ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bettoja Nord Nuova Roma

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel, gelegen op een centrale locatie, biedt ruime en schone kamers met airconditioning en een prachtig dakterras. De kwaliteit van dit hotel is zeker zijn drie sterren waard. Daarnaast bevindt het hotel zich op loopafstand van zowel het treinstation als het openbaar vervoer. Hoewel er een vroegboekkorting beschikbaar is, biedt de prijs-kwaliteitverhouding van dit hotel nog meer waar voor je geld.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is precies wat je ervan verwacht: prachtig en comfortabel. Het ligt op een steenworp afstand van het treinstation (slechts twee straten verder), en bezienswaardigheden zijn gemakkelijk bereikbaar te voet of met de metro, die heel gebruiksvriendelijk en betaalbaar is. Het ontbijt was heerlijk, maar helaas viel het dakterras een beetje tegen qua sfeer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het parkeren bij dit hotel is een regelrechte nachtmerrie. Instructies geven aan dat je je auto bij de grote groene deur moet parkeren, maar deze deur blijkt een oude houten deur te zijn die nauwelijks opvalt en waar je auto maar net doorheen past. Bovendien moet je je sleutels afgeven aan de beheerder, die de auto's moet verplaatsen om zoveel mogelijk voertuigen te kunnen huisvesten. En alsof dat nog niet genoeg is, de kosten bedragen maar liefst 30 tot 40 euro per dag.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

We werden hartelijk ontvangen en kregen meteen handige tips over de beste plekken in Rome, in vloeiend Nederlands. De kamer was eenvoudig maar comfortabel, het ontbijt bood genoeg keuzes. De ligging was ideaal, vlakbij de metro maar ook op korte loopafstand van veel bezienswaardigheden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst werden we bij de receptie buitengewoon onvriendelijk ontvangen. Er werd niet bepaald een warm welkom geboden; integendeel, we kregen meteen te horen dat ze al onze identiteitsbewijzen en creditcards nodig hadden. Toen ik verzocht om geen kopieën te maken, raakten ze geïrriteerd en dreigden ons zelfs het hotel uit te zetten als we niet tevreden waren. De sfeer was zo vijandig en agressief dat het bijna komisch was, als het niet zo triest was. Het gedrag en het taalgebruik van het personeel zorgden ervoor dat zelfs mijn dochters bang werden. Dit bepaalde helaas de toon voor de rest van ons verblijf. Niet alleen was de interactie met het personeel onaangenaam, ook ontdekten we dat er ondanks ons verzoek om de kamer niet schoon te maken, toch iemand binnen was geweest tijdens ons bezoek aan de stad. Dit gaf een erg onprettig gevoel. Daarnaast bleek een van de kamers die we kregen (kamer nr. 531) ondraaglijk te stinken naar rook. Het was gewoon niet acceptabel! Echter, durfden we niet meer te klagen, nadat we eerder al zo onbeschoft behandeld waren. Het feit dat we zelfs overwogen om onze creditcard te blokkeren spreekt boekdelen over de ernst van de situatie. Na het lezen van de reactie van Riccardo, voelden we ons nog meer onbegrepen en belandden we in een onnodige discussie. De manier waarop we zijn behandeld, laat ons met een naar gevoel achter. Een excuus op zijn plaats zou veel betekenen, maar spijtig genoeg lijkt dit er niet te komen. Het hotel was vooraf betaald, dit maakt de hele ervaring des te teleurstellender. Het is jammer dat ons verblijf in een van de mooiste steden ter wereld is verpest door zo'n negatieve ervaring.



© 2007-2025 ReisChecker.nl