ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Intercontinental

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Vorige week heb ik hier genoten van een high tea en alles was tot in de puntjes verzorgd. Het eten was verrukkelijk, de ambiance was prachtig (zoals verwacht) en de service van de gastvrouw was uitstekend. Ik kom hier zeker nog eens terug! Hartelijk dank



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens onze ervaring met de afternoon high tea werden we op een uiterst vriendelijke en attente manier bijgestaan door Emma en haar collega's. Emma straalde duidelijk plezier en toewijding uit in haar werk, wat heeft bijgedragen aan een fantastische middag. Naast de heerlijke high tea, waren we ook erg te spreken over de service en gastvrijheid die we hebben mogen ervaren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Wat jammer dat de gastvrijheid en zorg hier ontbraken. Vanavond even langs geweest voor een kopje koffie, maar we werden een beetje aan de zijlijn van het terras geplaatst. Dat was prima, totdat we uit het zicht verdwenen en de bediening onze bestelling vergat door te geven. Na wat navraag kwam de koffie uiteindelijk, samen met excuses. Het was helaas onmogelijk om om de rekening te vragen vanuit ons "vergeten" hoekje op het terras, dus zijn we maar naar binnen gegaan. Daar ontdekten we dat onze bestelling inderdaad niet was geregistreerd. De ober die afrekende leek er ook niet veel zin meer in te hebben. Er was weinig aandacht en vriendelijkheid, het voelde allemaal erg kil en functioneel aan. En dat voor 30 euro voor 2 cappuccino's en 2 likeurtjes. Bij Loetje, waar we eerder op de avond hadden gegeten, kregen we veel betere service. Wat een teleurstelling!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De sfeer is werkelijk betoverend, het ademt de klassieke elegantie van Nederland uit en de service is buitengewoon attent. Dit hotel belichaamt op perfecte wijze gastvrijheid en de grandeur van het verleden. Ik ben er dol op.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Op het laatste moment hadden we een kamer geboekt, maar bij aankomst werden we geconfronteerd met een norse man die ons vertelde dat het 'last minute' karakter van onze reservering een probleem zou vormen. Na een onaangename wachttijd van een half uur kregen we toch de kans om de kamer van €1000 te betrekken. Verbazingwekkend, toch? Dit soort service vind je niet overal... Ondanks twee keer een klacht te hebben ingediend via e-mail, met de hoop op compensatie, hebben we nooit een reactie ontvangen. Teleurstellend om te constateren dat een hotel met zulke hoge prijzen zo'n lage standaard hanteert als het op service aankomt.



© 2007-2025 ReisChecker.nl