ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Maritim Grand Azur

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

Wij zijn al twee decennia bekend met dit hotel, maar helaas lijkt de Grand Azur zijn charme te hebben verloren onder het nieuwe management van Dresort. Hoewel de kwaliteit van het eten goed is, is er weinig variatie en lijkt het aanbod wat aan de eenvoudige kant.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Wat een fantastische ervaring was ons verblijf in Grand Azur! Dit hotel is werkelijk een pareltje: de kamers zijn ruim, luxe en prachtig ingericht, het zwembad is mooi en goed onderhouden en het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Een speciale shout-out naar Eda, Hulya en Haci, zij hebben onze ervaring echt onvergetelijk gemaakt. Hoewel het buffet misschien wat repetitief was, was de kwaliteit ervan wel zeer goed. Helaas was het dessertbuffet wat aan de karige kant. De ligging van het hotel is absoluut top, met taxibootjes bijna voor de deur en een gemakkelijke toegang tot de boulevard via het zwembad en de tuin. De beachbar was een geweldige toevoeging, met elke avond live muziek en heerlijk eten. Na het vergelijken van verschillende hotels langs de boulevard, steekt Grand Azur er echt met kop en schouders bovenuit. Wat een klasse en elegantie straalt dit hotel uit! We hopen zeker nog eens terug te keren naar deze geweldige plek.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Prachtig hotel met een klassieke uitstraling. Het eten was perfect en onze tweepersoonskamer was voorzien van twee flatscreens. Helaas hadden we op de tweede verdieping geen goed zeezicht vanwege de palmbomen. Een tip: vraag om een kamer op de vierde verdieping voor een beter uitzicht. Marmaris is in de afgelopen 15 jaar erg veranderd, maar het strand is gelukkig veel breder geworden. Het enige minpuntje was dat er bij het zwembad te weinig toiletten waren. Desondanks hebben we een heerlijke vakantie gehad.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8

De klantenservice was uitstekend, het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De bedden waren comfortabel en het eten was heerlijk en van hoge kwaliteit. Het zwembad was prachtig en het dakterras met de gezellige lounge en bar was een leuke toevoeging. Alles was brandschoon en goed onderhouden, wat onze ervaring nog beter maakte.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid5

Al eerder hadden we goede verhalen gehoord over dit hotel, en nu hebben we het eindelijk zelf kunnen ervaren. Het is werkelijk een fantastisch hotel op een prachtige locatie aan het strand, omringd door palmbomen en met een groot zwembad. Het culinaire aanbod is uitmuntend, met elke dag een overvloed aan gerechten om uit te kiezen. De live bereiding van vlees- en visgerechten voegt een extra dimensie toe aan de eetervaring. Tijdens het diner is er zowel binnen als buiten de gelegenheid om te zitten, terwijl je geniet van afwisselende orkesten die perfect passen bij de ambiance van het eten. Er is echter wel één minpuntje: het eeuwenoude fenomeen van het 'handdoekje leggen'. Het is storend wanneer mensen gedurende de hele dag een plekje aan het strand bezet houden met hun handdoeken en pas tegen het einde van de dag komen opdagen. Dit zou beter kunnen worden opgelost door het personeel ongebruikte plekken na verloop van tijd vrij te geven. Ondanks dit kleine minpuntje is dit absoluut een hotel waar we graag naar terugkeren, en dat blijkt ook uit het feit dat veel gasten hier jaarlijks terugkomen!





© 2007-2025 ReisChecker.nl