ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Seagull Beach Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6

Er zijn genoeg prachtige locaties in de buurt, maar dit resort hoort daar niet bij! Als je een andere accommodatie zoekt, vooral als Nederlandse gast, is dat een betere keuze. Het lijkt alsof je altijd op de tweede plek komt te staan door de overweldigende aanwezigheid van Russische bezoekers, die niet altijd even respectvol zijn. Bovendien laat het eten hier echt te wensen over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3

Verschrikkelijk slechte ervaring gehad in dit hotel. De sfeer was vijandig, met veel locals die je argwanend aankeken. Het zwembad en de glijbanen lieten te wensen over, vooral de kinderglijbanen. Het hotel zelf was niet goed onderhouden, met vuil marmer dat hoorde te glimmen, maar er dof uitzag. De hygiëne liet ook veel te wensen over, met schimmel in de douches en kalkaanslag op de deuren. De schoonmaak was beneden alle peil, met een oude dweil en onvriendelijk personeel dat geïrriteerd reageerde op opmerkingen hierover. Het eten was elke dag hetzelfde en op de dag van vertrek werden we zelfs tot 17:45 uur zonder eten of drinken gehouden. Toen we hierover klaagden, kregen we pas na tussenkomst van de reisleider een nieuwe kamerpas. Als klap op de vuurpijl bleek bij vertrek dat iemand had geprobeerd om onze koffer open te breken. Kortom, een ongelukkige afsluiter van een rampzalige vakantie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid6

Onze ervaring bij Hotel Seagull Resort was rampzalig. In eerste instantie probeerden ze ons in een ander, inferieur deel van het hotel te plaatsen. Gelukkig hebben we dit niet geaccepteerd. De kamer die we uiteindelijk kregen in het hoofdgebouw had een prachtig uitzicht, maar het bed was aan één kant kapot, waardoor we scheef lagen. De föhn werkte niet en we hadden 16 dagen lang koud water tijdens het douchen. Bovendien zorgde een lawaaierig apparaat op het dak voor overlast in de kamer. Het eten was van slechte kwaliteit en vaak opgewarmd. Het personeel gaf de voorkeur aan Russische gasten en hield zelfs ligbedden bezet voor hen. De sfeer in het hotel was onaangenaam en er werden agressieve verkooptrucs gebruikt voor excursies. Zelfs buiten het hotel voelden we ons niet veilig door opdringerige verkopers en drugshandel. Het enige positieve aspect was het gezelschap van enkele andere Nederlandse gasten. Kortom, een ervaring die voor ons reden is om nooit meer terug te keren naar Seagull of Egypte.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid9

Terug van een heerlijke vakantie met het gezin in het Seagull resort voor een week All Inclusive. De ligging van het hotel is fantastisch met het centrum aan de voorkant met allerlei winkels en restaurants, en aan de achterkant de prachtige blauwe zee! Hoewel het resort op zichzelf mooi is, zijn de kamers helaas matig onderhouden. Het eten is elke dag hetzelfde en er is weinig variatie. Ook vervelend is dat verkopers bij het zwembad constant proberen om je van alles aan te smeren. De meerderheid van de gasten zijn Russisch, waardoor het personeel vloeiend Russisch spreekt en de animatie vooral gericht is op Russische gasten. Er is een tekort aan koude dranken en ijsblokjes, en tegen 20.00 uur 's avonds zijn de frisdranken op. Onze familiekamer was ruim en mooi, maar de badkamer werd pas na 3 dagen schoongemaakt nadat ik erom had gevraagd. Ondanks dit alles is het een prachtig resort, maar de All Inclusive service laat te wensen over. Het land zelf is prachtig, maar sommige mensen zijn agressief en proberen constant geld afhandig te maken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4

Onze ervaring bij Hotel Seagull Resort was verre van prettig. Bij aankomst probeerden ze ons in een ander, ondermaats deel van het hotel te plaatsen, maar daar hebben we geen genoegen mee genomen. Uiteindelijk kregen we een kamer in het hoofdgebouw met een mooi uitzicht, maar het bed was aan één kant kapot waardoor we scheef sliepen, de föhn werkte niet en we hadden 16 dagen lang alleen koud water. Bovendien zorgde een lawaaiig apparaat op het dak voor overlast in onze kamer. Het eten was ronduit slecht en soms koud, en zelfs gevallen eten werd opnieuw geserveerd. Het personeel gaf de voorkeur aan Russische gasten en hield ligstoelen voor hen bezet, wat erg frustrerend was. De animatie was volledig gericht op Russische gasten en zelfs het personeel was agressief en probeerde ons allerlei uitstapjes te verkopen die we helemaal niet wilden. Buiten het hotel heerste een grimmige sfeer en er werden zelfs drugs aangeboden, waardoor we ons erg onveilig voelden. Gelukkig waren er nog andere Nederlandse gasten waarmee we ons konden omringen. Ik zal dit hotel en Egypte in het algemeen in de toekomst zeker vermijden.





© 2007-2024 ReisChecker.nl