ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Nh Alfonso Ix

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Teleurstellende ervaring. Mijn partner en ik hadden dit hotel uitgekozen voor de nacht van kerstavond, verwachtend om tijdens onze Camino-route te genieten van een diner en ontbijt. We bereikten het met hoop, maar de realiteit viel tegen. De kamer, die 94 euro kostte vanwege de feestdag, was verre van wat we hadden verwacht. Het bood weinig waar voor zijn prijs, met oude meubels en een uitzicht op een zonnepaneel, waardoor het een benauwd gevoel gaf. Het leek niet op de afgebeelde kamers. Het leek alsof we op de 'vergeten' pelgrimsverdieping terecht waren gekomen, terwijl andere gasten die dezelfde prijs betaalden, genoten van betere accommodaties. Het restaurant was gesloten zonder duidelijke alternatieven aangeboden te krijgen. De receptionist kon geen suggesties doen voor een kerstdiner en informeerde ons niet over de mogelijkheid om in de cafetaria te eten. Er gold een verbod op eten op de kamers en we hebben die avond noodgedwongen het diner overgeslagen. Het ontbijt werd ook teleurstellend: na miscommunicatie over het tijdstip werden we geconfronteerd met een vertraagd, slecht georganiseerd buffet. Excuses werden gemaakt, maar zonder oprechte empathie. Het geld voor het ontbijt, dat we vooruit hadden betaald, was niet terug te krijgen. Er werd ons een afhaalkoffie aangeboden, maar we weigerden dit omdat het de slechte ervaring niet zou goedmaken. Kortom, de prijs-kwaliteitverhouding van dit hotel was ver te zoeken en de service liet veel te wensen over. Het gebrek aan inlevingsvermogen en klantgerichtheid viel op, vooral gezien de feestdagen en de verwachtingen die dat met zich meebrengt. Mijn advies voor het hotel zou zijn om hun klantenservice en oog voor detail te verbeteren, vooral op speciale dagen zoals kerst. Klanttevredenheid moet boven alles staan. Helaas kon dit hotel niet voldoen aan de verwachtingen die horen bij een viersterrenaccommodatie. Voor pelgrims en andere reizigers is dit geen aanrader en ik zal er persoonlijk niet meer terugkeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Onze kamer was 318, en we hebben daar met twee personen verbleven inclusief ontbijt. We waren zeer tevreden over het hotel, de kamers waren uitermate comfortabel en de badkamer was ruim. Ook de minibar was goed gevuld. Toch geef ik geen vijf sterren vanwege de serveerster die ons tijdens het ontbijt op 17-11-24 bediende. Toen ik haar beleefd vroeg om het sap bij te vullen, reageerde ze onbeleefd en brutaal. Het ontbijt was teleurstellend voor de prijs die we betaalden, er was bij aankomst bijna niets meer over. Er moet meer aandacht worden besteed aan variatie, want het is normaal om meer keuze te hebben dan slechts wat croissants en broodjes die je goedkoper in een café kunt krijgen. Ik zou aanraden om het ontbijt niet bij de kamer te nemen, maar elders te gaan eten. Het personeel was ook niet erg vriendelijk. Desondanks zou ik alleen terugkomen voor de accommodatie. Al met al.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ligging van dit hotel is uitstekend, maar de staat ervan laat te wensen over door de ouderdom. De ruime kamers zijn echter slecht geïsoleerd, waardoor geluid vanuit andere kamers en de gang duidelijk hoorbaar is. Ook de badkamers zouden een opknapbeurt en betere isolatie kunnen gebruiken. Het personeel is beleefd en behulpzaam, en de locatie is ideaal voor het begin van de Franse route.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Heerlijk uitgerust na een zalige nacht, en wat een prachtige ervaring!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is absoluut top! Alles is tot in de puntjes verzorgd. Het ontbijtbuffet is heerlijk en het restaurant is echt een aanrader. Een smaakvolle verrassing tijdens mijn verblijf op de Camino. De prijs-kwaliteitverhouding is meer dan goed!



© 2007-2025 ReisChecker.nl