ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Canadian Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De tapijten in de kamers zijn zo vuil dat het plakkerig aanvoelt. Maar gelukkig was de service uitstekend en stonden de medewerkers altijd klaar om te helpen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik heb hier overnacht en ik vond de kamer (met een queensize bed) prima, maar wat me echt opviel was de geweldige prijs! Voor minder dan $ 100 USD per nacht was dit echt een koopje. Het parkeren was in orde en de WiFi werkte uitstekend. De locatie van het hotel was ook top.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn recente ervaring met het Canadese Inn hotel was teleurstellend. Ondanks dat ik mijn reservering drie dagen van tevoren annuleerde, werd mij toch voor één nacht in rekening gebracht. Toen ik om verduidelijking vroeg over hun annuleringsbeleid, weigerde het hotel dit te verstrekken. Het gebrek aan transparantie en onwil om hun beleid te delen is zowel onprofessioneel als frustrerend. Als klant verwacht ik duidelijke communicatie over voorwaarden, vooral als het gaat om kosten. Ik zou potentiële gasten adviseren om voorzichtig te zijn bij het boeken van dit hotel. Zorg ervoor dat je alle beleidsregels schriftelijk hebt voordat je een reservering maakt om onverwachte kosten en teleurstelling te voorkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik vermoed sterk dat ik ben opgelicht. Ik betaalde $225 voor een eenpersoonskamer voor niet-rokers. Ik moest $425 neerleggen met een borg van $200 die teruggegeven zou worden. Naar mijn weten was de kamerprijs $185. Maar waarom moest ik dan ongeveer $35 betalen aan btw en provinciale belastingen? Pas op voor die man aan de balie, hij is niet te vertrouwen. Ik verbleef daar alleen maar omdat ik ziek was. Check-in op 13 februari om 19:00 uur.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit was absoluut mijn slechtste verblijf ooit. De medewerker bij de receptie, Shivam, was ontzettend onbeleefd en miste duidelijk alle vaardigheden die een goede gastvrijheidspersoon zou moeten hebben. Ik had een kamer online geboekt voor $104, maar bij aankomst wilde hij ineens $100 contant voor slechts 3 uur verblijf. Bizar! Bovendien begonnen ze zelfs 10 minuten vóór het verstrijken van de tijd al te bellen dat ik moest vertrekken. Ik heb nog nooit zoveel hebzucht meegemaakt bij een hotel. Shivam was ook nog eens erg argumentatief en sprak met een zeer onaangename toon



© 2007-2025 ReisChecker.nl