ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Palma Bay Club

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid4

Er zijn behoorlijke hoogteverschillen op het terrein, dus het is handig als je goed ter been bent. Het resort beschikt over vier grote zwembaden en biedt veel ruimte om te ontspannen. We hebben genoten van het heerlijke eten en de leuke avondanimatie, en het personeel was erg vriendelijk. Het strand is niet ver weg en alles was gewoon fantastisch! Ik ben hier eerder geweest, zowel met mijn partner als met mijn zoon en zijn vriendin in 2012, en ik kan niet wachten om weer terug te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service7

Wanneer je verblijft op het resort zelf, is het een aangename plek om te vertoeven. Echter, indien je in een bijgebouw terechtkomt, laat de kwaliteit van de kamers te wensen over. Bovendien liggen deze gebouwen vaak ver van het resort verwijderd, in een afgelegen buurt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid4

Het was fijn dat we slechts een korte autorit van een kwartiertje hadden naar het hotel. Bij aankomst om 09.00 uur moesten we echter tot 13.30 uur wachten voordat we konden inchecken omdat de vorige gasten nog niet vertrokken waren. Sommige gelukkigen mochten echter wel eerder naar hun kamer. Onze superior kamer lag in het nieuwe gedeelte, waar we konden genieten van het eten, zowel het ontbijt als het avondeten. Het personeel was vriendelijk en het buffet was goed gevuld. Het avondeten werd na verloop van tijd wat eentonig, waardoor we twee keer buiten de deur zijn gaan eten. De kamer was ruim genoeg voor twee personen en de douche was fantastisch met zijn grote douchekop. Helaas waren de kamers erg gehorig. Het strand lag op slechts 250 meter afstand, maar de weg er naartoe was erg steil. Langs de boulevard waren leuke Nederlandse bars en genoeg souvenirwinkeltjes te vinden. We betaalden 400€ voor 8 dagen, wat we redelijk vonden. Met vier zwembaden was er genoeg keuze, maar er was helaas geen handdoekenservice beschikbaar. De animatie was oké, maar niet zo indrukwekkend als in de grote hotels in Turkije waar ik eerder ben geweest. Al met al was het een goed hotelervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service3

Samen met 5 vriendinnen boekten we 2 kamers voor ons zessen. Toen we de kamers binnenstapten - die zich buiten het hoofdgebouw bevonden - waren we teleurgesteld. Eén kamer was belachelijk klein, met de bedden zo dicht op elkaar gedrukt dat je amper de deur kon openen. De badkamer was een ramp: de deur botste tegen de wastafel en de douche vertoonde schimmelplekken. Het terras bood uitzicht op een saaie binnenplaats zonder zonlicht. De andere kamer was iets ruimer, maar vertoonde rode vlekken op het douchegordijn en was gewoon niet schoon. Toen we klaagden bij de receptie, kregen we te horen dat we in een 1-sterrenhotel verbleven, terwijl we een 3-sterrenverblijf hadden geboekt. We namen contact op met de reisorganisatie, maar zij konden niets voor ons betekenen. Uiteindelijk moesten we elk 60 euro extra betalen voor een betere kamer. Tot onze verbazing ontdekten we dat andere gasten in dat 1-sterrenhotel 900 euro hadden betaald voor 7 nachten via een andere reisorganisatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service7

Ons recente verblijf in Hotel Pagina Bay was weer top. We verbleven in kamer 5309 in het bijgebouw Sahara en het was echt prima in orde, schoon en comfortabel. Het hotel heeft meerdere zwembaden, wat erg fijn was. Het diner was ook goed met veel keuzes en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Al met al een geslaagd verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6

Ons verblijf met een groep vrienden van 10 personen was teleurstellend. Ondanks dat we redelijk vroeg arriveerden, moesten we tot bijna het einde van de dag wachten voordat we onze kamer konden betrekken. De service liet veel te wensen over; het personeel leek totaal niet geïnteresseerd en was soms zelfs onbeleefd. Het ontbijt was acceptabel, de lunch slecht en het avondeten ronduit vies. De gerechten dreven in het vet en na slechts één avondmaal in het hotel werd de helft van onze groep ziek. Gelukkig was het zwembad nog wel redelijk. Na herhaaldelijk klagen bij het personeel werden onze kamers uiteindelijk redelijk schoongemaakt, maar ze waren duidelijk verouderd en stamden nog uit de jaren '80 zonder dat er ooit iets aan was veranderd. Wat zij 'airconditioning' noemden, was niet meer dan een simpele ventilator bij Palma Bay. Hoewel we niet veel hebben betaald voor ons verblijf, was het de prijs niet waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service3

Dit is een drie-sterren hotel, dus stel je verwachtingen niet te hoog. Na het lezen van recensies waren we een beetje bezorgd, maar het is ons erg meegevallen. Het eten was redelijk en goed verzorgd. Onze kamer in het Sahara-gebouw was wel wat verouderd, maar wel schoon en met comfortabele bedden. Er is geen aparte eetzaal, dus je moet op het resort Sahara eten, dat twee straten verderop ligt en herkenbaar is aan de witte armbandjes. Je mag niet in andere restaurants eten. Alleen 's avonds kun je binnen drinken in Havanna, waar ook de animatie plaatsvindt. Tegen bijbetaling kun je een kamer krijgen in het gerenoveerde Cobacabana-gebouw. Na twee dagen kregen wij een kamer daar en die was geweldig: ruim, met een inloopdouche en precies naar onze zin.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Kies voor een verblijf in een superior kamer in Copacabana voor een aangename ervaring met nette accommodatie en lekker eten. Houd er rekening mee dat de andere kamers niet van dezelfde kwaliteit zijn en mogelijk tekortkomingen vertonen, zoals beschimmelde badkamers en een onhygiënisch restaurant in de kelder. Gasten met een blauw bandje hebben het nog slechter, terwijl degenen buiten het resort met een wit bandje beperkt zijn in waar ze mogen eten. Er zijn beperkte drinkmogelijkheden binnen en de afstand tot de poolbar kan een uitdaging zijn, vooral voor gasten met mobiliteitsproblemen. Gelukkig is de receptie behulpzaam en is er zelfs iemand die Nederlands spreekt, Patrick. Er lijken geen 4-persoonskamers beschikbaar te zijn in Copacabana volgens de touroperator, maar ter plaatse kon dit wel geregeld worden. Het verhaal van een groep die geconfronteerd werd met beperkingen bij het dineren illustreert de beperkingen van de faciliteiten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Het hotel heeft veel ruimte en is goed opgezet. Het eten was niet erg gevarieerd, maar wel altijd warm. Het is ongeveer 5 tot 10 minuten lopen naar de boulevard en het strand. El Arenal is duidelijk gericht op toeristen. Het openbaar vervoer is goed geregeld en betaalbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Positieve punten + prachtige ambiance + heerlijk eten en drinken + kamers worden uitstekend schoongehouden + personeel is vriendelijk Negatieve punten - kamers hebben matige afwerking - geluidsniveaus kamers zijn storend - fitnesszaal beperkt tot 1 fiets en 1 loopband - diverse faciliteiten gesloten buiten seizoen - sauna en jacuzzi niet toegankelijk - receptie bevindt zich 2 hotels verderop - loopafstanden langer dan verwacht vanwege onjuiste informatie

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen6

Vlakbij het strand, veel bushaltes in de buurt om evt. naar het centrum te gaan om te shoppen. Service prima en het eten was redelijk.

Geboekt bij

D-reizen
Melden


Reisperiode: juni 2017

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

heerlijke vakantie gehad in dit hotel. Eten was lekker en gevarieerd, werd wel wekelijks herhaald. uitzicht vanuit de kamer over de stad en op zee. uurtje rijden vanaf de vluchthaven, super fijn. loopafstand van de winkels en het strand. Schone kamer en badkamer en super snelle service bij vragen.

Geboekt bij

Corendon
Melden


Reisperiode: september 2017

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen9

Prima budget hotel! Alleen volgende keer reizen we niet meer met corendon. Geen duidelijkheid en je bent niet zeker van het hotel ivm dubbele boekingen etc.

Geboekt bij

Corendon
Melden


Reisperiode: juli 2016

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service6
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Een prachtig en groot resort op circa 10 minuten loopafstand van de boulevard. Voor een jongerenvakantie dé perfecte plek! Ga je als gezin hier heen, let dan goed op met welke kamer je boekt! Het resort bestaat uit verschillende delen en waar wij werden geplaatst lag een stuk van het hoofdresort af. Verder een plek waar je een heerlijke vakantie kan houden.

Geboekt bij

GOGO Jongerenreizen
Melden


Reisperiode: augustus 2014

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Het complex lag zo'n 200 meter lopen van de boulevard. Goed te belopen, geen last van geluidsoverlast van de boulevard. Bij het buitenlopen van het complex kun je de zee zien liggen. Het eten was ingedeeld in verschillende menu's per dag, smaak is anders en sommige dingen waren te gaar. Maar overall geen klagen. Kamers zijn aan de kleine kant, deuren en ramen hebben we dichtgehouden ivm met overlast van kakkerlakken bij de buren. Airco deed zijn werk om toch nog verkoeling te hebben.

Geboekt bij

Sunweb
Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl