ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Holiday Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamers zijn van goede kwaliteit, maar aan de prijzige kant. Mogelijk komt dit door het seizoen. Het restaurant biedt een beperkte en prijzige keuzemogelijkheid. Het ontbijt is bescheiden en chaotisch.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ervaring met de receptie was teleurstellend, ze leken onervaren en verstrekten niet genoeg informatie. Bij het uitchecken klopte de factuur niet en moest ik er specifiek om vragen, maar het kon niet meer worden aangepast omdat de dutymanager in een vergadering zat en niet gestoord mocht worden. De badkamer was netjes, maar het bad was te klein voor mijn vrouw en ik, misschien een maatje groter was beter geweest, maar niet extreem. Het ontbijt was ook ondermaats.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze reservering voor een luxe kamer met spa-toegang resulteerde in een verrassende wending toen we bij aankomst een kamer kregen die ingericht was voor mindervaliden. Het bleek dat er geen andere kamers beschikbaar waren, wat ons teleurstelde. Dit incident doet ons als frequente gasten van IHG-hotels afvragen waarom bevestigd wordt dat een kamer beschikbaar is wanneer dat niet het geval is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Hoewel ik enkele negatieve beoordelingen heb gezien, moet ik zeggen dat de service tot nu toe uitstekend is (net ingecheckt dus nog geen idee over het ontbijt

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel was een enorme teleurstelling. Bij aankomst in mei was de kamer bloedheet en de airconditioning werkte niet vanwege een vervangingsmelding van de filter, wat duidt op gebrekkig onderhoud. Het hotel bood geen enkele hulp aan, zelfs niet een simpele ventilator. Het slechte onderhoud was niet alleen zichtbaar in de kamer, maar ook in de rest van het gebouw. De buitenkant mist duidelijk al een lange tijd een glazenwasser en de ramen hebben dringend onderhoud nodig. Binnenin was het niet veel beter. De badkamer kon wel een update gebruiken en het douchegordijn was echt aan vervanging toe. Om je auto te parkeren moest je maar liefst 10 euro per uur betalen. En dan nog te zwijgen over de exorbitante prijs van 8 euro voor een cappuccino! Kortom, dit hotel is op dit moment zijn geld niet waard. Aan de andere kant hadden we op de heenweg van onze vakantie verbleven in het Holiday Inn Express Dijon, en dat hotel was veel beter en zeker wel de prijs waard!

Melden


Reisperiode: juli 2017

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Schoon hotel en gunstig gelegen langs onze route. Restaurant in de nabije oomgeving waarvoor wij ook nog een kortingsbon ontvingen.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl