Reischecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Kandelor

Beoordelingen

Reisperiode: juli 2014

  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging7
  • Voorzieningen6

Het was erg gezellig personeel deed zijn best om ons naar zin te maken. Genoeg te doen geluk gehad met het weer.



Reisperiode: mei 2014

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen9

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Hele mooie kamers, prima bedden, lekker eten en vriendelijk personeel. De ligging is geweldig. Aanrader.



Reisperiode: augustus 2011

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

We boekten dit hotel, aangezien het de enige beschikbare was met goede reviews om een dag later al te vertrekken. Ondanks dat onze verwachtingen laag waren, heeft het hotel ons op verscheidene manieren positief verrast. Allereerst de kamer. Deze was recentelijk gerenoveerd om te voldoen aan de huidige standaarden. De bedden lagen comfortabel en waren vrij groot. De kamer beschikte tevens over een ruim balkon met zitje. De badkamer was ook recentelijk gerenoveerd. Het had een regendouche, een normale douche en een ruime gootsteen. Grote en kleine handdoeken waren inbegrepen en werden vernieuwd. Het verblijf was op basis van all-in. Onze verwachtingen waren door eerdere all-in ervaringen niet zeer hoog, maar ook hier verraste het hotel ons in. Het eten verandert iedere dag en het smaakt ook nog eens heerlijk. Het enige dat min of meer hetzelfde bleef waren de salades. Tussen lunch en diner biedt het hotel tevens thee, koffie en koekjes aan. De koekjes waren daarentegen wat aan de oude kant. We hebben enkele keren buiten gegeten, maar omdat het eten van het hotel vaak beter was dan in de restaurants hebben we dat niet al te vaak gedaan. Het personeel in het hotel biedt tevens een goede service. De bediening ruimt de tafels zsm af wanneer je klaar met eten bent en je kan hen tevens vragen of ze drinken willen halen (inbegrepen in de all-in). Gedurende het 7maanden lange toeristen seizoen komen mensen van heinde en verre om te werken in Alanya. Het lijkt daardoor alsof ze soms onbeleefd tegen je zijn. Het tegendeel is echter waar. Omdat hun Engels vaak beperkt is, weten ze niet hoe ze tegen je moeten praten. Dit geldt niet voor iedereen, want er zijn medewerkers die wel voldoende Engels spreken. Desondanks zorgt iedereen ervoor dat je een leuke tijd in het hotel hebt. De animatie wordt slechts eenmaal per week, op maandag, aangeboden. Het is dan de Turkse avond waarop er wordt gedanst. Kandelor is dan ook geen hotel dat ik aanraad aan mensen die willen worden vermaa



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Uitstekende prijs- kwaliteitverhouding. Gevarieerd en goed eten. Uitstekende keus voor een 3-sterren hotel.



© 2007-2022 Reischecker.nl