ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Melia Olid

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Er was een probleem met de watervoorziening in het hotel waardoor we niet konden douchen, maar er werd geen alternatief of compensatie aangeboden. We mochten wel later uitchecken, maar alleen tot 3 uur 's middags in plaats van de hele middag zoals we hadden gevraagd. We hadden bij de reservering om een groot bed gevraagd, maar dit werd niet opgemerkt. Tijdens het inchecken was de receptioniste druk bezig met een lange telefoongesprek en haar collega hielp andere gasten die achter ons stonden in de rij, die behoorlijk lang was. De medewerkers scanden onze ID-kaarten en ik vond het niet juist dat er een foto werd genomen of een handtekening werd gevraagd vanwege de privacy van onze gegevens.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Voor een hotel met vier sterren was ons verblijf niet helemaal zoals gehoopt. Onze vrienden verbleven hier ook, maar wij zouden niet snel terugkeren. Het was moeilijk om echt tot rust te komen. De matrassen waren oncomfortabel hard en de kussens waren juist te zacht – kortom, alsof alles ondersteboven lag. Het personeel was allesbehalve gastvrij. Zelfs een simpel begroetingswoord leek al te veel moeite voor hen. En over het parkeren wisten ze weinig. Toen we met de auto aankwamen, vertelden ze ons dat er geen plek meer was, terwijl we al dagen op dezelfde plek stonden. Dit zorgde voor een verhitte discussie. Al met al voelde dit niet aan als een viersterrenervaring. Ik geef ze één ster, puur omdat nul sterren niet mogelijk is...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ligging van dit hotel is fantastisch, maar het heeft wel wat onderhoud nodig. De kamers vertonen scheuren en er zijn slechts twee liften voor het hele gebouw van zes verdiepingen. Tijdens de hittegolf begaf de airconditioning het, wat een ongemakkelijk verblijf veroorzaakte. Het is duidelijk dat een renovatie noodzakelijk is. Gelukkig compenseert het vriendelijke en toegewijde personeel deze tekortkomingen. Ze doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Een groep reizigers uit Tenerife verbleef onlangs in dit hotel, dat duidelijk behoefte heeft aan een make-over. De kamers lieten te wensen over qua hygiëne, met bevlekte tapijten en een airconditioning die niet goed werkte en constant een storend geluid maakte. Aangezien we tijdens een hittegolf verbleven, was dit extra ongemakkelijk. De matrassen waren oud en oncomfortabel, wat resulteerde in een gebrek aan slaapcomfort. Hoewel de locatie ideaal was, vielen de overige aspecten van het verblijf tegen. Het dinerbuffet bood weinig variatie, met elke dag dezelfde salades. Het personeel in het restaurant miste vriendelijkheid en leek soms chagrijnig. Al met al voelde dit hotel niet als een viersterrenaccommodatie en ik zou het daarom niet aanraden aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een conventioneel hotel met een vleugje nostalgie. Het personeel in de bar en het restaurant was buitengewoon attent. De locatie in het hart van de stad is echt top.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl