ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Seagull Beach Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Een fantastische locatie in het hart van de stad met een gevarieerd menu. Elke dag heb je de keuze tussen verleidelijke opties, variërend van aardappelen en rijst tot lichte groenten en een selectie van vlees en visgerechten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Het hotel heeft een uitstekende ligging, met het bruisende nieuwe centrum aan de ene kant en de prachtige zee aan de andere kant. Voor de kinderen zijn er verschillende glijbanen beschikbaar, maar helaas zijn deze alleen open in de ochtend van 09:00 tot 12:00 uur vanwege schoonmaakwerkzaamheden later op de dag. De maaltijden, waaronder ontbijt, lunch en diner, worden geserveerd in buffetvorm. Opvallend is dat er bij het ontbijt geen jam beschikbaar is. De lunch bestaat uit koude gerechten zoals rijst, noedels en vlees, terwijl ook het diner voornamelijk koude opties biedt zoals rijst, noedels, groenten, kip en vis. Gelukkig is de soep wel warm!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Er zijn genoeg prachtige locaties in de buurt, maar dit resort hoort daar niet bij! Als je een andere accommodatie zoekt, vooral als Nederlandse gast, is dat een betere keuze. Het lijkt alsof je altijd op de tweede plek komt te staan door de overweldigende aanwezigheid van Russische bezoekers, die niet altijd even respectvol zijn. Bovendien laat het eten hier echt te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3

Verschrikkelijk slechte ervaring gehad in dit hotel. De sfeer was vijandig, met veel locals die je argwanend aankeken. Het zwembad en de glijbanen lieten te wensen over, vooral de kinderglijbanen. Het hotel zelf was niet goed onderhouden, met vuil marmer dat hoorde te glimmen, maar er dof uitzag. De hygiëne liet ook veel te wensen over, met schimmel in de douches en kalkaanslag op de deuren. De schoonmaak was beneden alle peil, met een oude dweil en onvriendelijk personeel dat geïrriteerd reageerde op opmerkingen hierover. Het eten was elke dag hetzelfde en op de dag van vertrek werden we zelfs tot 17:45 uur zonder eten of drinken gehouden. Toen we hierover klaagden, kregen we pas na tussenkomst van de reisleider een nieuwe kamerpas. Als klap op de vuurpijl bleek bij vertrek dat iemand had geprobeerd om onze koffer open te breken. Kortom, een ongelukkige afsluiter van een rampzalige vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid6

Onze ervaring bij Hotel Seagull Resort was rampzalig. In eerste instantie probeerden ze ons in een ander, inferieur deel van het hotel te plaatsen. Gelukkig hebben we dit niet geaccepteerd. De kamer die we uiteindelijk kregen in het hoofdgebouw had een prachtig uitzicht, maar het bed was aan één kant kapot, waardoor we scheef lagen. De föhn werkte niet en we hadden 16 dagen lang koud water tijdens het douchen. Bovendien zorgde een lawaaierig apparaat op het dak voor overlast in de kamer. Het eten was van slechte kwaliteit en vaak opgewarmd. Het personeel gaf de voorkeur aan Russische gasten en hield zelfs ligbedden bezet voor hen. De sfeer in het hotel was onaangenaam en er werden agressieve verkooptrucs gebruikt voor excursies. Zelfs buiten het hotel voelden we ons niet veilig door opdringerige verkopers en drugshandel. Het enige positieve aspect was het gezelschap van enkele andere Nederlandse gasten. Kortom, een ervaring die voor ons reden is om nooit meer terug te keren naar Seagull of Egypte.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid9

Terug van een heerlijke vakantie met het gezin in het Seagull resort voor een week All Inclusive. De ligging van het hotel is fantastisch met het centrum aan de voorkant met allerlei winkels en restaurants, en aan de achterkant de prachtige blauwe zee! Hoewel het resort op zichzelf mooi is, zijn de kamers helaas matig onderhouden. Het eten is elke dag hetzelfde en er is weinig variatie. Ook vervelend is dat verkopers bij het zwembad constant proberen om je van alles aan te smeren. De meerderheid van de gasten zijn Russisch, waardoor het personeel vloeiend Russisch spreekt en de animatie vooral gericht is op Russische gasten. Er is een tekort aan koude dranken en ijsblokjes, en tegen 20.00 uur 's avonds zijn de frisdranken op. Onze familiekamer was ruim en mooi, maar de badkamer werd pas na 3 dagen schoongemaakt nadat ik erom had gevraagd. Ondanks dit alles is het een prachtig resort, maar de All Inclusive service laat te wensen over. Het land zelf is prachtig, maar sommige mensen zijn agressief en proberen constant geld afhandig te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4

Onze ervaring bij Hotel Seagull Resort was verre van prettig. Bij aankomst probeerden ze ons in een ander, ondermaats deel van het hotel te plaatsen, maar daar hebben we geen genoegen mee genomen. Uiteindelijk kregen we een kamer in het hoofdgebouw met een mooi uitzicht, maar het bed was aan één kant kapot waardoor we scheef sliepen, de föhn werkte niet en we hadden 16 dagen lang alleen koud water. Bovendien zorgde een lawaaiig apparaat op het dak voor overlast in onze kamer. Het eten was ronduit slecht en soms koud, en zelfs gevallen eten werd opnieuw geserveerd. Het personeel gaf de voorkeur aan Russische gasten en hield ligstoelen voor hen bezet, wat erg frustrerend was. De animatie was volledig gericht op Russische gasten en zelfs het personeel was agressief en probeerde ons allerlei uitstapjes te verkopen die we helemaal niet wilden. Buiten het hotel heerste een grimmige sfeer en er werden zelfs drugs aangeboden, waardoor we ons erg onveilig voelden. Gelukkig waren er nog andere Nederlandse gasten waarmee we ons konden omringen. Ik zal dit hotel en Egypte in het algemeen in de toekomst zeker vermijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel ligt op een redelijke loopafstand van het centrum en beschikt over 3 grote zwembaden en een aquapark. Bij aankomst werden we snel en vriendelijk geholpen bij de receptie. Toen we tijdens het eten om een extra bed vroegen, werd deze meteen gebracht. De volgende dag vroegen we om een kamer in de buurt van het aquapark en dit was geen enkel probleem. We werden regelmatig gebeld om te vragen of alles naar wens was, maar toen we aangaven dat we niet gestoord wilden worden, stopten de telefoontjes. De hotelmanager verraste ons de volgende dag met een ruime kamer van 60 m2, voorzien van twee lcd-tv's. Het eten in het hotel was redelijk goed, maar na twee weken was er weinig variatie. De animatie was voornamelijk gericht op Russische gasten. Het strand was leuk met een klein koraalrif, maar er mogen wel meer ligstoelen bij het zwembad staan, aangezien het al om 8 uur 's ochtends vol zat met Russen. Het hotel lijkt vooral gericht te zijn op Russische gasten, maar het personeel heeft ons toch uitstekend geholpen. Ondanks enkele horrorverhalen hebben wij ons goed vermaakt. Mensen die alleen maar klagen, kunnen beter thuisblijven zodat anderen van hun verblijf kunnen genieten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is fantastisch en het is belachelijk dat sommige mensen beweren dat het alleen voor Russen bedoeld is. Ja, het merendeel van de gasten komt uit Rusland, maar dat betekent niet dat andere nationaliteiten niet welkom zijn. Ik werd regelmatig benaderd door het animatieteam en de locatie midden in het centrum is ideaal.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

De prijs-kwaliteitverhouding van het hotel is uitstekend. Het personeel, met uitzondering van de receptie, is ontzettend vriendelijk en zorgt goed voor Nederlandse gasten. Er zijn veel kleine trappen in de accommodatie, wat het minder toegankelijk maakt voor rolstoelen en kinderwagens. Het privéstrand ligt direct naast het hotel. Het eten is niet geweldig, maar nog steeds prima te doen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Dit hotel is echt fantastisch. Het heeft een oud en een nieuw gedeelte waar je kunt eten en het zwembad kunt bezoeken. Het strand is ook dichtbij. Beide delen van het hotel zijn prachtig met mooie kamers. Er zijn veel activiteiten te doen, vooral de boottochten zijn een aanrader! We hebben ook gevist, wat geweldig was. Vooral het eten tijdens de all-inclusive boottochten was heerlijk. Zeker een ervaring om te herhalen! Het eten in het hotel was ook goed met voldoende variatie. We hebben geen overlast ervaren en de Egyptenaren waren erg vriendelijk, vooral tegen Nederlanders. Het snorkelen bij het hotel is niet geweldig, maar als je prachtige vissen wilt zien kun je gaan duiken of met een boottocht gaan snorkelen. De kamer werd elke dag schoongemaakt en, nadat we wat fooi gaven, deed de schoonmaker alles wat we wensten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Het personeel was ontzettend gastvrij, de kamers waren ruim en het eten was voortreffelijk tijdens ons verblijf. Hoewel we een keer meemaakten dat het eten koud was, was het deze keer echt geweldig. De locatie in het hart van de stad was perfect, met talloze zwembaden en een fantastisch schoon strand in de buurt. Keep up the good work!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Het Sea Gull hotel bevindt zich in het hart van het historische Sakalla. Wij zijn er nu al voor de derde keer geweest en keer op keer valt op hoe het personeel er alles aan doet om je een geweldige vakantie te bezorgen. Het eten is niet altijd naar ieders smaak, maar dat hoort er nu eenmaal bij als je in Egypte bent.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging1
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4

Voor de vijfde keer bezochten we Hurghada en we waren nog nooit zo teleurgesteld in het eten van dit hotel. Elke dag hetzelfde en van slechte kwaliteit. Daarnaast waren alle gasten Russisch en begonnen ze al om 8 uur 's ochtends in de eetzaal met flessen drank, en niemand greep in. Zelfs om 5 uur 's middags zaten ze in de lobby met flessen wodka alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Nederlanders, ik raad je aan om dit hotel te vermijden. Touroperator zou deze bestemming moeten heroverwegen, het is het niet waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Hotel Seagull is een fantastische plek om te verblijven, met uitstekende service en voorzieningen. Voor slechts een kleine fooi van 1 euro werden onze ligbedjes op het strand elke dag keurig opgemaakt met verse handdoeken. Het hotel biedt voor ieder wat wils, van levendige winkels en restaurants aan de ene kant tot een serene oase van rust aan de andere kant bij het strand. Onze kamer werd dagelijks schoongemaakt en voorzien van frisse handdoeken, en ook op het strand of bij het zwembad hadden we altijd een schone handdoek tot onze beschikking. Het ontbijt was voortreffelijk, al was het avondeten iets minder, maar laten we niet vergeten dat we ons in Egypte bevinden en niet in ons eigen Nederland. Het personeel zet zich in voor een aangenaam verblijf voor alle gasten. Wij kijken er al naar uit om deze zomer voor de tweede keer naar Hotel Seagull te gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is perfect gelegen in het hart van de stad, met uitzicht op de betoverende Rode Zee aan de ene kant en een bruisend uitgaansgebied met gezellige restaurants, een groot warenhuis en talloze winkeltjes aan de andere kant. Het is belangrijk om in gedachten te houden dat je je in een tropisch land bevindt met unieke culinaire tradities, maar het eten en drinken zijn van goede kwaliteit. Hoewel ze zeker hun best doen om de westerse smaak tevreden te stellen. De service is buitengewoon vriendelijk en gastvrij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

De accommodatie is prachtig, maar helaas laat het personeel te wensen over. De manier waarop je behandeld wordt is respectloos en er is een gebrek aan servicegerichtheid. Als gast voel je je niet serieus genomen. Hoewel de voorzieningen kindvriendelijk zijn, worden kinderen niet op een vriendelijke manier behandeld. De zwembaden zijn vaak vies doordat mensen erin eten en afval achterlaten. Gelukkig zijn de medewerkers van de housekeeping en het zwembad wel vriendelijk en beleefd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Dit hotel heeft een fantastische transformatie ondergaan na de renovatie! De maaltijden zijn van hoge kwaliteit en nu lekker warm in plaats van koud zoals voorheen. Ik zou zeggen dat het nu zeker de status van een luxe vijfsterrenhotel verdient.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl