ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Vent De Mar

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel heeft een fantastische locatie pal naast het strand. In september heerst er een heerlijke rust, waardoor je goed kunt slapen. De receptioniste die 's middags werkt, is ontzettend vriendelijk en attent voor alle gasten. Ik begrijp niet waarom er zoveel negatieve beoordelingen zijn, de kwaliteit en service waren precies wat je voor deze prijs kunt verwachten. Ik ben erg tevreden, bedankt!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een paar weken terug bracht ik met twee vrienden een bezoek aan dit hotel en we hadden een geweldige tijd! De gastvrijheid van het personeel, van de receptie tot aan de keuken en eetzaal, was uitstekend. De kamers waren ruim en brandschoon, en het eten in het buffet was verrukkelijk! Bovendien hoefden we slechts een paar stappen te zetten om het strand te bereiken, wat het plaatje compleet maakte. Zonder twijfel zullen we hier nog eens terugkomen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wanneer je dit etablissement zou moeten beschrijven en de locatie in overweging zou moeten nemen, die overigens gunstig is vanwege de nabijheid van de zee, zou mijn beschrijving een ware nachtmerrie zijn. Er is niets dat zo teleurstellend is als deze plek, maar je staat voor een dilemma tussen "het ergste" en wat je werkelijk zoekt. Het hotel is in erbarmelijke staat, onvoorstelbaar smerig, met tapijten die lijken op iets uit een horrorfilm en vlekken die een verontrustende gelijkenis vertonen met die film. De sleutelkaarten voor de kamers werken niet en moeten meerdere keren per dag worden vervangen (voor toegang tot de garage of simpelweg het verlaten ervan, om nog maar te zwijgen). De service laat veel te wensen over, het personeel let nergens op en lijkt totaal onverschillig jegens de gasten. Duidelijk is er sprake van een ernstig gebrek aan competent management. Ze lijken weinig te weten over reserveringen, betalingen, enzovoort. Bij aankomst, met alles reeds betaald, proberen ze je opnieuw te laten betalen totdat je kunt bewijzen dat je al hebt betaald, enzovoorts. Het enige dat goed lijkt te werken is de waterdruk en de airconditioning, aangezien noch de televisie, die defect was en niet goed werd vervangen, noch voldoende handdoeken/toiletpapier aanwezig waren. De hygiëne laat over het algemeen flink te wensen over. Een blik op de zeepdispensers in de liften zegt genoeg. En laten we vooral de verwaarloosde vlaggen bij de ingang van het hotel niet vergeten. Op een gegeven moment begonnen ze te rafelen en daar bleven ze gewoon hangen. Kortom, het is bijna onmogelijk om het nog erger voor te stellen. Alsof dit een filmscenario is, en we slikken de tekortkomingen omdat er simpelweg niets beters in de buurt te vinden is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De medewerkers zijn ontzettend gastvrij.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het personeel bij de receptie was erg gastvrij! Helaas waren de kussens op het bed niet zo comfortabel en het eten was erg traditioneel, met te veel vis en kaas die niet aan onze smaak voldeed. Het hotel lijkt vooral populair te zijn bij Spaanse gasten.



© 2007-2025 ReisChecker.nl