ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel The Westin

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Als avontuurlijke Amerikaanse reiziger probeer ik altijd te voorkomen dat ik me gedraag als de stereotype onbeleefde toerist die me vaak dwarszit tijdens mijn reizen. Bij Westin werd ik echter aangenaam verrast door het attente personeel, zowel bij de receptie als in de bar en het restaurant. Vooral onze ober in het restaurant verdient een pluim voor zijn uitstekende service.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Let op, toekomstige gasten: de bedden in dit hotel zijn tweepersoonsbedden, geen queensize exemplaren! Het was een tijd geleden dat ik zulke kleine bedden had gezien in een hotelkamer... Helaas waren beide bedlampjes kapot en het internet op de kamer werkte niet naar behoren. Mijn kamer was wel ruim en bood een prachtig uitzicht, maar de inrichting was nogal karig. De badkamer liet te wensen over met een simpele badkuip en een douchegordijn, meer iets dat je in een motel zou verwachten. Het toiletpapier herinnerde me aan de voorraad in een Amerikaans Nationaal Park toiletgebouw. Hoewel de matras stevig was en de kussens hoog en veerkrachtig, leken ze eerder geschikt voor een motel dan voor een viersterrenhotel. De lobby was ongezellig en kil, ondanks de aanwezigheid van een grote open haard; geen plek om lang te vertoeven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer was sfeervol en ruim met een prachtig uitzicht, maar sommige meubels konden wel een update gebruiken. Helaas lag er stof onder het bed door een voorwerp dat was gevallen. Gelukkig was de ontvangstservice vriendelijk en werden we verrast met leuke extra's zoals een upgrade, chocolaatjes en een fles water. In de badkamer zou wat extra verlichting welkom zijn, bijvoorbeeld een nachtlampje. De gordijnen sloten niet helemaal goed en het was jammer dat er wat overlast was van het geluid van sirenes en verlichting van buitenaf. Toen we aankwamen hadden we echter een vervelende ervaring met parkeren. We wilden slechts kort stoppen om bagage uit te laden, maar werden constant gehaast door het personeel. Het voelde autoritair en onprettig. Deze negatieve ervaring heeft helaas een smet geworpen over ons verblijf, wat erg jammer was. Als trouwe Elite Gold leden hadden we dit niet verwacht, gezien onze ervaringen in vele andere hotels door de jaren heen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een buitengewone ervaring in het Westin Ottawa Het voelde als thuiskomen bij ons tweede verblijf in dit hotel, waar Max ons warm verwelkomde bij de receptie. Als Platinum-leden verraste hij ons met een upgrade naar een suite, wat perfect uitkwam gezien we met onze kinderen waren. De suite was werkelijk prachtig: ruim, met een doordachte indeling en alle gemakken die je maar kunt wensen. Van een comfortabel bed tot een smetteloze minikoelkast, alles was tot in de puntjes verzorgd. Kleine details zoals badjassen, slippers en mondwater maakten de ervaring compleet. Niet alleen was de suite brandschoon en stijlvol, maar ook heerlijk licht dankzij de grote ramen. Ook Nicole bij de receptie was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ze loste snel en met een glimlach een klein parkeerprobleempje op en voorzag ons van extra kamersleutels met een aangename attitude. Het zijn de kleine gebaren die echt het verschil maken, zoals het hartelijke personeel bij de ingang die altijd de deur voor je openhoudt. Het ontbijt in dit hotel is om van te watertanden. Het personeel is vriendelijk en het buffet is ongeëvenaard - zonder twijfel het beste ontbijt dat ik dit jaar in Canadese hotels heb gehad, zeker beter dan de Delta Ottawa en Sheraton Ottawa. (Bekijk de foto's maar.) Ook de zwembadervaring was memorabel. De faciliteiten waren top, met voldoende handdoeken, een geweldige fitnessruimte en handige kleedkamers. Onze dochter had de tijd van haar leven in het zwembad, vooral met al het leuke speelgoed. Na te hebben genoten van de ruime suite, het voortreffelijke ontbijt en de gezelligheid bij het zwembad, vroeg onze dochter: 'Papa, kunnen we niet voor altijd hier blijven?!' Het uitchecken verliep vlot en efficiënt. De manager, Chad Porter, nam persoonlijk de tijd om ons te bedanken voor ons verblijf en nodigde ons vriendelijk uit om terug te keren. Met zo'n uitzonderlijke ervaring tegen een zeer redelijke prijs, wie zou er niet graag weer terugkomen? Wij in ieder geval wel - heel binnenkort!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Wat een charmante plek! Mijn verblijf in dit historische hotel uit 1524 was geweldig. Bij aankomst op 23 november meldde de receptioniste dat ik een upgrade kreeg vanwege mijn lidmaatschap, maar mijn kamer bleek gewoon de standaard te zijn die ik geboekt had. Ondanks dit kleine misverstand was ik te uitgeput van de lange reis om er iets van te zeggen. Gelukkig maakte het uitstekende eten in de walclub mijn dag weer goed. En niet te vergeten, het personeelslid Sasha was absoluut geweldig!



© 2007-2025 ReisChecker.nl