ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Palma Bay Club

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging4
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging1
  • Voorzieningen3

Mijn verblijf in Rio begon met een teleurstelling. De kamer die ik kreeg was verre van ideaal, met ongewenst bezoek van kakkerlakken. Het voelde bijna alsof het niet bewoonbaar was. De kluisdeur werkte ook niet goed en het uitzicht vanaf het balkon was allesbehalve pittoresk. Bovendien was het lawaai enorm, alsof je midden in een druk concert stond. Het geluid hield ons 's nachts wakker en begon al vroeg in de ochtend. Na veel klachten kregen we een andere kamer toegewezen, zij het tijdelijk, die acceptabel was, maar nog steeds te kampen had met kakkerlakken en gebrek aan hygiëne. De service liet ook veel te wensen over. Ik vraag me af of dit hotel echt drie sterren waard is en of het tarief van 1600 voor 8 dagen gerechtvaardigd is. Touroperator, dit is zeker niet hoe je een accommodatie zou moeten aanbevelen. Bekijk de bijgevoegde foto's voor een beter beeld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging3
  • Voorzieningen5

Ik zou een roman kunnen schrijven over deze ervaring, maar ik zal het kort samenvatten: - Je wordt geplaatst in een afgelegen bijgebouw, waar je een niet-gemarkeerde weg moet oversteken! - Let op, er zijn 3 afgelegen bijgebouwen die je moet bereiken door de straat over te steken. - Ongewenst bezoek van kakkerlakken. - Het bijgebouw Rio Bay is zeer lawaaierig en heeft ontelbare gangen, het lijkt wel een doolhof. - De branddeuren in Rio Bay worden 's ochtends tot twee keer toe gesloten, zonder enige uitleg. - Gasten leggen ongebruikt bestek en zelfs een afgelikte lepel terug in de bak, dit kan echt niet. - Mensen met mobiliteitsproblemen moeten oppassen vanwege steile hellingen. - Schimmel in de douches aanwezig. - Het zwembad loopt geleidelijk af zonder duidelijke scheidslijn (gevaarlijk voor kinderen). - Na 23.00 uur is er geen drinken meer beschikbaar, zelfs niet tegen betaling (ondanks all-inclusive). - Nederlandse animatie? Een karaoke uitvoering door Nederlandse gasten was een grote teleurstelling. Nooit meer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Op zoek naar een relaxte maar levendige plek om te verblijven? Dan is dit hotel in het naseizoen een goede keuze. De locatie is perfect gelegen en de kamers in Copacabana zijn fris en netjes, met een moderne badkamer. De zwembaden zijn niet groot, maar wel goed onderhouden. Af en toe zijn er wel wat luidruchtige Duitsers met Bluetooth speakers, wat de rust kan verstoren. De pluspunten zijn de locatie, de kamers, de onbeperkte frisdrank, voldoende ligbedden, een uitgebreid ontbijt en de serene sfeer in het resort. Het ontbijt kan helaas wat taai en klef zijn en het middageten voelt een beetje als goedkoop fabrieksvoedsel. Verwacht niet te veel van de drankjes, want zelfs de cocktails komen in plastic glazen. Over het algemeen was ons verblijf hier prima, maar ik twijfel of dit hotel in het hoogseizoen dezelfde ervaring zou bieden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging4
  • Voorzieningen4

Onze kamer was bedekt met schimmel en keek uit op een vervallen achterbuurt vol afval en louche figuren op straat. Het was er ontzettend lawaaiig en de ramen waren slechts enkelglas. Het ontbijt bestond uit broodjes die drie maanden geleden waren afgebakken. De koffie leek alleen maar op koffie vanwege de kleur, verder leek het nergens op. Het fruitsap leek wel tien keer verdund. Het vlees leek behandeld te zijn met kleurstoffen om vers te lijken. Het avondeten leek maanden geleden klaargemaakt te zijn en nu slechts opgewarmd. Het was zo vies dat we het hebben laten staan en elders zijn gaan eten. Het zwembad was klein en had te weinig ligbedden voor het aantal gasten. Om 18:00 werden we weggejaagd met een bladblazer. De snackbar leek een recept voor voedselvergiftiging. Ondanks dat we een all-inclusive week hadden geboekt, waren de drankjes zelfs niet te drinken. Na de eerste nacht hebben we een ander hotel gevonden en geboekt. We hebben onze vakantie dubbel betaald.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Samen met een ander stel zijn we in september acht dagen naar Palma Bay Club geweest. Helaas hadden we wat vertraging bij het inchecken vanwege een tekort aan personeel. We hadden een standaard kamer geboekt, maar belandden in Rio Bay, een apart bijgebouw buiten het resort. De kamer zelf was oké, maar de opstelling was nogal verwarrend en gehorig. Het terras was tussen andere kamers ingebouwd, waardoor het een beetje claustrofobisch aanvoelde. Het eten in het restaurant Acapulco was niet bijzonder en de sfeer was druk en ongezellig. Gelukkig konden we na wat geklaag te hebben voor een kleine toeslag van €10 per persoon per nacht upgraden naar de villa's. Onze villa (nummer 4020) was perfect: schoon, redelijk nieuw en goed onderhouden. De afwerking kon wel wat beter, maar al met al waren we blij met de upgrade. Met de upgrade kregen we ook toegang tot het gebouw Copacabana voor het eten, wat een veel betere ervaring was. Het all-inclusive concept was redelijk, met genoeg keuzes en regelmatig bijgevuld eten. Over het algemeen hebben we een goede vakantie gehad na de upgrade! Helaas waren er veel luidruchtige en dronken Duitse gasten, waar het personeel niet echt tegen optrad. De zwembaden waren niet groot, maar wel schoon en goed onderhouden, met genoeg ligbedjes zonder handdoeken te hoeven reserveren. Wel jammer dat je rond 18:00 uur een beetje weggeveegd werd met een bladblazer. Gelukkig was er een supermarktje in de buurt waar je na 23:00 uur nog wat kon drinken. Voor een fijne vakantie in Palma Bay Club raad ik aan om de superior kamers te boeken, niet de standaard kamers. In het naseizoen waren helaas de BBQ en de snackbar al gesloten, en de snackbar voelde wat gevaarlijk aan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen3

Het personeel is wel vriendelijk, maar de accommodaties in de bijgebouwen laten zeer te wensen over. Hierdoor kan ik dit hotel helaas niet aanbevelen. Bovendien zijn er veel Duitse toeristen en het resort is behoorlijk heuvelachtig, wat het niet ideaal maakt voor iedereen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging7
  • Voorzieningen6

Ons verblijf in het Copacabana-gedeelte van het resort was aangenaam. De kamers waren ruim en goed onderhouden, zonder enige tekortkomingen. Echter, de levendige Duitse toeristen die 's nachts veel lawaai maakten en het constante geblaf van honden, waarvan we niet zeker wisten of ze uit een hondenkennel of pension kwamen, waren storend. Het eten was verrassend goed, met voldoende keuzes, maar het ontbijt vond ik wat teleurstellend. Het personeel was wel vriendelijk en behulpzaam. Als het hotel wat rustiger was geweest, zou ik overwegen om nog eens terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Verzorging8

Dit hotel is perfect gelegen voor onze dagelijkse fietstochten. De Nederlandstalige manager, Patrick, zorgt er altijd voor dat alles vlekkeloos verloopt. We zijn hier al vijf keer geweest en het is altijd een geweldige ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

De faciliteiten van het hotel laten veel te wensen over: de kamers zijn teleurstellend, het eten is niet te eten, de service is verschrikkelijk en het zwembad is een ramp. Kakkerlakken lopen rond in de eetzaal en het eten is ronduit vreselijk. Zelfs de simpelste gerechten zijn verpest. Het personeel is onbeschoft en je mag blij zijn als je antwoord krijgt op je vragen. Het zwembad is slecht ontworpen, waardoor je maar op een klein stukje zon kunt liggen en niet eens weg kunt om naar het toilet te gaan of een drankje te halen. De bedden in de kamer zijn keihard en zorgen voor pijnlijke heupen. Er is nauwelijks ruimte om ergens anders in de kamer te zitten en de badkamer is beschimmeld. Op het balkon zijn de stoelen te klein en als je op het terras zit, zit je tussen dronken mensen die mogelijk zelfs vechtpartijen beginnen en met stoelen gooien. Het voelt alsof je leven in gevaar is, of het nu van voedselvergiftiging is of van een mogelijk mes tussen je ribben. Het personeel doet hier niets aan. Als je denkt dat dit allemaal meevalt en twijfelt of je nog steeds moet boeken, geef ze dan beter niet het voordeel van de twijfel. Gewoon niet doen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service6
  • Verzorging6
  • Voorzieningen4

Een betaalbaar hotel met een verouderd concept: op het eerste gezicht ziet het er keurig en chic uit, verdeeld over meerdere gebouwen, zelfs buiten het resort. Het personeel bij de receptie is keurig en behulpzaam, en denkt graag met je mee. De kamers zijn niet al te ruim, met harde matrassen in de meeste kamers, maar wel altijd netjes schoongemaakt en opgemaakt. Voor een betere kamer moet je echter bijbetalen. Het terras serveert drankjes in plastic bekers, wat logisch is tijdens het hoogseizoen, maar misschien minder passend in oktober. Het personeel is vriendelijk, maar de bar sluit al om 23.00 uur en er is geen avondentertainment behalve mechanische muziek in de bar. De verschillende zwembaden met zonneterrassen zijn helaas vaak in de schaduw van hoge bomen. De eetzaal bestaat uit verschillende zalen in verschillende gebouwen, wat een wat onlogische indeling geeft. Het eten is niet van hoog culinair niveau, maar je hoeft niet met honger naar bed. Kortom: dit hotel is betaalbaar en de kamers zijn klein maar schoon, het eten is redelijk en het personeel is vriendelijk. Bovendien ligt het hotel dicht bij de boulevard en het strand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

De service en ambiance waren top, maar de kamer was wat eenvoudig. Gelukkig was het buffet gevarieerd en was er genoeg animatie voor vermaak.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging3
  • Voorzieningen6

De staat van het pand was verre van fris en modern, het leek alsof de tand des tijds er flink had huisgehouden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

Toen we aankwamen bij het hotel, hadden we in eerste instantie geboekt voor een kamer in het 3-sterrengedeelte, maar belandden we in het 2-sterrengedeelte. De kamer in gebouw RIO was teleurstellend met loshangende items aan de muren, schimmel in de airco en badkamer, en een lekkende douche die alle handdoeken opslokte. Het all-inclusive eten liet ook te wensen over met vaak koude of opgediende gerechten. Toen we vroegen om een andere kamer, werden we gevraagd om extra te betalen, maar na hulp van de reisleiding kregen we uiteindelijk een andere kamer in gebouw Copacabana toegewezen. Helaas was ook hier de badkamer schimmelgevoelig en begon de muur zelfs af te brokkelen. Gelukkig hebben we wel van Mallorca zelf kunnen genieten, maar het verblijf in dit hotel was een grote teleurstelling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Dit voordelige hotel is een geweldige keuze voor een aangenaam verblijf. De maaltijden waren van goede kwaliteit en de gastvrijheid was top. Hoewel de hotelkamer wat aan de kleine kant was, was het zeker niet onaangenaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Ik heb enorm genoten van mijn verblijf bij jullie, alles was tot in de puntjes verzorgd. Hartelijk dank voor de geweldige ervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Ik ben erg te spreken over het Resort Palma Bay Club. Ik koos voor een all-inclusive verblijf en was aangenaam verrast door de goede en schone kamers. Met 3 zwembaden en tal van activiteiten hoef je je er geen moment te vervelen. 's Avonds is er entertainment en bij all-inclusive zijn alle drankjes gratis. De maaltijden zijn gevarieerd en van goede kwaliteit, voor elk wat wils. Wat ik ook erg waardeer, is het vriendelijke en behulpzame personeel. Mochten er problemen zijn, dan kun je bij de receptie vragen naar Patrick, die Nederlands spreekt en altijd voor een oplossing zorgt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging6
  • Voorzieningen6

De locatie is top, maar er zijn wat minpunten. Helaas zijn de slaapkamers wat aan de krappe kant en kun je 's nachts last hebben van luidruchtige feestgangers die de rust verstoren. Dit kan het slapen bemoeilijken, vooral omdat ze 's nachts actief zijn en overdag slapen. Hierdoor is deze plek misschien minder geschikt voor gezinnen met jonge kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

We hebben al 7 keer overnacht in dit hotel voor onze fietsvakantie en elke keer is het weer top. De kamers zijn altijd schoon en van alle gemakken voorzien. Wat betreft eten hoef je geen zorgen te maken, er is genoeg keuze in de restaurants, zowel voor vlees- als visliefhebbers. Patrick Lamin staat altijd paraat voor vragen en doet er alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

Dit hotel biedt veel waar voor je geld. We verbleven in de recent gerenoveerde vleugel met een schitterend uitzicht op de zee. De bedden waren comfortabel en de regendouche was een genot. Het ontbijt was gevarieerd en de buffetten 's middags en 's avonds boden veel afwisseling. Patrick, die Nederlands sprak, stond altijd klaar om onze vragen te beantwoorden. Het enige minpuntje was dat het soms wat druk was bij de bar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Wat een geweldige ervaring was het verblijf in dit hotel! De kamer was top, het culinaire aanbod was fantastisch en de service was buitengewoon vriendelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Dit hotel is ideaal gelegen in de buurt van het bruisende uitgaanscentrum, vlak bij de levendige promenade en het strand. Gasten genieten hier van heerlijke en gevarieerde buffetten. De Nederlandstalige manager, Patrick Lamin, is altijd aanwezig om de gasten te ondersteunen en is zeer behulpzaam bij eventuele zorgen of vragen die zij hebben.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

Fantastisch hotel! De locatie is ideaal, op slechts 5 minuten lopen van het strand. Het eten is voortreffelijk, vooral in de gebouwen Cobacabana en de Villa's. In de grotere gebouwen is er wat meer overlast. Het ontbijt in de Villa en Cobacabana is luxer. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en de roomservice is uitstekend. Helaas viel het tegen dat precies toen wij aankwamen, het zwembad naast onze Villa werd gerenoveerd. Ondanks dat hebben we een geweldige vakantie gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Mijn kinderen van 6 en 15 jaar oud en ik hebben echt genoten van onze vakantie! We verbleven in hotels die brandschoon en netjes waren, en het eten was ook heerlijk. Het strand en het stadje waren slechts 5 minuten lopen van ons hotel, wat erg handig was. In tegenstelling tot andere bestemmingen hadden we in Hawaï helemaal geen last van drukte door jongeren. De animatie op deze plek was werkelijk fantastisch en overtrof alles wat ik eerder heb gezien op campings. Lisa was een opvallende persoonlijkheid binnen het animatieteam; haar passie en zorg voor de kinderen, evenals haar ongelooflijke energie, waren echt bewonderenswaardig. Ze heeft ervoor gezorgd dat mijn jongste kind de vakantie van haar leven heeft gehad. Hoewel de kamers wat aan de kleine kant waren, hadden ze wel alle benodigde voorzieningen die je maar kunt wensen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Een uitgestrekt terrein met meerdere zwembaden dicht bij de zee. Onze keuze was de superior kamer, die prachtig was ingericht met een luxueuze badkamer inclusief regendouche en glazen douchewand, en zelfs een föhn. We dineerden in hetzelfde gebouw als waar onze kamers zich bevonden, in een intiem restaurant met buffetmaaltijden die zowel bij het ontbijt als het diner goed verzorgd waren met een ruime keuze voor iedereen. Voor de lunch begaven we ons naar een ander gebouw, waar het wat drukker was maar nog steeds prima verzorgd werd. Het personeel was uitzonderlijk vriendelijk, vooral Antonio die een beetje Nederlands sprak, en Patrick die vloeiend Nederlands spreekt omdat hij Vlaming is. Dit resort is geschikt voor zowel ouderen, jonge gezinnen als jongeren, waardoor er een diverse mix van gasten aanwezig is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Samen met mijn partner, zoon, schoondochter en bijna 2-jarige kleinzoon hebben we van 27 mei tot 5 juni genoten van een fantastische vakantie. Het hotel heeft een prachtige locatie, vlakbij de boulevard, winkels en het strand. Met 4 verschillende zwembaden, zowel in de zon als in de schaduw, was het heerlijk vertoeven en waren er altijd voldoende ligbedjes beschikbaar. Zowel de buitenruimtes als de kamers werden goed schoongehouden. Het personeel was vriendelijk en het aanbod aan maaltijden was ruim. Het enige minpuntje was dat er overdag slechts één bar open was die ook nog eens vroeg sloot. Ook waren er helaas veel luidruchtige jongeren die te veel dronken en voor overlast zorgden, maar gelukkig werd hier later in de week door het aanwezige beveiligingspersoneel extra op gelet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging5
  • Voorzieningen10

Een prachtig hotel met uitzonderlijk personeel dat zeer vriendelijk is en goed met kinderen omgaat. Bijna elke dag is er een miniclub en mini disco, wat onze kleine jongen fantastisch vond! Helaas konden wij als ouders 's avonds niet genieten van entertainment vanwege bedtijd voor de kleintjes. Het eten was gevarieerd en lekker. Doordat we 2 weken te vroeg in het seizoen waren, was het hotel wel vol, maar het personeel was nog niet helemaal operationeel, wat resulteerde in beperkte open bars en lange wachttijden. Het zwembad was goed onder toezicht (SOS-surveillantie) en werd goed schoongehouden. Wel is het buitensanitair (en sommige binnen) toe aan renovatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Positief: - Prachtig zwembad om lekker te ontspannen - Gunstige locatie met gemakkelijke toegang tot een supermarkt en nabijheid van zowel de strip als het strand Negatief: - Hygiëne liet te wensen over, het schoonmaken was niet naar behoren - Beperkte keuze en lauwe maaltijden - Het personeel vertoonde arrogant gedrag en was niet erg gastvriendelijk - Ervaar geluidsoverlast van luidruchtige Duitse gasten - Ouderwetse inrichting van de kamers - Schoonmaakpersoneel was vriendelijk, maar had moeite met Engels communiceerden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging9
  • Voorzieningen6

Ik heb genoten van mijn verblijf in dit hotel. De kamers waren comfortabel en de ligging was uitstekend. Het eten was redelijk, maar niet bijzonder. Ik raad aan om te kiezen voor een superior kamer, gelegen in het prachtige gebouw aan de Copacabana-kant. Het personeel, met name de Nederlands sprekende Patrick Lamin, stond altijd klaar om te helpen bij eventuele vragen of problemen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging7
  • Voorzieningen10

De locatie is perfect, de zwembaden zijn fantastisch en alles is brandschoon. Persoonlijk vond ik het eten een beetje tegenvallen, maar mijn vrienden waren er wel tevreden over. Het hotel is gelegen in El Arenal, wat betekent dat er veel jongeren aanwezig zijn die voor een feestvakantie komen. Wat handig is, is dat er een Nederlandstalige medewerker aanwezig is die altijd beschikbaar is voor vragen. Vraag bij twijfel naar Patric, hij staat altijd voor je klaar om te helpen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging3
  • Voorzieningen6

Ons verblijf in het hotel was een grote teleurstelling. De eerste twee nachten brachten we door in het ''jongerenhotel'', een plek die niet voldeed aan de basisnormen van comfort en veiligheid. Het was er vies en extreem lawaaierig. Tijdens het diner hadden we constant last van dronken jongeren die moeite hadden om hun eten binnen te houden. Het personeel leek daar totaal geen probleem van te maken en reageerde onverschillig. De badkamer zat vol schimmel, het bed was doorgezakt en de stoelen vielen letterlijk uit elkaar. Wat een rustige vakantie had moeten zijn, eindigde in een reeks van ongelukkige momenten. Het was verre van ontspannend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging2
  • Voorzieningen9

Let goed op bij het kiezen van een accommodatie. Een deel van het hotel in Havana voelt aan als een minder mooie buurt. De kamer was vies, incompleet en veel dingen waren kapot, echt geen 3 sterren waard! Na contact via WhatsApp met het hoofdkantoor van de reisorganisatie kregen we een andere kamer in het hoofdgebouw, wat wel de 3 sterren waard was. Het kostte veel moeite om een tweede stoel voor het balkon te krijgen. Helaas heeft dit wel twee vakantiedagen verpest. Het is eigenlijk vreemd dat het hotel dit soort kamers überhaupt verhuurt. Het all-inclusive concept was prima, maar er waren te weinig zitplaatsen bij de hoofdbar. Gelukkig waren er genoeg ligbedden bij het zwembad. Er waren veel luidruchtige Nederlandse toeristen aanwezig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging8
  • Voorzieningen6

Hoewel de voorzieningen prima in orde zijn, laat de dienstverlening te wensen over. Ondanks het feit dat ik aan het begin van mijn vakantie om een late check-out had gevraagd, moest ik op de ochtend van vertrek opnieuw langs de receptie komen. Pas vanaf 9 uur kon ik om 7 uur 's ochtends terecht, maar bij mijn tweede bezoek om 9:04 uur werd binnen één minuut duidelijk dat een late check-out niet mogelijk was. Tijdens mijn verblijf in het hotel ben ik gestruikeld over een losse stoeptegel en heb ik mijn enkel bezeerd (ik moet echt beter kijken waar ik loop). Echter, het personeel kon mij geen icepack geven omdat dit volgens de wet niet mocht. Dit complex lijkt geschikt voor jongeren tot 20 jaar, maar ik zou het ten zeerste afraden voor gezinnen met kinderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Dit was onze derde keer in dit hotel en opnieuw was het een geweldige ervaring. De kamers zijn altijd schoon, de receptie biedt snelle service en er zijn genoeg eet- en drinkgelegenheden beschikbaar. De locatie is ideaal en de prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Een echte aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Tijdens onze feestvakantie verbleven mijn vriendin en ik in dit hotel. Het complex bestaat uit meerdere gebouwen en wij verbleven in het gedeelte genaamd Rio. De kamer was fris en schoon, en we waren blij met de airconditioning. Het diner was niet erg gevarieerd, maar wel van goede kwaliteit. Overdag konden we heerlijke pizza's eten bij het zwembad. Ondanks dat het hotel in El Arenal ligt, viel het aantal feestende jongeren mee, dus het zou ook geschikt zijn voor gezinnen (ons bezoek was begin juli). Het hotel beschikt over 4 zwembaden met genoeg ligbedden, maar zoals gebruikelijk claimen mensen ze al vanaf 9 uur 's ochtends. Gelukkig is het strand op loopafstand, dus dat was een goede optie! Het personeel was zeer vriendelijk en sprak goed Engels. Kortom, we hebben een geweldige vakantie gehad, mede dankzij dit hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

In de beschrijving van deze accommodatie wordt melding gemaakt van schimmel in zowel de gordijnen als de badkamer, niet alleen op de kamers maar ook in de gedeelde faciliteiten. Airconditioning is niet standaard aanwezig en zelfs als dat wel het geval is, blijkt deze niet te werken, waardoor het erg warm kan worden op de kamer. Het voedsel dat wordt geserveerd wordt omschreven als ondermaats, meer vergelijkbaar met een onsmakelijke eetschuur die zelfs gezondheidsproblemen kan veroorzaken zoals diarree, braken en uitdroging. Zowel warme gerechten als koude gerechten worden niet op de juiste temperatuur geserveerd, en het brood is zo droog dat het bijna breekt. Hoewel er frisdrankautomaten zijn, lijken deze niet te werken. Het personeel lijkt niet geïnteresseerd in het bieden van goede service en toont weinig respect of begrip voor gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen10

Samen met een vriendin heb ik genoten van een geweldige vakantie bij Palma Bay Club. Het hotel was uitstekend, bestaande uit meerdere gebouwen die allemaal dicht bij de receptie lagen. De kamers waren voorzien van airconditioning en werden dagelijks goed schoongemaakt. Er waren diverse leuke zwembaden verspreid over het terrein en het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De locatie was perfect, op slechts 10 minuten lopen van de boulevard (het Nederlandse gedeelte). Het eten was heerlijk, met voldoende variatie en keuze. Ook waardeerden we de gratis alcoholische dranken tot 11 uur 's avonds. Een paar kleine minpuntjes waren dat de WiFi niet gratis was en je per dag moest betalen voor één apparaat. Daarnaast waren er wat weinig ligbedjes, maar als je vroeg genoeg je wekker zette, was dat ook geen probleem meer. Over het algemeen was de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend. Ik ben zeer tevreden over alles en kom zeker nog een keer terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging1
  • Voorzieningen3

Samen met mijn medereizigers gingen we op zoek naar een last minute optie om Mallorca te verkennen. We kozen voor de "luxe" kamer in het gebouw Copacabana en betaalden daar extra voor. Deze keuze bleek een goede zet, aangezien we zo konden vermijden om in een sombere ruimte te moeten ontbijten en dineren. Helaas was de kamer zelf niet helemaal zoals verwacht, met schimmelplekken, ongewenste haren, en een douche die wel een opknapbeurt kon gebruiken. Om de schimmelgeur te vermijden, sliepen we met het raam open, maar gelukkig functioneerde de airconditioning wel naar behoren. Bij de zwembaden werden vooral vrouwen ongepast benaderd en bekeken als objecten door de dronken jongeren vanaf het middaguur. Het eten liet ook te wensen over, met droog brood en rauw vlees, zelfs beestjes in de groenten en plakkerig bestek. De all-inclusive drankjes waren ondermaats, hoewel bekende merken zoals Coca-Cola en Fanta wel beschikbaar waren. Helaas resulteerde het eten de eerste avond in misselijkheid en diarree, waardoor de toiletten niet bepaald fris waren. Uiteindelijk hebben we zelf de toiletten moeten schoonmaken na een week verblijf. Het personeel leek ons vuil aan te kijken, ondanks ons respectvolle gedrag. Daarom kozen we er bijna elke avond voor om elders in El Arenal te gaan eten, waar gelukkig genoeg goede eetgelegenheden te vinden waren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Het resort beschikt over vier zwembaden en wordt goed onderhouden. Hoewel het eten gemiddeld is, is het zeker acceptabel. Er is een levendige sfeer met voornamelijk jongere gasten die alles volgens planning laten verlopen. Ondanks dat, hebben wij met onze jonge kinderen geen overlast ervaren. De ligging nabij het strand en het openbaar vervoer is uitstekend. Het openbaar vervoer is betrouwbaar en betaalbaar, waardoor het makkelijk is om de omgeving te verkennen. Mocht je genoeg hebben van het zwembad, dan is het prachtige strand dichtbij. De animatie is niet spectaculair, maar de minidisco en af en toe de kidsclub waren wel heel leuk voor de kinderen. Een uitstapje naar Palma of een park is zeker aan te raden, waarbij het Palma Aquarium in het hoogseizoen beter overgeslagen kan worden vanwege de drukte en hoge prijzen. Dit grote resort is ideaal voor zowel ouderen, gezinnen als jongeren die op zoek zijn naar een budgetvakantie. Als je met een gezin reist, is het aan te raden om een superior kamer te nemen voor meer rust, aangezien de standaard kamers nogal gehorig zijn en je elders in het hotel mogelijk last kunt hebben van geluidsoverlast. De receptiemedewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging7
  • Voorzieningen5

Een verblijf in het grootschalige complex met zijn hoogte- en dieptepunten was een interessante ervaring. Ons onderkomen was in Hotel Copacabana, dat duidelijk boven de rest van het complex uitstak. De kamers waren prachtig en het eten was gevarieerd en lekker. Ondanks de all-inclusive formule was het jammer dat drankjes in plastic bekers werden geserveerd. De andere hotels op het terrein boden minder kwaliteit in zowel eten als accommodatie. De vier zwembaden waren populair in het hoogseizoen, waardoor het soms moeilijk was om een ligbed te bemachtigen. De verschillende bars sloten helaas vroeg, waardoor iedereen 's avonds naar de hoofdbar werd gedreven, wat resulteerde in overbevolking en gebrek aan zitplaatsen. Het podium bij de bar werd niet optimaal benut. De animatie vond plaats in Habana, maar door de hitte was het daar vaak onaangenaam vertoeven. Over het algemeen was ons verblijf redelijk, maar er waren zeker verbeterpunten. We hebben wel eens betere all-inclusives meegemaakt :-).

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Eén keer maar nooit meer! De bijgevoegde kamer was smerig, verouderd en bruisend van luidruchtige jongeren, waardoor we geen oog hebben dichtgedaan. Bierblikjes en sigarettenpeuken werden nonchalant op ons balkon gegooid, terwijl stoelen werden gestolen. Het eten in de ongezellige kelder was verschrikkelijk - lauw, taai en allesbehalve vers. Het leek alsof het restjes waren van andere restaurants. De gebakken eieren werden simpelweg bijgevuld vanuit een bak onder het buffet en broodjes waren zo hard als ramen. Er waren veel te weinig ligbedden en stoelen beschikbaar. Zwembadharen dreven in het water en ook hier werd veel lawaai gemaakt door de jongeren die de muziek op vol volume hadden. Over het algemeen was het gewoon te smerig en verschrikkelijk. Gelukkig verbleven we hier slechts 4 dagen. De klantvriendelijkheid laat hier echt te wensen over. Hoewel de zwembaden tot 22 uur open zijn, sluit de bar al om 17 uur en word je bijna weggekeken. Het enige lichtpuntje was het oosterse restaurant.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging5
  • Voorzieningen4

De jeep safari maakte de reis de moeite waard. Het hotel was redelijk, maar de bedden waren oncomfortabel en de buren waren luidruchtig. Het eten was een beetje saai en er waren te weinig ligbedden bij het zwembad. Ook was er weinig avondentertainment beschikbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Het hoofdgebouw van Palma Bay was wel keurig en goed onderhouden, maar helaas belandden wij in Habana, waar het er niet best uitzag! Bij aankomst om half één 's nachts was de lift stuk, er was geen personeel bij de receptie, trapleuningen waren kapot en vertoonden uitstekende spijkers, en bij de receptie stonden vieze banken met zwarte vlekken. We moesten zelf onze koffers naar de derde verdieping sjouwen, waar plafondplaten ontbraken en overal op de trap bekers stonden met restjes drank. De kamer was smerig, met schimmel in de douche, een douchegordijn vol vieze gele vlekken en een oude stoel van namaakleer die half uit elkaar viel. Kortom, een vies hotel waar we liever niet wilden blijven; we zouden liever naar huis gaan dan onze vakantie in dit hotel doorbrengen. Het was een grote teleurstelling! Ik begrijp dat meubilair soms wat ouder kan zijn, maar het kan wel schoon en netjes zijn, en dat was zeker niet het geval in dit hotel. Er was veel geluidsoverlast van luidruchtige jongeren en de kamers waren gehorig. Bovendien lag het hotel op een steile locatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

In het centrale gebouw van Hawaï draait alles om, dit is waar de receptie is gevestigd. In de andere gebouwen is er geen receptie of toezicht aanwezig. Voor vragen of opmerkingen moet je altijd naar het hoofdgebouw gaan. De receptiemedewerkers helpen je in meerdere talen, meestal in het Spaans, Engels of Duits. Helaas is de Nederlandse receptionist Patrick al een tijdje ziek en zal dit nog een tijdje duren. Zorg er dus voor dat je duidelijk kunt communiceren, anders loop je het risico niet begrepen te worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

De accommodatie is prachtig, goed onderhouden en het eten is heerlijk. Het enige minpuntje is dat het zwembad slechts tot 18.00 uur open is. Helaas hebben sommige gasten die voor een feestvakantie komen geen respect voor anderen. Ze lopen 's nachts luidruchtig en schreeuwend door de gangen, zonder rekening te houden met de rust van andere gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

We verbleven in Rio en hadden een aangename en schone kamer, hoewel het balkon wat teleurstellend was. Het ontbijt was over het algemeen goed, maar de ochtenden waren erg druk. De kwaliteit van het eten varieerde sterk gedurende de dag. Soms was het heerlijk, maar soms smaakte het koud en vlak, wat echter begrijpelijk is gezien de prijs. De klantenservice was over het algemeen goed; het personeel was behulpzaam bij het regelen van zaken zoals autoverhuur en taxi's. Het resort leek echter niet helemaal voorbereid te zijn op het aantal gasten, waardoor er soms lange wachtrijen waren bij de zwembadbar. 's Avonds was er een tekort aan zitplaatsen, waardoor het all-inclusive arrangement minder aantrekkelijk was. Voor ons was dit echter geen probleem, aangezien we de gezelligheid opzochten aan de boulevard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging5
  • Voorzieningen5

Het eens zo prestigieuze hotel heeft recentelijk drie aangrenzende hotels overgenomen, maar helaas heeft deze uitbreiding niet geleid tot een verbetering van de kwaliteit. De focus lijkt vooral te liggen op massaverkoop, zonder aandacht voor detail. Hoewel ik begrip heb voor enige veroudering, zijn de kamers in een deplorabele staat. Zelfs de gerenoveerde kamers zijn slordig afgewerkt. Elke dag zie je rijen met ontevreden gasten, wat mij deed vragen waarom het management niet in de wintermaanden de tijd neemt om de gebreken aan te pakken en het hotel op te knappen. Het personeel gaf aan dat sinds de overname de kwaliteit sterk is afgenomen en dat het management enkel uit is op winstmaximalisatie. Ik zou deze accommodatie absoluut niet aanraden aan anderen. Zelfs als je bereid bent meer te betalen voor een luxere kamer, is de ervaring teleurstellend. De sfeer laat ook te wensen over; hoewel er een mooi buitenpodium is, ontbreekt het aan enige vorm van entertainment. Binnen is er wel iets te doen voor kinderen, maar de ruimte voelt benauwd aan. Tot overmaat van ramp verdienen de reisorganisatoren ook geen schoonheidsprijs, aangezien ze niet eens de moeite namen om onze vertrekdatum op te nemen. Een regelrechte schande!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

De kamer was klein en versleten, het bed voelde alsof het elk moment kon instorten. Er was weinig te beleven in het hotel, maar het eten was verrassend goed, net als het weer tijdens ons verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Onze zogenaamde 'deluxe' kamer bleek kleiner dan verwacht. Dat was duidelijk te merken doordat de deuren naar zowel de badkamer als het terras maar half open konden door de beperkte ruimte naast het bed. Het eten was redelijk, met voldoende keuzemogelijkheden, maar leek elke dag opnieuw hetzelfde. Slechts één bar was geopend, wat betekende dat je soms ver moest lopen en in de rij moest staan voor een drankje. Hoewel er overdag wel af en toe animatie was, ontbrak dit in de avonden. Alles leek nog wel te doen totdat we opeens weggestuurd werden van onze tafel in het restaurant door een manager, omdat een Spaanse familie vond dat zij er recht op hadden. Het complex voelde erg groot aan en de faciliteiten leken schaars.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Absoluut geen aanrader! Het hotel was een grote teleurstelling. De ontvangst was allesbehalve hartelijk, de kamers vertoonden diverse mankementen en zelfs binnen regende het. Bovendien was het eten elke dag hetzelfde. Ik zal hier zeker nooit meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen8

Het dineren bij AvondEten vond plaats in de kelder, wat een unieke ervaring was, hoewel het eten nogal zwaar en eentonig was. De broodjes waren hard genoeg om iemand knock-out te slaan. Het ontbijt was redelijk, maar niet bijzonder. We besloten uiteindelijk elke avond elders te gaan eten. Onze kamer bevond zich in het RIO-gebouw, en hoewel de lift kapot was bij aankomst en we onze koffers vier verdiepingen omhoog moesten sjouwen, was de kamer wel schoon, hoewel er geen balkon was. We informeerden naar een andere kamer bij de receptie, maar kregen een minder goed beoordeelde optie aangeboden in een ander complex, wat we afsloegen en toch voor de RIO-kamer kozen. Het bijgebouw had geen eigen personeel en drankjes werden alleen in plastic bekertjes geserveerd. Gelukkig was er een SPAR-supermarkt vlak om de hoek. Het complex zelf had tal van zwembaden en zag er over het algemeen goed onderhouden uit. Bij de receptie deden ze hun best om te helpen, ondanks de dagelijkse rijen met klachten. De locatie was gunstig vlak bij de zee, maar niet aan te raden voor mensen die moeite hebben met lopen, vanwege de steile helling die genomen moet worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Dit hotel was een grote teleurstelling. Het is niet geschikt voor mensen die moeite hebben met trappen, want je blijft maar traplopen door de hoge ligging en het ontbreken van een lift. De drankjes worden geserveerd in goedkope plastic bekertjes en na 23.00 uur kun je niets meer krijgen, zelfs niet tegen betaling. Voor wifi moet je ook nog eens €20 per week betalen en een koelkast op de kamer kost je maar liefst €39 extra. Al met al geen waar voor je geld. De vier zwembaden? Allemaal in de schaduw. De accommodaties zijn verdeeld over zes blokken verspreid langs een vieze straat in een achterbuurt. Het enige lichtpuntje is het heerlijke eten dat geserveerd wordt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging4
  • Voorzieningen6

Het avondmaal was een teleurstelling, met weinig variatie en smaak. Ook het ontbijt liet te wensen over, met keiharde broodjes en eieren die verkeerd gebakken waren. Bij aankomst moesten we de kapotte lift vermijden en de trap naar onze kamer nemen. Helaas ontbrak het balkon waar we op gehoopt hadden. Het ontbreken van een plek om handdoeken en badkleding te drogen maakte het verblijf ongemakkelijk. De douche regelde zijn eigen temperatuur, afwisselend te heet en ijskoud. De receptie was een chaos met lange wachtrijen vol klachten. De locatie was gunstig bij de boulevard en het strand, maar de hellingen maakten het moeilijk voor minder mobiele mensen. Het zwembad was mooi en de kamer werd dagelijks schoongemaakt, maar het zand van dagen ervoor bleef liggen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

De locatie van het hotel is perfect voor iedereen die van strandwandelingen, terrasjes en winkelen houdt. Het hotel zelf is knus en geschikt voor zowel jong als oud. Een reis naar Mallorca, Spanje is absoluut een aanrader en mag niet gemist worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Mijn ervaring met de accommodatie was ver ondermaats. Vooral buiten het hoofdgebouw was het een ramp, vooral voor gasten boven een bepaalde leeftijd. Er ontbrak een fatsoenlijke stoel om op te zitten en we moesten over koffers stappen om in bed te komen, wat ook nog eens van slechte kwaliteit bleek te zijn. De beloofde föhn ontbrak en de hostess liet ook te wensen over. Toen mijn portemonnee, inclusief ID-kaart, gestolen werd, bood ze weinig hulp en gaf slechts het nummer van de politie voor een terugreisverklaring naar Nederland. Gelukkig was er een behulpzame man in het hotel die Nederlands sprak en ons uitstekend bijstond. Mijn dank gaat uit naar Patrick Lamin voor zijn voortreffelijke ondersteuning. Deze vakantie zal ik helaas herinneren als een zeer slechte ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

De ervaring was niet optimaal voor mensen met mobiliteitsproblemen. Hoewel het eten goed was en de hygiëne in orde, zullen we niet terugkeren. Er was slechts één restaurant en één bar open vanwege het einde van het seizoen in begin oktober, wat betekende dat je flinke afstanden moest afleggen voor alles wat je wilde doen. Gelukkig was het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Bij aankomst in het holst van de nacht moest ik een dwaaltocht maken met mijn zware koffer door drie straatjes. De eerste kamer was teleurstellend klein en armzalig, net als het ontbijt in een verwaarloosd eetcafé. Na mijn beklag te hebben gedaan kreeg ik de mogelijkheid om voor 120 euro te 'upgraden'. En toen verscheen plotseling een ruime en smaakvolle kamer. Het restaurant was een verademing en ik hoefde niet langer te slepen met bagage over hobbelige straatjes. Het eten in het restaurant bood voldoende keuze en variatie, maar wat extra kruiden zouden welkom zijn. Helaas viel ook de animatie wat tegen. Voor toekomstige gasten: wees op je hoede bij het maken van een boeking. Het lijkt erop dat ze je liever in een krot stoppen en extra geld uit je proberen te persen als je klaagt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging1
  • Voorzieningen7

Positieve aspecten van het hotel: de gunstige locatie, de zwembaden en het ontbijt. Helaas waren er ook minder goede punten: lange wachtrijen bij de receptie, beperkte Engelse taalvaardigheid en niet al te vriendelijk personeel. De badkamer liet te wensen over met schimmel, vlekken en zwarte haren. De waterdruk in de douche was minimaal en er was geen stop bij het bad. De bedden waren doorgezakt en er lag stof op de kastjes. Het balkon had slechts één stoeltje en stopcontact. Binnen in het hotel was er weinig te beleven, en buiten was er weinig sfeer doordat er geen muziek of entertainment was, behalve wat Duitse groepen die met een box muziek afspeelden. Het zou gezelliger zijn geweest met bijvoorbeeld live muziek in het weekend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Dit uitgestrekte complex bestaat uit meerdere gebouwen en ligt op een korte wandeling van de levendige strandboulevard en op 15 minuten van de luchthaven. Het diner in het hoofdgebouw is verrassend goed en divers voor een 3-sterrenhotel! Het enige nadeel is dat veel gasten dit ook vinden, wat leidt tot lange wachtrijen, vooral tijdens het ontbijt en het avondeten. Het personeel doet zijn best om snel tafels af te ruimen en borden weg te halen, maar dit zorgt wel voor wat lawaai en geeft de eetzaal meer een schoolkantinegevoel dan dat van een restaurant. De kamers zijn eenvoudig en wat verouderd, maar wel schoon. De badkamer is ruim, zij het wat gedateerd, maar de handdoeken zijn van goede kwaliteit en er is altijd voldoende warm water. De zwembaden zijn ook van goede kwaliteit voor die prijsklasse. Het is alleen jammer dat de buitenbar vanaf 1 oktober gesloten is, waardoor iedereen binnen moet aanschuiven, wat leidt tot lange rijen. Al met al krijg je zeker waar voor je geld!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen5

Wij hadden een verblijf geboekt bij hotel Caribbean Bay, dat deel uitmaakt van de Mills-hotelketen. Tot onze verrassing kregen we ter plaatse te horen dat we zouden worden overgeplaatst naar het Palma Bay Resort, ook behorend tot dezelfde keten. Volgens een vriendelijke receptioniste zou dit resort vergelijkbaar zijn in classificatie en faciliteiten. Hoewel we van Caribbean Bay de kans kregen om hun faciliteiten gratis te gebruiken, bleek achteraf dat Palma Bay niet voldeed aan onze verwachtingen, zoals gesuggereerd door de receptioniste. Palma Bay was een enorm resort, voornamelijk gevuld met Engelse en Duitse toeristen die luidruchtig en sterk gericht op alcohol waren. Dit resulteerde in lange wachtrijen van wel dertig minuten voor een (fris)drankje.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging4
  • Service4

Ik was teleurgesteld in het hotel omdat er geen entertainment meer was en het terras geen parasols had. Verschillende zwembaden waren gesloten en voor mensen die slecht ter been zijn was het moeilijk om naar boven te komen. Ik zal dit hotel niet nog eens bezoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging5
  • Voorzieningen5

De kamers in het hoofdgebouw van het hotel zijn redelijk in orde, maar de bijgebouwen laten kwalitatief te wensen over en zijn gelegen buiten het park, wat niet ideaal is, vooral als je alleen reist. Het culinaire aanbod laat ook te wensen over en kan zeker beter.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service6
  • Verzorging5
  • Voorzieningen8

Het eten was heerlijk en de ligging van het hotel vlakbij het strand was ideaal. Helaas kregen we een andere kamer toegewezen dan we hadden geboekt, wat voor wat verwarring zorgde. Er bleken meerdere locaties te zijn en één daarvan was nogal rumoerig, vooral omdat we vlakbij het restaurant zaten en het nogal gehorig was. Het personeel bij de receptie leek het erg druk te hebben, wat resulteerde in lange wachtrijen voor het inchecken en minder vriendelijke service wanneer we vragen hadden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging2
  • Voorzieningen4

Dit hotel heeft nogal een levendige sfeer, met kamers die wel wat modernisering kunnen gebruiken. Er is slechts één bar geopend, waar je lang moet wachten op je drankjes die in doorzichtige koffiebekers geserveerd worden. Het eten is matig en vaak lauw, geserveerd in een eetzaal die aan vernieuwing toe is. De receptieservice laat ook te wensen over. Dit hotel lijkt vooral populair te zijn bij jonge Duitse en Engelse gasten. Bovendien was roken binnen toegestaan, wat voor sommigen een afknapper kan zijn. Voor mij was dit een eenmalige ervaring. Het zou eigenlijk verboden moeten worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging1
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging5
  • Voorzieningen4

Palma Bay heeft een complexe lay-out die niet ideaal is voor mindervaliden. Niet alle kamers bevinden zich op het resort zelf, maar in bijgebouwen iets verderop, wat betekent dat je elders moet gaan eten. De kamers in de bijgebouwen zijn nogal krap, terwijl de kamers op het hoofdresort ruim en comfortabel zijn, met goed uitgeruste badkamers. We hebben extra moeten betalen voor een upgrade, maar het was het waard om niet in een bijgebouw te verblijven. De zwembaden leken klein in vergelijking met de omvang van het resort. Het entertainment vond plaats binnen, mogelijk vanwege geluidsoverlast in het verleden, met altijd beveiliging bij een zijdeur. Het eten was niet erg gevarieerd. Gelukkig was het strand op slechts 5 minuten lopen en voldeed het aan alle verwachtingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service3
  • Verzorging5
  • Voorzieningen3

De kamers waren oké en de bedden waren comfortabel, maar dat is eigenlijk ook het enige positieve. Helaas was slechts één van de vijf zwembaden open, wat leidde tot overvolle situaties. Dit dwong gasten om naar het strand te gaan, wat niet per se erg is, maar ook niet de bedoeling was. Het eten liet veel te wensen over. Zowel het avondeten als het ontbijt waren ondermaats. We hadden bewust gekozen voor een all-inclusive arrangement om meer te betalen voor de vakantie, maar uiteindelijk hebben we elke dag buiten het hotel gegeten, wat de kosten behoorlijk deed oplopen. El Arenal is een leuke bestemming, maar dit hotel zullen we nooit meer bezoeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Dit hotel kan je beter vermijden. De ontvangst was al een rommeltje met een overvol bagagedepot. Onze kamer was te krap, het voelde als Nubia. Het restaurant Sahara serveerde vreselijk smakeloos eten dat elke dag hetzelfde was. Voor feestende jongeren is het misschien wel leuk, met overbodige podia en een bar die vroeg sloot. De ligbedden waren altijd vol en het hotel stond niet voor niets in een tv-programma. Als je toch besluit om te gaan, investeer dan wat extra geld en verblijf in het luxere gedeelte van het hotel, Copacabana.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Mijn oma (74) en ik (17) hebben onlangs vijf dagen in dit hotel doorgebracht en het was geweldig. Bij aankomst vroegen we om een airco op de kamer en zonder gedoe werd dit meteen geregeld, zonder extra kosten. Het was zeker de moeite waard, omdat we daardoor een vernieuwde kamer kregen. Onze kamer was in het gebouw aan de overkant van het hoofdgebouw en was perfect gelegen. Wat we heel fijn vonden aan dit hotel: - Het ontbijt was uitgebreid en lekker divers. - Er waren genoeg ligbedden, dus geen gedoe met handdoeken reserveren. - Het strand was vlakbij, je hoefde alleen maar de straat over te steken (wel een flinke klim terug omhoog). Natuurlijk waren er ook wat minpuntjes, zoals het avondeten en de luidruchtige jongeren, maar gezien de prijs die we hebben betaald vond ik het zeker de moeite waard! Mijn tip: lees niet te veel reviews maar vertrouw op je eigen gevoel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging4
  • Service4
  • Verzorging5

We verbleven in een hostel in plaats van een hotel, wat al meteen een teleurstelling was. Het eten liet zowel qua smaak als temperatuur te wensen over. De afhaaltijden voor vervoer naar het vliegveld waren onduidelijk en moesten we zelf achterhalen. Ook ontbraken een föhn en een televisie, die pas twee dagen later werden bezorgd. De accommodatie was overvol en erg lawaaierig. Kortom, dit was een ervaring die we liever niet nog eens meemaken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging3
  • Voorzieningen6

Het hotel is in twee jaar tijd aanzienlijk achteruit gegaan. Er was slechts één bar geopend en de buitenbar en snackbar waren gesloten. Het duurde soms meer dan een uur om een drankje te bestellen, omdat het zo druk was. Ook moest je vaak ruim een uur wachten voordat je plaats kon nemen in het restaurant, met een strikt beleid van drie erin, drie eruit. De kwaliteit van het eten was duidelijk afgenomen, waardoor we vier van de zeven dagen elders zijn gaan lunchen en dineren, ondanks het All-Inclusive arrangement. De sfeer was niet meer wat het geweest was en het receptiepersoneel was zeer onvriendelijk. De reisleiding van de touroperator hebben we helemaal niet gezien, ondanks hun vermelding. Toen ik bestolen werd, heeft iemand van een andere touroperator mij uiteindelijk uitstekend geholpen met informatie over hoe ik het beste aangifte kon doen. Onze schuifpui kon niet op slot (we zaten op de begane grond) en ondanks herhaaldelijk melden, was dit bij vertrek nog steeds niet gerepareerd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Dit hotel is tot in de puntjes verzorgd, met bruisende animatie en gelegen op slechts een steenworp afstand van een prachtige boulevard. Een absolute must-visit!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

Bij aankomst bij ons hotel bleek dat er geen kamer meer beschikbaar was vanwege overboeking, zonder ook maar één woord van excuses. We werden doorverwezen naar een ander hotel, waar de receptioniste weinig interesse toonde in onze ervaring. De beloofde inchecktijd van 12 uur werd uiteindelijk 45 minuten tot een uur later. Tot overmaat van ramp bevond onze kamer zich niet op het terrein, maar een paar straten verderop in een oud bijgebouw zonder enige vorm van beveiliging. De hygiëne liet ook te wensen over, met haren in het bed en een bloedvlek op de muur. De volgende dag vroeg een medewerker van het animatieteam of we een review wilden achterlaten, wat we toestemden. Echter, toen bleek dat onze beoordeling negatief zou zijn, werd ons de tablet ontnomen omdat dit van hogerhand niet was toegestaan. Het eten in het hotel was zo vies dat we elk moment buiten het hotel hebben gegeten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

Het hotel bestaat uit meerdere resorts die variëren van oudere tot gerenoveerde accommodaties. Wij hadden ervoor gekozen om tegen een extra vergoeding van 104 euro per persoon een superieure kamer te boeken in de Copacabana-toren. Helaas bleek de kamer erg klein te zijn met een teleurstellend uitzicht, waardoor we genoodzaakt waren onze koffers op het balkon te plaatsen om überhaupt nog te kunnen bewegen in de kamer. Het kostte ons flink wat moeite om bij de chaotische receptie, waar slechts 1 of 2 receptionisten alle incheckende, uitcheckende en vragende gasten moesten bedienen, uiteindelijk een ruimere kamer te krijgen met een beter uitzicht. Het restaurant was gedateerd en het eten liet te wensen over, vaak lauw en weinig variatie, elke dag hetzelfde gerecht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Elke dag worden 5 tot 6 jonge voetbalteams in beslag genomen door het hotel, met luide feesten, gevechten die doorgaan tot in de vroege uurtjes, en speciale troepen die paraat staan om in te grijpen. Ik heb geen moment rust gehad en moest zelfs toekijken terwijl iemand voor mijn neus gearresteerd werd. De maaltijden lieten ook te wensen over en ik sliep in een kamer waar was ingebroken. Na 6 weken thuis te zitten door de stress die we daar hebben meegemaakt, is het duidelijk dat dit hotel beter past bij de Duitse gasten, aangezien zij alle aandacht leken op te eisen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Onze kamer was prima in orde, schoon en de airconditioning werkte goed zolang je de deuren dicht hield, wat voor ons geen probleem was met drie pasjes bij de hand. We kozen dit hotel voornamelijk om uit te gaan, en daarvoor was het perfect, aangezien de regels niet al te streng waren. Het eten liet te wensen over, maar dat was vooraf bekend. Gelukkig waren de pizza's een uitzondering en best wel lekker. De drankjes waren goed, maar het nadeel was dat ze in erg kleine plastic bekertjes werden geserveerd, wat niet bepaald milieuvriendelijk was. Bovendien was het lastig aangezien er vaak een rij stond bij de bar en je je drankje binnen vier slokken leeg had. De ligging van het hotel was ideaal, tenzij je moeite hebt met hellingen vanwege de berg. Kortom, we hebben een geweldige week gehad!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging6
  • Voorzieningen6

Als je op zoek bent naar een ontspannen vakantie, dan is dit hotel niet de beste keuze. Het hotel is vooral geschikt voor jongeren en bestaat uit meerdere gebouwen, waarvan alleen het hoofdgebouw aan te raden is. Wij werden geplaatst in een bijgebouw met een kleine kamer en een teleurstellend uitzicht, hoewel de airco goed werkte en de douche prima was. Het hotel is enorm groot en druk, waardoor je vaak lang moet wachten in de rij voor een drankje, vooral 's avonds. Je mag per persoon slechts twee kleine plastic bekers gebruiken. Het is lastig om 's avonds een zitplek te vinden bij de bar vanwege de drukte. Pas op de laatste dagen ontdekten wij dat er in een ander gebouw een bar met entertainment was. Het eten in het hotel laat echt te wensen over, elke dag hetzelfde en niet lekker. Het personeel is niet erg vriendelijk. Gelukkig is de ligging van het hotel gunstig, dicht bij de strip, maar wel op een steile heuvel. Het hotel lijkt vooral populair te zijn bij Duitse gasten. De zwembaden zijn goed, maar vaak overvol. Over het algemeen is dit hotel meer geschikt voor jongeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging2
  • Voorzieningen3

Dit hotel heeft misschien drie sterren, maar de klantvriendelijkheid liet te wensen over tijdens mijn ervaring. Het inchecken midden in de nacht duurde anderhalf uur, waarna ik een kamer kreeg die vol lag met troep en condooms. Uiteindelijk kreeg ik wel een mooie kamer aangeboden, maar ik had al twee dagen van mijn vakantie verloren door deze tegenslagen. Ik zal nooit meer met deze touroperator reizen, want hun service was echt teleurstellend. Ze luisterden naar mijn klachten, maar gaven geen enkele follow-up, wat een grote teleurstelling was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging10
  • Voorzieningen9

Samen met onze zevenjarige zoon hebben we een fantastische vakantie gehad in dit hotel! De ruime en schone kamer was prachtig en het eten was voortreffelijk, met een grote verscheidenheid aan verse gerechten (een tip: ga iets later eten om wachtrijen te vermijden). De zwembaden waren heerlijk, maar je moest wel op tijd je handdoek neerleggen. Het hotel had veel jonge gasten, met wie we hebben gelachen en ons weer even jong hebben gevoeld. Dit zorgde voor een levendige sfeer, maar er werden consequenties gehanteerd voor ongepast gedrag en de beveiliging was goed geregeld. De ligging aan zee was ideaal, met een prachtige boulevard. Toen de airco bij aankomst niet werkte en er geen stoelen op het balkon stonden, werd dit nog dezelfde dag opgelost. Het personeel bij de receptie was vriendelijk, al duurde het soms wel even voordat we geholpen werden. Het animatieteam zorgde voor vermaak met leuke shows. Kortom, een hotel dat naar onze mening meer waardering verdient. Wij verbleven in de Habana-kamer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen5

Bij aankomst was er gelijk gedoe met de kamers. Terwijl een groep een comfortabele kamer kreeg, zaten wij opgesloten in een kleine ruimte zonder uitzicht en een benauwde douche. Na veel klagen kregen we eindelijk een nieuwe kamer aangeboden, maar wel tegen een belachelijke prijs van 180 euro extra. Uiteindelijk kregen we wel een balkon, maar zonder stoelen. Ondanks herhaaldelijk vragen bij de receptie werden deze niet geleverd. De airconditioning liet te wensen over en de kamer was benauwd en warm. Het eten in het hotel was ook niet om over naar huis te schrijven, waardoor we elke dag elders hebben gegeten. De receptiemedewerkers waren weinig behulpzaam en leken geen oplossingen te kunnen bieden. De zwembaden waren aangenaam, maar de beperkte openingstijden zorgden voor onnodige stress. Al met al was dit verblijf verre van ontspannend en een van de slechtste ervaringen die ik heb gehad met een accommodatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen5

Hoewel we van tevoren wisten dat we een voordelige vakantie hadden geboekt, waren we toch redelijk optimistisch gezien de beoordeling van de touroperator. Echter, de realiteit overtrof onze verwachtingen op een negatieve manier. Het hotel in Rio waar we verbleven liet te wensen over op het gebied van hygiëne. Schimmel was overal te vinden, vooral in de kamer en in de onhygiënische badkamer. Bij binnenkomst werd je al begroet door een onaangename geur, wat het verblijf allesbehalve aangenaam maakte. Ook het eten liet veel te wensen over. Het buffet was niet alleen vies (zelfs schimmel was gespot), maar ook lagen er etensresten op de grond en waren er vlekken op het plafond en de muren. Het eten was vaak koud of gewoonweg op. Als klap op de vuurpijl ligt het uitgestrekte complex zo ver van het resort verwijderd dat standaardkamers elders gelegen zijn. Hoewel de locatie geschikt is voor feestende jongeren (wij, zelf 30, pasten daar niet tussen), is de hygiëne echt beneden peil. Voor geen enkele prijs is dit aan te raden!!!.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging2
  • Voorzieningen2

Dit hotel verdient absoluut geen plekje op jouw lijstje van favoriete verblijfplaatsen. De kamers laten veel te wensen over en het eten is ronduit teleurstellend en repetitief. In eerste instantie werden we naar een armoedige kamer in Acapulco gebracht, waar de airco niet werkte en het balkondeur niet op slot kon. Bovendien moesten we ons eten nuttigen in een kelder zonder enig daglicht. Klachten werden genegeerd, waardoor we de volgende dag opnieuw moesten aandringen op een andere kamer. Gelukkig sprak ik Spaans, wat het proces enigszins vergemakkelijkte. Uiteindelijk werden we naar Copacabana verplaatst, waar de kamer iets beter was, maar het eten nog steeds verre van acceptabel. De zwembaden waren enkel toegankelijk als je vroeg genoeg was, aangezien de ligstoelen de hele dag werden gereserveerd. Bovendien was de sfeer allesbehalve rustgevend, met het overtal aan dronken tieners. Zelfs de frisdranken smaakten naar chloor. Gelukkig konden we buiten het hotel genieten van het vakantiegevoel, aangezien we alleen in het hotel verbleven om te slapen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Inmiddels al drie keer geweest, maar deze keer was de kwaliteit wat minder. De wachttijden bij het inchecken waren lang en het bed was niet comfortabel. Het duurde even voordat dit opgelost was. Het personeel sprak slecht Engels, wat de communicatie bemoeilijkte. De receptiemedewerkers waren niet erg vriendelijk, maar de schoonmaaksters daarentegen wel! Het hoofdgebouw ligt hoger dan de rest van het complex wat lastig kan zijn voor mensen die moeilijk ter been zijn. Het eten was redelijk goed met genoeg keuzes, zowel in de eetzalen als bij het zwembad (snacks, pizza). De eetzaal was soms overvol en warm. Het complex is groot met veel faciliteiten zoals ligbedden, een groot terras, een 24-uurs winkeltje en meerdere zwembaden. De verschillende gebouwen liggen niet allemaal dicht bij het hoofdgebouw en zijn niet even mooi. De airconditioning werkte prima en zorgde voor heerlijke koele kamers. Het avondprogramma was niet heel bijzonder. Het complex bevindt zich op 15 minuten lopen van het strand, langs veel steile wegen, wat vooral in de hitte een flinke wandeling kan zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging3
  • Voorzieningen8

Een onprettige ervaring in dit hotel!!! Mijn partner en ik, allebei in onze twintiger jaren, werden 's nachts opgeschrikt door aanhoudend geklop op onze kamerdeur door een onbekende man. Ondanks onze angst besloten we de deur niet te openen. We belden de receptie voor hulp en er werd beloofd dat de beveiliging zou langskomen, maar er verscheen niemand. Uiteindelijk vertrok de onguur uitziende man en zijn we zelf naar de receptie gegaan om te vragen om een andere kamer. Helaas was de receptioniste niet erg behulpzaam. Dit hotel doet weinig moeite voor de veiligheid van de gasten. Wij zullen hier niet meer verblijven! Bovendien moet er betaald worden voor WiFi en de kamer rook muf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Bij aankomst moet je een paar straten met je bagage door een niet al te beste buurt lopen voordat je bij je kamer en badkamer aankomt, die niet bepaald uitblinken in comfort. In de badkamer hangt een onaangename rioollucht, waardoor het lijkt alsof je in een riool slaapt. De ruimte is ook niet erg praktisch ingericht, met de toilet zo dicht bij de muur dat je er diagonaal op moet gaan zitten. Daarnaast ontbreekt een föhn en vertonen de tegels in de douche mankementen. De slaapkamer biedt ook weinig luxe, met een televisie die alleen rood licht geeft en geen spiegel om je op te maken. 's Nachts word je gestoord door dronken Duitsers die luidruchtig terugkeren van de Bierkonig tussen 3 en 6 uur. Wanneer je dit probleem aankaart bij de receptie, doen ze alsof ze je een gunst verlenen door je kamer te upgraden voor €10 per persoon per nacht. Zo weten ze €20 extra per dag te verdienen aan een iets "fatsoenlijkere" kamer, waar tenminste een kapotte föhn aanwezig is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging6
  • Voorzieningen6

Laat je niet misleiden door de beloftes van de Sahara. Wij belandden in een minieme en eenvoudige kamer, gelegen twee straten verder, zonder balkon en met uitzicht op een grauwe muur in een vies steegje. Na aandringen kregen we uiteindelijk een upgrade voor de laatste 3 nachten na het bijbetalen van 80 euro. Gelukkig was de kamer na de upgrade wel fantastisch. Met vriendelijke groet, Leony.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Als je wilt genieten van een ontspannen vakantie, is dit hotel absoluut geen aanrader. Bij aankomst moesten we maar liefst 2 uur wachten bij de receptie, waar slechts één personeelslid aanwezig was. Onze kamer in het bijgebouw leek meer op een onhygiënische bezemkast in de Sahara. Gelukkig konden we upgraden naar een kamer in het Acapulco gebouw, waar de kamers beter en ruimer waren. Echter, moesten we wel extra betalen, 10 euro per persoon per dag. Gedurende ons hele verblijf is de kamer echter geen enkele keer schoongemaakt. Alleen de prullenbak werd geleegd en de handdoeken werden vervangen. Bij de bar mochten we slechts twee drankjes per keer halen, waarna we opnieuw in de rij moesten aansluiten. Het animatieteam was wel aanwezig, maar leek weinig activiteiten te organiseren of shows te geven. Het eten was lauw en overdreven zout. Borden en bestek waren vaak nog vies van de vorige maaltijd. Het management bagatelliseerde alle klachten en wees enkel op de mooie stad met talloze cafés en restaurants in de omgeving, zonder inhoudelijk op de problemen in te gaan. Kortom, ze lijken enkel geïnteresseerd in het binnenhalen van toeristen zonder te investeren in een kwalitatieve ervaring. Mijn suggestie: vermijd dit hotel ten alle tijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Wat je leest in eerdere recensies is helemaal waar! We hadden te maken met lange wachtrijen bij het inchecken, kamers die niet veilig aanvoelden, een chaotische eetzaal en bijna alle faciliteiten die na 1 oktober gesloten waren terwijl het complex nog overvol was. Er was geen entertainment, geen snackbar en slechts één restaurant dat beveiligd was, met maar één buitenbar die veel lawaai maakte. We moesten twee keer verhuizen naar een andere kamer - de eerste keer vanwege lawaai van boven de bar en de tweede keer vanwege een kapotte stoppenkast die niet gerepareerd kon worden (en 's avonds waren er alweer nieuwe gasten in die kamer). Twee keer kwamen we terug bij een openstaande kamerdeur. Er was geen plek in de eetzaal en we moesten met onze handen eten omdat er geen bestek was. En na een halfuur in de rij te hebben gestaan voor koffie, waren de bonen op zodra we aan de beurt waren. Kort gezegd: een ware nachtmerrie! We hebben het aangekaart bij de manager en de reisleiding, maar het enige positieve aan deze vakantie was het geweldige weer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Tijdens het hoogseizoen verbleven we met een groep van 8 vrienden in Palmabay. We hadden drie kamers in een naastgelegen gebouw, waarvan één zonder balkon. Gelukkig werd dit probleem snel opgelost door de receptie. Het personeel deed hun best en was over het algemeen vriendelijk, zolang je ze respectvol behandelt. Het eten was niet fantastisch, maar af en toe wat frietjes of pizza was prima. Voor drinken stond er soms een lange rij, maar overdag viel dit mee. Een tip is om een broodje te halen bij Toni, lekker en betaalbaar. Hoewel sommige recensies misschien terecht zijn, zou ik er zelf niet met mijn gezin naartoe gaan. Maar wat verwacht je voor €700,- op loopafstand van de discotheken en Megapark in El Arenal, geen plek die ideaal is voor gezinnen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging3
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging8
  • Voorzieningen6

Met slechts één medewerker bij de receptie kan het even duren voordat je wordt ingecheckt, dus een beetje geduld is wel op zijn plaats. Toen wij om 22.00 uur aankwamen, waren er gelukkig niet veel andere gasten, waardoor we snel konden inchecken en naar onze kamer konden gaan. De kamers zijn wat aan de kleine en gedateerde kant, maar gelukkig wel schoon. Helaas was er geen koelkast of fles water op de kamer, dus moesten we naar de receptie voor water, maar dat kon alleen uit de automaat worden gekocht, die op dat moment niet werkte. Ook was er geen mogelijkheid meer om iets te eten te krijgen. Met de avondklok op Mallorca moesten we haastig op zoek naar eten en water, maar gelukkig lukte het ons om een pizza en water te bemachtigen. Ondanks dat het hotel rook- en alcoholvrij is, wordt er wel gerookt door gasten en lopen de jongeren rond met bier. Zonder koelkast en met temperaturen van 30 graden betekent dit lauw bier en flink aangeschoten mensen in het hotel. Dit heeft ons behoorlijk wat nachtrust gekost en er lijkt weinig aan te worden gedaan. Het hotel is ook gelegen aan een steile weg, dus als je slecht ter been bent, is het geen goede keuze.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging6
  • Voorzieningen9

Prachtige zwembaden. Helaas liet de informatie op de website te wensen over, aangezien we moesten betalen voor onze alcoholische drankjes terwijl we dachten dat alles inclusief was. De prijzen varieerden van 1 euro voor een klein biertje tot 1,30 euro voor een groot biertje en 1,50 euro voor een mixdrankje. Dit stond niet vermeld bij het boeken en de prijzen gingen tijdens ons verblijf ook nog eens omhoog zonder waarschuwing vooraf. Daarnaast kampte onze badkamer met schimmel en rook de kamer muf bij binnenkomst, wat niet bepaald prettig was. Vele gasten wilden van kamer wisselen vanwege deze problemen, waarbij sommigen zelfs een toeslag van 140 euro moesten betalen voor een andere kamer. Het restaurant was erg klein en lag ondergronds, zonder natuurlijk licht, wat jammer was. Het ontbijt was redelijk goed, maar het avondeten was ronduit slecht. Het eten was vaak koud, flauw, had weinig variatie en leek veelal uit blik te komen. Tijdens ons verblijf waren er ook zo'n 500 jongeren van Unicampus/Wandertrip aanwezig, die 's ochtends op het balkon blowden en 's nachts voor overlast zorgden door te schreeuwen en te zwemmen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging3
  • Voorzieningen2

De accommodatie liet te wensen over, het diner liet qua smaak en temperatuur te wensen over en hygiëne leek geen prioriteit te hebben. Al met al een teleurstellende ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service1
  • Verzorging5
  • Voorzieningen7

De bediening leek chagrijnig en gaf als excuus de coronamaatregelen, maar we mochten slechts drie drankjes bestellen. Het eten liet te wensen over en was karig: tien patatjes en een oud stukje stokbrood. Het voelde als een teleurstellende ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service2
  • Verzorging1
  • Voorzieningen3

Tijdens ons huidige verblijf hier hebben we een aantal teleurstellingen ervaren. Bij aankomst was de kamer niet bepaald schoon, ondanks dat we dit hebben gemeld is er weinig verbetering zichtbaar. Er liggen zelfs haren van vorige gasten. We hebben specifiek betaald voor een luxe kamer die recent gerenoveerd is, met als enig voordeel dat de badkamer moderner is dan die van de andere kamers. Helaas ontbreken parasols bij het zwembad en de schaduwplekken onder de bomen zijn ook niet ideaal vanwege duiven die daar nestelen en het terras vervuilen. Zelfs de trapleuningen zijn niet schoon en het eten in het restaurant is weinig gevarieerd. Al met al een teleurstellende ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging3
  • Voorzieningen6

De kamer liet te wensen over met oncomfortabele bedden en een wiebelige bedbodem die bij elkaar werd gehouden met touwen. Het eten was teleurstellend en lauw, en het personeel liet ook te wensen over, op enkele uitzonderingen na. Dit verblijf was verre van onze beste ervaring, vooral gezien het feit dat we al 22 jaar naar Mallorca komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service2
  • Verzorging1

Deze plek moet echt dicht, serieus. Het is een ongelooflijke chaos: tegels liggen los, geen parasols bij het zwembad, koud eten, en bewakers die overal rondlopen. Bovendien ligt het ook nog eens aan het eind van een enorm steile straat. Verschrikkelijk!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging4
  • Voorzieningen4

Dit hotel valt echt onder de categorie 'budget'. Hoewel ze beweren direct aan het strand te liggen, moet je toch nog een steile helling van 5 minuten beklimmen. Het eten is redelijk, maar niet altijd verrassend. Het servies was niet altijd even schoon. De kamers waren klein en gedateerd, hoewel ze wel schoon werden gehouden. Het personeel was niet altijd even gastvrij. Mallorca is een prachtig eiland, maar dit hotel doet daar helaas geen eer aan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging1
  • Voorzieningen6

Mijn verblijf in dit hotel was een gigantische teleurstelling. We hadden geboekt voor het resort zelf, maar belandden uiteindelijk in een afgelegen bijgebouw. De kamer was klein en slecht schoongemaakt, en de handdoekenservice liet veel te wensen over. De receptie was weinig behulpzaam en sprak nauwelijks Engels, waardoor klachten niet serieus werden genomen. Gelukkig waren het eten en de animatie wel enigszins positief.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen2

Bij onze aankomst kregen we te horen dat onze kamers niet in het hoofdgebouw van het resort lagen, maar een stukje verder in een hotelblok dat eerder aan een oorlogsruïne deed denken. De geur was onaangenaam, alles leek benauwd en de airco werkte niet naar behoren. Er ontbrak een balkon en de schoonmaak liet ernstig te wensen over, met smerige kamers en ondermaats eten. Kortom, dit is een plek om te vermijden. Het enige lichtpuntje was de gunstige ligging.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen2

Onze familiereis naar het buitenland was een grote teleurstelling. Het leek eerst een prachtige vakantiebestemming te zijn, maar het bleek een regelrechte nachtmerrie. Het hotel was ronduit smerig en het eten was niet te eten. Alles was halfgaar en elke dag hetzelfde. De kamers waren klein en werden amper schoongemaakt, we moesten zelfs smeken om wc-papier. De handdoeken werden niet eens vervangen. Voor ons geen Palma Bay Beach Resort meer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging5

Ik zie veel negatieve reacties hier, maar is dat nog steeds het geval?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid4

Er zijn behoorlijke hoogteverschillen op het terrein, dus het is handig als je goed ter been bent. Het resort beschikt over vier grote zwembaden en biedt veel ruimte om te ontspannen. We hebben genoten van het heerlijke eten en de leuke avondanimatie, en het personeel was erg vriendelijk. Het strand is niet ver weg en alles was gewoon fantastisch! Ik ben hier eerder geweest, zowel met mijn partner als met mijn zoon en zijn vriendin in 2012, en ik kan niet wachten om weer terug te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service7

Wanneer je verblijft op het resort zelf, is het een aangename plek om te vertoeven. Echter, indien je in een bijgebouw terechtkomt, laat de kwaliteit van de kamers te wensen over. Bovendien liggen deze gebouwen vaak ver van het resort verwijderd, in een afgelegen buurt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid4

Het was fijn dat we slechts een korte autorit van een kwartiertje hadden naar het hotel. Bij aankomst om 09.00 uur moesten we echter tot 13.30 uur wachten voordat we konden inchecken omdat de vorige gasten nog niet vertrokken waren. Sommige gelukkigen mochten echter wel eerder naar hun kamer. Onze superior kamer lag in het nieuwe gedeelte, waar we konden genieten van het eten, zowel het ontbijt als het avondeten. Het personeel was vriendelijk en het buffet was goed gevuld. Het avondeten werd na verloop van tijd wat eentonig, waardoor we twee keer buiten de deur zijn gaan eten. De kamer was ruim genoeg voor twee personen en de douche was fantastisch met zijn grote douchekop. Helaas waren de kamers erg gehorig. Het strand lag op slechts 250 meter afstand, maar de weg er naartoe was erg steil. Langs de boulevard waren leuke Nederlandse bars en genoeg souvenirwinkeltjes te vinden. We betaalden 400€ voor 8 dagen, wat we redelijk vonden. Met vier zwembaden was er genoeg keuze, maar er was helaas geen handdoekenservice beschikbaar. De animatie was oké, maar niet zo indrukwekkend als in de grote hotels in Turkije waar ik eerder ben geweest. Al met al was het een goed hotelervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service3

Samen met 5 vriendinnen boekten we 2 kamers voor ons zessen. Toen we de kamers binnenstapten - die zich buiten het hoofdgebouw bevonden - waren we teleurgesteld. Eén kamer was belachelijk klein, met de bedden zo dicht op elkaar gedrukt dat je amper de deur kon openen. De badkamer was een ramp: de deur botste tegen de wastafel en de douche vertoonde schimmelplekken. Het terras bood uitzicht op een saaie binnenplaats zonder zonlicht. De andere kamer was iets ruimer, maar vertoonde rode vlekken op het douchegordijn en was gewoon niet schoon. Toen we klaagden bij de receptie, kregen we te horen dat we in een 1-sterrenhotel verbleven, terwijl we een 3-sterrenverblijf hadden geboekt. We namen contact op met de reisorganisatie, maar zij konden niets voor ons betekenen. Uiteindelijk moesten we elk 60 euro extra betalen voor een betere kamer. Tot onze verbazing ontdekten we dat andere gasten in dat 1-sterrenhotel 900 euro hadden betaald voor 7 nachten via een andere reisorganisatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service7

Ons recente verblijf in Hotel Pagina Bay was weer top. We verbleven in kamer 5309 in het bijgebouw Sahara en het was echt prima in orde, schoon en comfortabel. Het hotel heeft meerdere zwembaden, wat erg fijn was. Het diner was ook goed met veel keuzes en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Al met al een geslaagd verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service6

Ons verblijf met een groep vrienden van 10 personen was teleurstellend. Ondanks dat we redelijk vroeg arriveerden, moesten we tot bijna het einde van de dag wachten voordat we onze kamer konden betrekken. De service liet veel te wensen over; het personeel leek totaal niet geïnteresseerd en was soms zelfs onbeleefd. Het ontbijt was acceptabel, de lunch slecht en het avondeten ronduit vies. De gerechten dreven in het vet en na slechts één avondmaal in het hotel werd de helft van onze groep ziek. Gelukkig was het zwembad nog wel redelijk. Na herhaaldelijk klagen bij het personeel werden onze kamers uiteindelijk redelijk schoongemaakt, maar ze waren duidelijk verouderd en stamden nog uit de jaren '80 zonder dat er ooit iets aan was veranderd. Wat zij 'airconditioning' noemden, was niet meer dan een simpele ventilator bij Palma Bay. Hoewel we niet veel hebben betaald voor ons verblijf, was het de prijs niet waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service3

Dit is een drie-sterren hotel, dus stel je verwachtingen niet te hoog. Na het lezen van recensies waren we een beetje bezorgd, maar het is ons erg meegevallen. Het eten was redelijk en goed verzorgd. Onze kamer in het Sahara-gebouw was wel wat verouderd, maar wel schoon en met comfortabele bedden. Er is geen aparte eetzaal, dus je moet op het resort Sahara eten, dat twee straten verderop ligt en herkenbaar is aan de witte armbandjes. Je mag niet in andere restaurants eten. Alleen 's avonds kun je binnen drinken in Havanna, waar ook de animatie plaatsvindt. Tegen bijbetaling kun je een kamer krijgen in het gerenoveerde Cobacabana-gebouw. Na twee dagen kregen wij een kamer daar en die was geweldig: ruim, met een inloopdouche en precies naar onze zin.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Kies voor een verblijf in een superior kamer in Copacabana voor een aangename ervaring met nette accommodatie en lekker eten. Houd er rekening mee dat de andere kamers niet van dezelfde kwaliteit zijn en mogelijk tekortkomingen vertonen, zoals beschimmelde badkamers en een onhygiënisch restaurant in de kelder. Gasten met een blauw bandje hebben het nog slechter, terwijl degenen buiten het resort met een wit bandje beperkt zijn in waar ze mogen eten. Er zijn beperkte drinkmogelijkheden binnen en de afstand tot de poolbar kan een uitdaging zijn, vooral voor gasten met mobiliteitsproblemen. Gelukkig is de receptie behulpzaam en is er zelfs iemand die Nederlands spreekt, Patrick. Er lijken geen 4-persoonskamers beschikbaar te zijn in Copacabana volgens de touroperator, maar ter plaatse kon dit wel geregeld worden. Het verhaal van een groep die geconfronteerd werd met beperkingen bij het dineren illustreert de beperkingen van de faciliteiten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7

Het hotel heeft veel ruimte en is goed opgezet. Het eten was niet erg gevarieerd, maar wel altijd warm. Het is ongeveer 5 tot 10 minuten lopen naar de boulevard en het strand. El Arenal is duidelijk gericht op toeristen. Het openbaar vervoer is goed geregeld en betaalbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Positieve punten + prachtige ambiance + heerlijk eten en drinken + kamers worden uitstekend schoongehouden + personeel is vriendelijk Negatieve punten - kamers hebben matige afwerking - geluidsniveaus kamers zijn storend - fitnesszaal beperkt tot 1 fiets en 1 loopband - diverse faciliteiten gesloten buiten seizoen - sauna en jacuzzi niet toegankelijk - receptie bevindt zich 2 hotels verderop - loopafstanden langer dan verwacht vanwege onjuiste informatie

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen6

Vlakbij het strand, veel bushaltes in de buurt om evt. naar het centrum te gaan om te shoppen. Service prima en het eten was redelijk.

Geboekt bij

D-reizen
Melden


Reisperiode: juni 2017

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

heerlijke vakantie gehad in dit hotel. Eten was lekker en gevarieerd, werd wel wekelijks herhaald. uitzicht vanuit de kamer over de stad en op zee. uurtje rijden vanaf de vluchthaven, super fijn. loopafstand van de winkels en het strand. Schone kamer en badkamer en super snelle service bij vragen.

Geboekt bij

Corendon
Melden


Reisperiode: september 2017

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen9

Prima budget hotel! Alleen volgende keer reizen we niet meer met corendon. Geen duidelijkheid en je bent niet zeker van het hotel ivm dubbele boekingen etc.

Geboekt bij

Corendon
Melden


Reisperiode: juli 2016

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service6
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Een prachtig en groot resort op circa 10 minuten loopafstand van de boulevard. Voor een jongerenvakantie dé perfecte plek! Ga je als gezin hier heen, let dan goed op met welke kamer je boekt! Het resort bestaat uit verschillende delen en waar wij werden geplaatst lag een stuk van het hoofdresort af. Verder een plek waar je een heerlijke vakantie kan houden.

Geboekt bij

GOGO Jongerenreizen
Melden


Reisperiode: augustus 2014

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Het complex lag zo'n 200 meter lopen van de boulevard. Goed te belopen, geen last van geluidsoverlast van de boulevard. Bij het buitenlopen van het complex kun je de zee zien liggen. Het eten was ingedeeld in verschillende menu's per dag, smaak is anders en sommige dingen waren te gaar. Maar overall geen klagen. Kamers zijn aan de kleine kant, deuren en ramen hebben we dichtgehouden ivm met overlast van kakkerlakken bij de buren. Airco deed zijn werk om toch nog verkoeling te hebben.

Geboekt bij

Sunweb
Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl