat we niet echt frisse lucht kregen en constant het geluid van mensen in het zwembad hoorden. Gelukkig sloot het zwembad om 22.00 uur, dus dan werd het rustig. De badkamer mag wel een opknapbeurt gebruiken. Grappig genoeg ontdekten we pas later dat we vouchers hadden gekregen voor gratis ontbijt, wat niemand ons had verteld. Kleine teleurstelling, maar over het algemeen nog steeds een aangenaam verblijf.



© 2007-2025 ReisChecker.nl