ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Casbah

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een toegankelijk en ontspannen hotel, perfect voor een rustig verblijf. Ik miste wat kleine extra's zoals een koelkast, notitieblok en waterkoker, maar gezien de betaalbare prijs en de handige locatie dicht bij winkels, is het een goede keuze met eigen vervoer, vooral voor uitstapjes naar Valencia.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel biedt een ongeëvenaarde prijs-kwaliteitverhouding. Gasten zijn vooral onder de indruk van de uitstekende matrassen en kussens. Daarnaast springt de vriendelijkheid en deskundigheid van het personeel eruit. Ze zijn attent, professioneel en een plezier om mee te maken. Ook in het restaurant zijn ze toegewijd om elke cent waard te maken en zelfs meer dan dat.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Fantastisch! Dit hotel is echt top. De aandacht die je 24/7 krijgt is geweldig, de service is super attent. De bedden en kussens zijn van zulke goede kwaliteit en alles is brandschoon. Het parkeren is ook zeer handig. Het restaurant beneden is een geweldige toevoeging, het eten is heerlijk en perfect voor werkende gasten zoals ik, aangezien alles dichtbij is gelegen. Echt geen enkel minpunt te bekennen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Goedendag, Ik moet helaas een klein punt van kritiek uiten over ons verblijf in dit hotel. Bij aankomst gisteren rond 13.00 uur werden we door Maria, de receptioniste, verteld dat we pas vanaf 15.00 uur konden inchecken. Hoewel we begrip hadden voor deze regel, vond ik het jammer dat er geen flexibiliteit werd geboden, vooral omdat we slechts een kleine koffer hadden die we gemakkelijk in de auto hadden kunnen laten. We besloten de tijd te doden in het Aragonese centrum van Valencia, zoals aanbevolen door het personeel. Toen we terugkwamen om 21.30 uur, werden we vriendelijk begroet door Juan, die zelfs een manzanilla voor ons bereidde omdat we ons niet goed voelden, wat zeer attent was. De volgende ochtend checkten we uit om 11.00 uur, wat betekende dat we slechts 11 uur in plaats van 24 uur hadden doorgebracht. Hoewel ik begrijp dat de regels strikt zijn, vind ik het wel jammer dat er geen uitzondering kon worden gemaakt, vooral gezien het feit dat er meerdere hotels in dezelfde straat zijn. Tot slot, tijdens het ontbijt kregen we een toast die naar de kamer werd gebracht vanwege een niet-functionerende telefoon, zoals Maria ons vertelde. Echter, bij vertrek werden we verrast dat we nog € 2,5 moesten betalen voor de toast, wat een beetje teleurstellend was. Voor een bedrag van € 2,5 vind ik het jammer dat deze kwestie niet flexibeler werd afgehandeld. Als deze zaken niet verbeteren, overweeg ik om in de toekomst elders te verblijven. Met vriendelijke groet,



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamers waren brandschoon en het personeel was ontzettend gastvrij. Het hotel heeft ons positief verrast.



© 2007-2025 ReisChecker.nl