ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Radisson

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik was onder de indruk van de professionaliteit en gastvrijheid van het personeel, ongeacht het tijdstip van de dag. De rustige sfeer en vriendelijke gasten voegden echt iets toe aan mijn verblijf, daarom zou ik dit hotel van harte aanbevelen aan mijn dierbaren. Het heeft precies de juiste mix van elegantie en veiligheid - een echt onderscheidend hotel! Als je je ooit in Saskatoon, Saskatchewan bevindt, is dit absoluut een accommodatie die je niet mag missen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een charmant hotel op drie verdiepingen, dat zijn vintage charme behouden heeft. Hoewel niet gloednieuw, was het wel brandschoon en bevond het zich op een steenworp afstand van de luchthaven. Het personeel was zeer attent en behulpzaam, wat zeker bijdroeg aan een aangenaam verblijf. De bedden waren comfortabel, al was de airconditioning een tikkeltje eigenzinnig. Het ontbijt bestond voornamelijk uit een assortiment aan koolhydraten, waaronder toast, muffins, wafels en pannenkoeken, maar er was gelukkig ook vers fruit, yoghurt en hardgekookte eieren beschikbaar. Al met al was dit een budgetvriendelijk verblijf met een eigen unieke uitstraling.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na een reeks tegenslagen in mijn woonsituatie, zat ik vast en had ik dringend een plek nodig voor mij en mijn hulphond Toro. Het Leger des Heils bood gelukkig aan om ons een van hun beschikbare hotelkamers aan te bieden. Helaas bleek de receptioniste niet op de hoogte te zijn van de regelgeving omtrent assistentiedieren en weigerde ze mijn reservering, vanwege het feit dat alle huisdiervriendelijke kamers al bezet waren in een beperkt gedeelte van het hotel. Hierdoor werden we onverwacht dakloos en dat was een teleurstelling. Ik ben dankbaar voor de inzet van het Leger des Heils, maar de houding van de receptioniste bij Country Inn laat veel te wensen over. Het is begrijpelijk dat niet iedereen alle regels kent, maar de reactie op deze situatie was onprofessioneel. Het zou bemoedigend zijn geweest als er ruimte was geweest voor het erkennen van fouten en verbetering, maar dat was helaas niet het geval. Ik zou dit hotel niet aanbevelen vanwege het gebrek aan kennis en klantenservice, wat uiteindelijk tot schade leidt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Op het laatste moment moest ik een hotel vinden en gelukkig ben ik uitstekend geholpen. Binnen 10 minuten had ik een kamer, het personeel was vriendelijk en hartelijk. De lobby was charmant en knus ingericht. De kamer was schoon en het bed lag heerlijk comfortabel, precies wat ik nodig had! En als kers op de taart was het ontbijt ook nog eens gratis, een onverwachte verrassing!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst in het hotel viel ons meteen op dat er geen matten bij de deuren lagen om natte en besneeuwde schoenen af te vegen, wat resulteerde in natte vloeren in de kamer. Ondanks enkele renovaties was de vloer nog steeds niet helemaal in orde. Ook was er gedoe met de gehandicaptenparkeerplaats, waar iemand zonder de juiste vergunning had geparkeerd. Toen we dit bij de receptie aankaartten, werd er weinig actie ondernomen. Nadat we hierover opheldering wilden, werden we zelfs vijandig behandeld en uiteindelijk zelfs de politie gebeld. Dit was een totaal onterechte reactie op onze simpele vragen. Uiteindelijk werden we zelfs gedwongen het hotel te verlaten en ons geld terug te krijgen. Ons verblijf van slechts enkele uren was een regelrechte nachtmerrie en ik zou dit hotel aan niemand aanraden.



© 2007-2025 ReisChecker.nl