ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Imperial

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

Dit geweldige hotel biedt niet alleen prachtige kamers met een adembenemend uitzicht, maar heeft ook een vriendelijk en behulpzaam personeel dat je verblijf extra speciaal maakt. Het zwembad is een perfecte plek om te ontspannen en verfrissen, en de spa-faciliteiten zijn een geweldige toevoeging tegen een betaalbare prijs. Op slechts een steenworp afstand van het hotel vind je restaurant Karolina, waar je heerlijk kunt eten voor een goede prijs. Bovendien is de locatie ideaal - dicht genoeg bij alle activiteiten en bezienswaardigheden, maar toch rustig en vredig. Met een taxistandplaats om de hoek en de zee op slechts 200 meter afstand, is dit hotel zeker een plek waar je graag nog eens terugkomt!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10

Ik ben net terug van mijn vakantie in Bulgarije, waar ik verbleef in Hotel Imperial. Dit hotel was geweldig, met vriendelijk personeel, uitstekende service en een prachtige omgeving. Het eten was heerlijk en alles was goed onderhouden. Bovendien lag het hotel vlak bij het strand en waren de treintjes naar Nessebar en het centrum van Sunny Beach om de hoek. Voor excursies kon je terecht bij Maria aan de overkant van de straat, waar je geweldige uitstapjes kon boeken voor een goede prijs. Kortom, Hotel Imperial was een fantastische plek en ik kijk er al naar uit om volgend jaar weer terug te gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7

Dit hotel heeft een prachtige ligging nabij een schitterend strand. De kamers zijn modern en goed onderhouden. Het personeel is zeer gastvrij, maar helaas viel het eten wat tegen. Wie later op de avond wil dineren, loopt het risico dat een aantal gerechten op zijn of niet meer vers zijn. Bovendien kan het menu wat meer variatie gebruiken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service9

Ons recente verblijf was geweldig! Het hotel was keurig verzorgd en het personeel was vriendelijk. Echter, de all-inclusive formule is niet mijn favoriet vanwege de beperkte en eentonige maaltijden. Gelukkig zijn er genoeg betaalbare en smakelijke restaurants in de buurt. Het strand was perfect, vooral voor onze 13 maanden oude zoon. Als je met een baby reist, is het handig om een kamer te vragen met een veilig balkon. Helaas hadden wij spijlen die te ver uit elkaar stonden. Ondanks dit minpuntje hebben we enorm genoten van onze vakantie. Bij een volgend bezoek kiezen we opnieuw voor dit hotel, gezien de vele teleurstellende alternatieven die we elders zijn tegengekomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Het zwembad is fantastisch en er is ook genoeg schaduwrijk gras om op te relaxen. Het strand is prima, maar behoorlijk druk zoals in populaire badplaatsen. Voor ligbedjes en parasols moet je apart betalen, elk 3 euro per stuk. De vrouwen zijn hier 'prachtig van figuur maar minder qua gezicht', wat natuurlijk leuk is voor de mannen. Op dit strand zijn er relatief meer lokale bezoekers dan in andere toeristische plaatsen. Wanneer het drukker wordt, kunnen ze zomaar naast je neerploffen op je handdoek. Dit is eigenlijk het enige moment waarop je echt interactie hebt met de lokale bevolking. Al met al is het een fijne locatie met alle benodigde faciliteiten voor een ontspannen vakantie onder de zon (met gemiddeld 32 graden) en voor een betaalbare prijs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Het hotel en de kamers zijn absoluut fantastisch en brandschoon, maar helaas laat het eten te wensen over en mist het originaliteit en smaak. Het is slim om alleen voor een verblijf te kiezen en elders te dineren, waar het eten lekkerder is. Voor slechts 8 euro per persoon kun je inclusief drankjes uit eten. De service van het Bulgaarse personeel is wat traag, alhoewel ze wel vriendelijk en bereidwillig zijn. Toch is het lastig om snel een band op te bouwen met hen of met de lokale bevolking. In het centrum van Sunny Beach gaat dat beter. Het nachtleven daar is levendiger dan in Nessebar. Het oude stadsgedeelte van Nessebar is te voet bereikbaar in ongeveer een halfuur, en het centrum van Sunny Beach in ongeveer een uur. De wandeling is aangenaam door de vele winkeltjes die je passeert. Vooral voor vrouwen is dit een leuke ervaring, vooral gezien de prijzen van de producten. Onderhandelen is niet gebruikelijk, aangezien de prijzen duidelijk op de artikelen staan vermeld. Als je liever niet loopt, is er de optie van treintjes die vlakbij het hotel stoppen en je naar Nessebar en Sunny Beach brengen voor slechts 2 euro per persoon. 's Nachts kost een taxi ongeveer 10 euro (20 lev).

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service7

Dit hotel is erg mooi en heeft een prachtige Egyptische inrichting. De kamers zijn zeer schoon en goed verzorgd. Het diner was niet helemaal naar onze smaak, maar gelukkig zijn er genoeg betaalbare eetgelegenheden in de buurt. Al met al was het geen groot probleem voor ons.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

Een prachtig en verzorgd hotel met comfortabele bedden en ruime kamers. Het enige minpuntje is dat het zwembad grotendeels in de schaduw ligt gedurende de dag, al zou dit tijdens het hoogseizoen juist verfrissend kunnen zijn. Het avondeten is niet spectaculair, maar gelukkig zijn er genoeg betaalbare en smakelijke eetgelegenheden in de buurt. Bij het uitchecken kregen we zelfs een lunchpakketje mee voor onze vroege vlucht, wat een attente service!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service8

Tussen 17 en 28 augustus verbleven we in dit hotel. De accommodatie is prachtig en de service is uitstekend, maar eerlijk gezegd vonden we het eten nogal teleurstellend en smakeloos. Gelukkig zijn er genoeg betaalbare eetgelegenheden in de buurt waar we regelmatig naartoe zijn gegaan. Het viel ons ook op dat alles vooral gericht is op Engelse gasten, wat je eigenlijk overal wel ziet. Het echte centrum van Sunny Beach is niet direct om de hoek; te voet ben je al gauw een half uur tot drie kwartier onderweg. Gelukkig is er een bus voor slechts 35 cent per persoon en rijdt er een leuk treintje voor 1 euro per persoon, waardoor het centrum gemakkelijk bereikbaar is. Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad. We raden Hotel Imperial alleen af aan degenen die graag midden in het centrum verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

Een prachtig hotel met betaalbare eetmogelijkheden in de omgeving. Hoewel de maaltijden wat beperkt zijn, kun je gelukkig elders voordelig dineren. De locatie van Imperial is wat afgelegen van het centrum, maar met de bus of een wandeling is dit goed te doen. Het is juist fijn dat het 's nachts rustig is. De kamers zijn ruim en goed onderhouden. Absoluut een aanbeveling waard!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Zoals eerder vermeld, is het eten eenvoudig van aard maar sluit het aan bij lokale normen. Een minpunt is dat gasten die aan de zwembadzijde van het hotel verblijven, 's nachts last kunnen hebben van luide muziek uit de nabijgelegen discotheek, wanneer de wind verkeerd staat. Desondanks is het een prima accommodatie met uitstekende voorzieningen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8

Gisteren zijn we teruggekomen van onze reis en we wilden echt niet weg! We verbleven in een prachtig hotel met ruime kamers. Het eten was voortreffelijk, elke dag was er een gevarieerde keuze en het menu verveelde nooit. Van verschillende soorten vlees tot vis, salades en groenten, er was altijd genoeg voor iedereen. We hebben op verschillende tijdstippen gegeten en er was altijd voldoende voorraad. De ligging was ideaal, met een prachtig strand en 's nachts was het heerlijk rustig. Als we uit wilden gaan (beter dan Mallorca, Kreta, enz.), namen we het treintje voor het hotel (slechts 1 euro per persoon) en 's nachts pakten we een taxi terug (slechts 7,5 euro per rit). We hebben al op veel plaatsen gereisd, maar deze bestemming behoort absoluut tot onze favorieten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

Dit hotel is zeer aantrekkelijk en goed onderhouden. Het bevindt zich op een gunstige locatie, niet ver van de kust maar net ver genoeg van de drukte van het centrum. Met een leuk treintje ben je binnen 10 minuten in het hart van de stad, terwijl het slechts een ontspannen wandeling van ongeveer een half uur is als je liever te voet gaat.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid8

Het dineren met halfpension liet helaas te wensen over. Er lijkt sprake te zijn van hergebruik van eten van de vorige dag, wellicht voor de gasten met een all-inclusive arrangement. Er ontstond een onenigheid met een serveerster, aangezien wij meer dan 20 minuten op onze drankjes moesten wachten, terwijl een Bulgaarse familie binnen 10 minuten bediend werd. Na bijna een uur te hebben gewacht op ons eten, zagen we dat de Bulgaren eerder geserveerd werden. De manager weigerde met ons te spreken, wat teleurstellend was. Gelukkig waren de kamers wel prachtig en schoon, mede dankzij de vriendelijke en grondige schoonmaakster. De receptie was uiterst vriendelijk en behulpzaam, waardoor we ons welkom voelden. Het hotel zelf is absoluut prachtig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid7

Het personeel laat te wensen over in vriendelijkheid en hulpvaardigheid, waardoor ze het niet schuwen om je extra kosten aan te rekenen, zoals 35 euro voor een fles wijn van 16 euro via roomservice. Desondanks was de hotelkamer prachtig, ruim en brandschoon, met dagelijkse grondige schoonmaakservice. De ligging vlakbij het strand was heerlijk, maar het hotel bevindt zich in een zeer toeristische omgeving. Gelukkig zijn er genoeg mogelijkheden om er zelf op uit te trekken, vooral wat betreft betaalbare en heerlijke eetgelegenheden buiten het hotel. Het hotelvoedsel is eentonig en middelmatig van kwaliteit, zonder variatie en elke dag hetzelfde menu.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid2

Bij aankomst in het hotel 's avonds werden we verwelkomd door een prachtig uitzicht en een goed verzorgde kamer. De verrassing kwam echter bij het ontbijt de volgende ochtend; bedorven melk en beschimmeld brood waren niet bepaald het beste begin van onze dag. Zelfs het diner liet te wensen over in dit viersterrenhotel. Buiten de deur eten was ook geen succes, met teleurstellende maaltijden tegen lage prijzen. Het entertainment bestond voornamelijk uit zangers of zangeressen met een keyboard, maar miste diepgang. De excursies aangeboden door Sky Tours waren duur en draaiden vooral om het verkopen van lokale producten waar we niet eens om hadden gevraagd. De Bulgaarse bevolking leek over het algemeen niet erg vriendelijk of beleefd tegenover ons tijdens de vakantie. Voor gezinnen met kinderen was de omgeving ook niet ideaal, met druk verkeer, slecht begaanbare trottoirs en een gebrek aan kindvriendelijke activiteiten. Bulgarije als het nieuwe Spanje? Niet bepaald!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service8

Een geweldig hotel met een fantastisch zwembad. De bedden zijn comfortabel, de airco is inbegrepen en de maaltijden zijn heerlijk. De ligging tussen andere accommodaties zorgt voor een levendige sfeer. De foto's op de website geven een vertekend beeld van de werkelijkheid, met meer ruimte en groen dan in werkelijkheid aanwezig is. Het personeel, inclusief de receptiemedewerkers, is niet erg bedreven in het Engels, wat de klantenservice beïnvloedt. Over het algemeen een prettige vakantie-ervaring, dankzij de goede prijs-kwaliteitverhouding.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8

Dit prachtige hotel is volledig in Egyptische stijl ingericht, wat een unieke sfeer creëert. Helaas viel het eten behoorlijk tegen en was de kwaliteit erbarmelijk slecht. Zelfs een simpel broodje bij het ontbijt leek niet te vinden. Het half pension arrangement is daarom niet aan te raden. Het lijkt erop dat het restaurant onder slecht management valt. Gelukkig zijn er genoeg alternatieven in de omgeving, zoals het restaurant Katharine aan de overkant. Hier kun je genieten van een uitgebreid menu, redelijke prijzen en goede kwaliteit. De obers lopen zelfs nog met een wit servet over hun arm, wat een leuke touch geeft. Ook de Ierse pub om de hoek staat bekend om het goede eten. De enige plek waar het eten niet aan te raden is, lijkt het hotel Imperial te zijn. Probeer ook zeker een restaurant in Nessebar uit, vooral 's avonds met het prachtige uitzicht. Een minpunt van het hotel Imperial is dat het zwembad 's middags in de schaduw ligt en er geen comfortabele matrasjes op de harde ligbedden liggen. Gelukkig zijn er bij het strand bij Burgas Hotel wel stoelen met bedjes te vinden wanneer je linksaf slaat. Hier kun je ook met een treintje naartoe. Over het algemeen is de sfeer heel relaxed en zijn er overal pinautomaten beschikbaar, zelfs twee bij het hotel. Al met al een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid6

Ons verblijf in dit hotel was fantastisch. De kamer was ruim, met een groot balkon en een heerlijk comfortabel bed. Het personeel was vriendelijk en attent, hoewel sommige medewerkers moeite hadden met Engels. De schoonmaakservice was uitstekend, elke dag schone handdoeken en een frisse kamer. Het eten kon beter, maar gelukkig waren er genoeg betaalbare en smakelijke eetgelegenheden in de buurt. De ligging van het hotel was ideaal, dicht bij de zee en met een treintje dat je naar het centrum bracht. Er was genoeg te beleven in de omgeving. Kortom, we hebben een geweldige vakantie gehad en zullen zeker nog eens terugkomen naar Bulgarije!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7

Het hotel ziet er prachtig uit, maar helaas is het eten voor een all-inclusive verblijf niet van goede kwaliteit. De maaltijden zijn eentonig en vaak niet erg smakelijk, met weinig variatie en voornamelijk traditioneel Bulgaars eten. Zelfs de snackbar liet te wensen over, met lange wachtrijen voor pizza en friet, en zelfs een incident waarbij een kok een gast sloeg vanwege kritiek op het lange wachten. Buiten het hotel bleek de afstand tot het centrum ook veel groter dan verwacht (in tegenstelling tot de informatie in de folder), maar daar kon je gelukkig wel lekker eten voor een redelijke prijs. Ons volgende bezoek aan Bulgarije zal zeker plaatsvinden, maar dan kiezen we voor een ander hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7

Na een verblijf van 10 dagen in dit hotel kunnen we concluderen dat het verblijf mooi was, met ruime en schone kamers. Helaas viel het all-inclusive arrangement behoorlijk tegen. Het restaurant liet te wensen over met vuile borden, plakkerig bestek, slordig gepresenteerde en eentonige buffetten, en fruit dat niet vers was. Het management leek tekort te schieten en het personeel was onprofessioneel. Deze ervaring was voor ons uniek en absoluut niet iets wat we anderen zouden aanraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Onze recente vakantie in Bulgarije was een mix van verrassingen, vooral bij Hotel Impereal. Hoewel we aanvankelijk onder de indruk waren van de uitstraling, veranderde onze mening toen we aan tafel gingen. De kwaliteit van het eten liet veel te wensen over en deed ons denken aan betere behandelingen die varkens zouden krijgen in Nederland. De hygiëne buiten liet ook te wensen over en zelfs voor een kopje koffie moesten we apart betalen, ondanks dat we een all-inclusive arrangement hadden geboekt. Het personeel sprak slechts één taal en was verre van vriendelijk. Gelukkig konden we switchen naar een ander hotel, Riu Evrika, waar alles honderd keer beter was. Hier hoefden we niet te betalen voor het strand, was er overvloed aan alles en was alles tot in de puntjes verzorgd. Mijn advies: sla Hotel Impereal over en kies liever voor een andere optie, tenzij je liever naar een varkensboerderij gaat - daar zit je dan beter op je plek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Onze recente vakantie in Bulgarije was een teleurstelling door ons verblijf in Hotel Impereal. Ondanks een veelbelovende eerste indruk bleek het eten van zeer slechte kwaliteit te zijn, waardoor we ons afvroegen of varkens in Nederland niet beter eten krijgen. Ook de hygiëne buiten liet te wensen over en zelfs voor een koffie moesten we extra betalen, terwijl we een all-inclusive verblijf hadden geboekt. Het personeel sprak maar één taal en was onvriendelijk, waardoor we snel besloten om over te stappen naar een ander hotel, het Riu Evrika. Hier was alles tot in de puntjes verzorgd, hoefden we niet extra te betalen op het strand en was het personeel vriendelijk en behulpzaam. Vermijd daarom Hotel Impereal en kies liever voor een verblijf bij Riu Evrika, tenzij je liever op een varkensboerderij verblijft - daar zit je waarschijnlijk zelfs beter.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1

Bij aankomst had het Imperial Hotel een prachtige uitstraling, maar eenmaal binnen was het niet helemaal wat we hadden gehoopt. Onze kamer bevond zich direct boven de lobby, waar de luide muziek ons de hele nacht wakker hield. Gelukkig konden we verhuizen naar een andere kamer. Het eten was niet al te best: vet, eentonig en lange wachtrijen bij het buffet. De borden waren vaak niet goed schoongemaakt en het personeel leek meer geïnteresseerd in flirten dan in hun werk. Tijdens ons verblijf ging de wc in onze kamer twee keer kapot (we verbleven er 14 nachten). Hoewel we all-inclusive hadden geboekt, moesten we in sommige bars toch betalen voor drankjes en de minibar op de kamer was ook niet inbegrepen. Op het strand werden we zelfs weggestuurd door de strandwacht van het hotel, tenzij we betaalden of helemaal achteraan gingen liggen zonder strandstoel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid2

Het hotel ziet er prachtig uit, maar helaas liet de rest te wensen over. Het eten was niet lekker en het personeel sprak gebrekkig Engels.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid1

Dit hotel heeft prachtige accommodaties en nette kamers, maar het diner laat wat te wensen over met weinig variatie. De locatie iets buiten het centrum is prima te belopen, dus dat is geen probleem. Ondanks dat ik heb genoten van mijn vakantie, kies ik volgend jaar toch voor een ander verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1

Ons verblijf van de afgelopen twee weken in dit hotel met een groep van 20 vrienden was redelijk. De kamers waren oké, maar het eten liet echt te wensen over. Daarom hebben we vaak buiten de deur gegeten, wat overigens heel betaalbaar was. We hebben besloten om volgend jaar geen all-inclusive arrangement meer te nemen. Het entertainment in het hotel stelde niet veel voor, slechts twee uur show per week. Het zwembad was druk; je moest al vroeg in de ochtend je handdoek neerleggen om een bedje te bemachtigen. Voor kinderen was er weinig te doen en het water in het zwembad was te koud voor hen. Het binnenzwembad was bijna leeg en erg fris. We zijn een paar keer gaan zwemmen bij het Kotva hotel aan de overkant, dat veel gezelliger en kindvriendelijker leek. We zullen volgend jaar niet meer terugkeren naar dit hotel. Het centrum was geweldig en gemakkelijk bereikbaar met de trein voor slechts 3 leva per persoon (€1,50).

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7

Imperial is een fantastisch hotel dat een mix van luxe en gemak biedt. Hoewel het All-Inclusive pakket overbodig kan zijn vanwege het typisch Bulgaarse eten, is er buiten het hotel genoeg keuze voor heerlijke maaltijden tegen betaalbare prijzen. De service is uitstekend, met altijd schone kamers en zelfs een verrassend detail zoals soms gevouwen kleding. Het treintje naar het centrum is ideaal voor verkenning. Naast het hotel zijn er tal van activiteiten voor kinderen, waaronder een beachvolleybalveld. Let wel op met taxichauffeurs en vermijd fietskarretjes, aangezien er lokaal soms criminaliteit voorkomt. Het enige minpuntje is mogelijk de reactiesnelheid in geval van nood, wat meer te maken heeft met de lokale omstandigheden dan met het hotel zelf. Al met al heeft het hotel ons geweldig verzorgd en zeker voor herhaling vatbaar!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service2

Hoewel de kamers van dit hotel mooi zijn ingericht, was de eetervaring helaas een tegenvaller. Het eten was smakeloos en uitgedroogd, en de hygiëne liet te wensen over met vuile borden, bestek en tafels. Daarnaast vereiste het schoonhouden van de kamers wat extra aandacht, aangezien handdoeken en wc-papier niet altijd werden aangevuld. Het personeel, dat vaak moeite had met Engels, leek ook niet erg gemotiveerd om gasten goed van dienst te zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Dit prachtige hotel straalt pure luxe uit! De maaltijden worden vaak bekritiseerd, maar eigenlijk zijn ze best acceptabel - niet perfect, maar zeker ook niet verschrikkelijk. Ons appartement op de 8e verdieping was enorm en stijlvol ingericht, met een schitterend uitzicht op de zee. De handdoeken werden dagelijks vervangen zonder dat we erom hoefden te vragen, en ook het toiletpapier werd regelmatig aangevuld. Het personeel deed echt zijn uiterste best om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Voor de kinderen was er helaas niet veel te doen en de animatie duurde slechts twee keer per week een half uurtje. Hoewel we een leuke vakantie hebben gehad, denk ik dat ik genoeg van Bulgarije heb gezien. De excursies waren naar verhouding nogal prijzig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Het eten was uitstekend en het personeel was buitengewoon behulpzaam. Een kleine fooi zorgt ervoor dat ze alles voor je willen doen. Al met al een geweldige ervaring daar!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel is zeker een aanrader! De service is top, maar eerlijk gezegd kan de keuken wel wat inspiratie gebruiken. Gelukkig maakt de uitstekende all-inclusive service veel goed. Een aanrader voor een zorgeloze vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service6

Bij onze aankomst waren we onder de indruk van de prachtige uitstraling van het hotel. Alles leek keurig verzorgd. Na een keer gegeten te hebben, daalde onze waardering van een 9 naar een 2 vanwege de teleurstellende kwaliteit van het eten (vooral merkbaar bij het all-inclusive arrangement). Hoewel het hotel er mooi uitziet, raden we ten zeerste af om voor de all-inclusive optie te kiezen. - Dennis en Mendy

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Het hotel was top! De kamers waren ruim en brandschoon. De locatie was misschien niet perfect, maar gelukkig kon je makkelijk met het treintje op pad. Het eten was niet geweldig, aangezien het een Bulgaarse keuken betrof waar je van moet houden. Desondanks hebben we verder niks te klagen gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service9

Bij aankomst in dit hotel wordt je meteen ondergedompeld in een luxueuze sfeer. De kamers zijn enorm ruim en bieden alle comfort die je maar kunt wensen. De ligging van het hotel in een levendige wijk met enkele winkels en bars biedt echter niet veel vertier. Het eten en de animatie kunnen naar mijn mening wel wat verbetering gebruiken. Het animatieprogramma duurt slechts twee keer per week een halfuur. Gelukkig was de service wel uitstekend; toen we boven de pianobar werden geplaatst en dit ons stoorde, kregen we zonder problemen een nieuwe kamer aangeboden. Het personeel is ontzettend vriendelijk, hoewel de ervaring uiteraard ook deels afhangt van hoe je zelf met hen omgaat.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1

Het hotel was wel oké, maar we zijn niet snel klagers. Helaas liet de kwaliteit van het eten te wensen over: alles was koud en het brood leek oud en opgewarmd. Tegen het einde van onze verblijfperiode sloot de poolbar en moesten we uitwijken naar de pizza hut, die ook niet echt smakelijk was. Het menu was eentonig en dat was voor ons een teleurstelling. Al met al was onze ervaring in Hotel Imperial niet echt positief en we zullen hier niet meer terugkomen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service2

De kamer voldeed aan onze verwachtingen, maar de elektronische sleutelkaart haperde regelmatig. Het leek zelfs alsof dit opzettelijk gebeurde. Het personeel in het restaurant was niet erg professioneel en het eten liet te wensen over qua keuzes en kwaliteit. De lobby-bar was te klein en bood sterke dranken en bier in plastic bekers aan. Er was slechts één medewerker, wat zorgde voor lange wachttijden. De snack-bar was niet goed schoongemaakt. Voor 11 uur 's ochtends was er nergens buiten het restaurant een drankje of kopje koffie verkrijgbaar. We hebben nog nooit zo'n beperkte en teleurstellende all-inclusive ervaring gehad. Eenmaal het restaurant verlaten, mocht je niet meer terugkomen en zelfs twee minuten te laat (volgens de vastgestelde tijden) was de toegang geweigerd. We laten het hierbij en dit hotel staat niet meer op onze lijst.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2

Na een verblijf van 15 dagen kunnen we niet genoeg benadrukken hoe teleurstellend onze ervaring was. Van beschimmeld brood tot verwerkt vlees en zwarte, geraspte wortels vol vliegjes, de lijst lijkt eindeloos. Het is simpelweg onaanvaardbaar en we zullen zeker niet teruggaan. Het is onbegrijpelijk dat Jetair hier niets aan doet. We verbleven van 28 september tot 12 oktober en waarschuwen anderen om niet in dezelfde val te lopen. We vragen geen luxe, enkel schoon en fatsoenlijk eten, maar zelfs dat ontbrak volledig. Het was een grote teleurstelling voor ons, de familie Van den Bremt-Van Eetvelde.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service2

Na een ontspannen twee weken vakantie was het teleurstellend om terug te keren naar een restaurant dat ernstig tekortschoot. Beschimmeld voedsel, opgewarmd vlees van de dag ervoor en droge charcuterie die je zelfs geen dier zou voorschotelen. Fruit met rotte plekken, brood en taart bedekt met schimmel, en druiven die al begonnen te verleppen. De borden en kopjes waren vies en plakkerig, alsof ze niet goed waren schoongemaakt. Het idee dat deze plek zich een restaurant durft te noemen is absurd; inspectiediensten zouden zo'n zaak direct moeten sluiten. Dit was veruit de slechtste eetervaring die wij ooit hebben gehad. Wij vragen geen luxe, enkel fatsoenlijk eten dat niet eens goed genoeg is voor varkens. Het is teleurstellend, maar helaas zonder enige vorm van overdrijving. Dit is absoluut geen plek die ik aan iemand zou aanbevelen en het zou geen plek mogen hebben in de aanbiedingen van touroperators. Het is onbegrijpelijk dat zulke slechte praktijken door de vingers worden gezien ondanks alle klachten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging5
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid4

Dit was een totaal unieke (en niet zo positieve) ervaring voor ons. Het eten was niet om over naar huis te schrijven - we waren er snel klaar mee. Eerlijk gezegd was de kwaliteit gewoon slecht. Als je op zoek bent naar een betaalbare optie om uit eten te gaan, kun je beter ergens anders kijken. Voor een paar euro meer kun je elders veel beter eten. Echter, ik moet toegeven dat ze hier wel aantrekkelijke dames hebben.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Onlangs hebben we voor het eerst Bulgarije bezocht en verbleven in dit fantastische hotel. Als gezin met twee tieners hebben we hier een geweldige tijd gehad! Voor de criticasters die klagen, blijf maar lekker thuis en mis dit juweeltje.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Deze zomer hebben we ontzettend genoten van ons verblijf in dit hotel en de prachtige omgeving. Alles was perfect in orde. We kijken er zeker naar uit om nog eens terug te keren naar Bulgarije.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Dit prachtige hotel is omringd door een schitterende omgeving en zorgt voor ontzettend veel plezier. We zouden hier met veel plezier opnieuw verblijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

In juni 2008 verbleven wij tijdens het EK in dit hotel en de sfeer was geweldig. De kamers waren zeer ruim en de badkamers waren prachtig. Aan het einde van ons verblijf hebben we een romantische massage gehad, die zeker de moeite waard was voor koppels. De massage was heerlijk en werd gevolgd door een ontspannen moment in de jacuzzi met een fles heerlijke champagne. Het was echt een traktatie om zo de vakantie af te sluiten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9

De service op de dag van vertrek was uitstekend, zelfs midden in de nacht om 02:55 uur werden we opgehaald. Ze gaven ons zelfs een lunchpakket zodat we toch konden genieten van een ontbijt onderweg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service2

Na een verblijf van 10 dagen kunnen wij met zekerheid zeggen: dit hotel is een eenmalige ervaring geweest. Het eten liet echt te wensen over, met elke ochtend droge broodjes en taai gebak. De overrijpe bananen van de vorige dag verschenen schaamteloos bij het ontbijt. Het buffet tijdens lunch en diner was een smakeloze vertoning. Kortom, dit hotel verdient absoluut geen vier sterren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service6

Het Hotel Imperial heeft ons teleurgesteld; de 4-sterrenwaardering was betwijfelbaar tijdens ons verblijf van 14 dagen. Het eten was eentonig en vaak koud of lauw, er was geen animatie en het zwembad was gesloten. Zelfs het strandbarretje was gesloopt tegen het einde van het seizoen. Op de laatste dag moesten we de kamer verlaten om 12 uur, hoewel het hotel praktisch leeg was en ons vliegtuig pas om 21:35 vertrok.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid2

Dit hotel, gunstig gelegen nabij het centrum van Sunny Beach en Nessebar, heeft helaas nogal te wensen over qua hygiëne. Er waren onfrisse borden in het restaurant, onbeschoft personeel achter de bar en kamers die niet helemaal op orde waren - met airconditioning die regelmatig uitviel en badkamers die overstroomden. Gelukkig wist de receptioniste wel haar best te doen, maar over het algemeen was dit niet het soort hotel waar je op kunt rekenen voor een zorgeloos verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Bij aankomst op de luchthaven kregen we te horen dat ons geboekte hotel was gewijzigd naar een andere locatie, namelijk Hotel Planeta. Dit was een teleurstelling, maar na onze klacht werden we na twee dagen overgeplaatst naar een betere accommodatie. In vergelijking met Hotel Planeta was dit nieuwe hotel zeker een verbetering! Het personeel was uiterst vriendelijk; de barman had de drankjes al voor je klaarstaan zodra je binnenkwam en wist precies wat je wilde. Het eten in het hotel was minimaal, maar dat schijnt in Bulgarije vrij gebruikelijk te zijn. Hoewel het eten eentonig was, bleek uit eten gaan buitenshuis een goede optie (met gemiddelde kosten tussen de 30 en 50 euro voor drie personen en een kind, inclusief drankjes). De kamers waren netjes en hadden ruime balkons. Buiten was er een snackbar waar je 's middags kon eten, hoewel het menu beperkt was tot friet, pizza, wafels, pannenkoeken en kebabs. Een minpunt waren de parasols die constant omwaaiden en de stenen bij het zwembad die heet en vies waren. Het strand was op slechts 5 minuten lopen en via het hotel kon je ligstoelen huren en gebruikmaken van de all-in bar service.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid4

Ik had echt zin om naar Sunny Beach te gaan, maar dan naar het rustige deel. Het hotel heeft een prachtige en gezellige uitstraling. De kamers zijn ruim en netjes. Ondanks het all-inclusive concept, bleken er nog veel extra kosten bij te komen. Het privé strand met ligbedjes en parasols is beschikbaar, maar hier moet je ongeveer 7,50 per dag voor betalen en het raakt snel vol. Het eten liet te wensen over, vaak koud en weinig variatie. Na drie dagen zijn we buiten de deur gaan eten omdat het niet te eten was. Jammer van het geld; ik zou dit niet opnieuw doen en geef liever wat meer uit aan een hotel met lekker en kwalitatief goed eten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen9

Terug van een fantastische vakantie in dit hotel en we zijn echt enthousiast. Het enige minpuntje was de soms iets te luide muziek bij het zwembad, wat naar onze mening wat minder mocht. Dit rustige hotel is niet echt geschikt voor feestende jongeren, die kunnen beter naar het levendige centrum van Sunny Beach gaan. Het eten was lekker, al mocht het soms iets warmer zijn, maar hé, ik hoefde tenminste niet zelf te koken :). Ik zou hier zo weer naartoe gaan, want het personeel was vriendelijk, de service was goed, en de kamers waren elke dag brandschoon. Gelukkig was er een 24/7 supermarkt aan de overkant van de straat, dus de minibar was eigenlijk overbodig. Ook was er genoeg te doen in de omgeving, zoals Go Pets en minigolf op straat, en voor een kleine prijs met de bus naar het centrum of naar Nessebar. Zeker een aanrader! De kinderanimatie viel wat tegen, maar we hebben ook al wat oudere kinderen, dus misschien ligt dat aan ons. Gelukkig was er gratis busvervoer naar de nabijgelegen aquaparken, waar Aquapark Nessebar favoriet was bij de grotere kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service2
  • Voorzieningen4

Denk goed na voordat je boekt bij dit hotel, vooral via deze touroperator. De sanitaire voorzieningen bij de lobby lieten veel te wensen over, waardoor we uren moesten wachten op onze kamer. De hygiëne liet te wensen over en er hing een onaangename geur. Het eten was niet warm, maar echt koud geserveerd. De reisleidster beweerde zelfs dat in Bulgarije geen warm eten wordt geserveerd, maar daar verschillen wij duidelijk van mening. Toen we wilden overschakelen naar een ander hotel, rekende de touroperator ons maar liefst 700€ extra voor een week! Dit heeft ons doen besluiten nooit meer terug te keren naar dit hotel, zeker niet via deze touroperator met hun gebrekkige service. - Mike.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Voorzieningen7

Het Imperial hotel is geschikt voor een weekje weg, maar een langere periode is wellicht te veel van het goede. De kamers zijn ruim genoeg en bieden voldoende ruimte voor bagage. Het eten was aanvankelijk goed, maar viel naar het einde toe wat tegen vanwege de langdurige blootstelling en repetitieve keuzes. Het gebrek aan interactie met mede-Nederlanders - het hotel was voornamelijk bezet door Russen - was teleurstellend. Alleen het receptiepersoneel sprak Engels. Desalniettemin verdiende het personeel lof voor de goede service toen een van ons onverwachts medische hulp nodig had vanwege buikgriep. Over het algemeen is het een groot en aangenaam hotel, maar niet iets om te herhalen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging1
  • Voorzieningen7

Het hotel oogt prachtig en de kamers zijn mooi ingericht. Helaas liet de hygiëne te wensen over met bloedvlekken op de lakens die ondanks herhaalde klachten niet werden verholpen. Zelfs de nieuwe lakens waren niet schoon. Daarnaast werd onze kamer twee dagen lang niet schoongemaakt, zelfs na klachten. De manager was niet aanspreekbaar en liet klachten onbehandeld. Het eten was eentonig en van slechte kwaliteit, volgens lokale bewoners een algemeen probleem in all-inclusive resorts in Bulgarije. Het personeel was onervaren en wist niet hoe ze cocktails moesten maken. Daarentegen was de animatie fantastisch, met een gevarieerd programma voor zowel kinderen als ouderen, zoals spelletjes en een kinderclub. Oh, en vergeet niet je geld op te bergen want dat kan gezien worden als fooi voor de schoonmakers!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging3
  • Voorzieningen10

Samen met mijn partner, onze 7-jarige zoon en oma hebben we dit hotel bezocht. Het is werkelijk prachtig met twee fantastische buitenzwembaden en een binnenzwembad. Daarnaast zijn er twee restaurants en een soort buitensnackbar. Wat dit hotel onderscheidt, is de verrassend gevarieerde keuken. We hebben elke keer iets anders geproefd en het ontbijt is geweldig met live cooking voor pannenkoeken en heerlijke omeletten. Helaas zijn er altijd mensen die negatieve dingen benadrukken, maar wij hebben een geweldige tijd gehad. Het enige echte minpunt waren de vieze toiletten. Telkens als we dit meldden, werden ze schoongemaakt, maar het was niet automatisch, dus we gebruikten gewoon ons eigen toilet op de kamer. Een tip voor medereizigers: geef een fooi, zoals je ook in Nederland zou doen! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar het hangt ook af van hoe je jezelf opstelt. Het animatieteam is echt top! Ik zeg, gewoon doen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service4

Medewerkers van X lijken ontmoedigd door hun taken en laten dat merken in hun houding. Gelukkig straalt de animatie een oprecht vriendelijke en professionele sfeer uit, wat een verademing is in vergelijking met de rest.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service6

De animatie was geweldig, maar de rest liet nogal te wensen over. De service was vaak teleurstellend en niet altijd klantvriendelijk. Er waren regelmatig zaken die niet in orde waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service4
  • Voorzieningen8

De kamers zijn helaas niet schoon genoeg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service6

Het eten en drinken zijn van goede kwaliteit, maar de kamers laten hier en daar wat te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service10

Hoewel de kamers prachtig zijn, zou het fijn zijn als de medewerkers bij de receptie en in de bar wat gastvrijer zouden zijn en meer informatie zouden verstrekken. Als gasten van het hotel mogen we immers rekenen op een service die past bij wat we betalen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Recentelijk verbleven in hotel Imperial gedurende de afgelopen 2 weken. Voor mijn verblijf had ik enkele reviews gelezen, wat mijn verwachtingen wat gemengd maakte. Echter, na mijn ervaring ben ik het absoluut niet eens met de eerdere beoordelingen. Het hotel was zeer verzorgd en schoon, de kamers waren keurig en comfortabel en de bedden waren uitstekend! Het personeel in de bar was vriendelijk, hoewel ander personeel misschien iets hartelijker kon zijn, maar ja, dat is typisch voor Bulgaarse gastvrijheid. De locatie van het hotel in een rustige buurt van Sunny Beach was perfect. Met het treintje was het slechts 5 minuten naar Nesebar of het centrum van Sunny Beach voor een zeer redelijke prijs. Het treintje stopte overigens recht voor het hotel. Het eten was niet altijd van gelijke kwaliteit, maar zoals dat vaak gaat, is smaak heel persoonlijk. Het strand was slechts 5 minuten lopen, wat erg handig was. Gedurende de dag was er volop animatie die zeer goed en vriendelijk was, ook voor de kleintjes. Al met al hebben we twee fantastische weken gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service10

Het is jammer dat er geen liften zijn, maar over het algemeen is het een uitstekende accommodatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service8

Het diner was voortreffelijk en de ambiance rondom het hotel was erg aangenaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service6
  • Voorzieningen6

Het ontbrak ons aan warm water en we werden ontvangen in een grote zaal zonder enig spoor van eten bij aankomst.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Voorzieningen4

De peach likeur was niet voldoende aanwezig en de kamer was te krap met drie personen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

De maaltijden waren gevarieerd en lekker, elke avond stond er iets nieuws op het menu. Jammer genoeg was er een tekort aan ligbedden bij het zwembad. Ondanks dat elke ligstoel met een handdoek werd 'gereserveerd', was niet altijd duidelijk of deze ook daadwerkelijk in gebruik was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service4

Het ontbreken van een dinermogelijkheid in mijn hotel heeft me in twijfel doen trekken over de luxe van mijn kamer

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service6

Bij aankomst was er geen spoor te bekennen van de beloofde maaltijd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Service4

De ontvangst liet echt te wensen over, vooral bij het inchecken. Als je 's ochtends al om 5 uur van huis vertrekt, hoop je bij aankomst meteen iets te kunnen eten of drinken en niet tot 14 uur hoeven te wachten. En als je dan eindelijk kunt eten, is het restaurant gesloten. Een zeer teleurstellende ontvangstervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Voorzieningen10

Het hotel wordt gekenmerkt door een gastvrije sfeer en een prachtig onderhoud. De locatie is ideaal: vredig en toch dichtbij het bruisende Sunny Beach.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

We hebben ontzettend genoten van onze week hier. Het eten was heerlijk, de locatie is fantastisch met een prachtig strand vlakbij en binnen 10 minuten ben je met een goedkope bus in Sunny Beach of Nesebar aan de overkant. Het enige minpuntje was het tekort aan ligbedden bij het zwembad, maar gelukkig kun je ook via de duinen binnen 3 minuten naar het prachtige strand lopen. Ik kan niet wachten om hier nog een keer naartoe te gaan, het staat zeker op onze planning!

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl