ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Montesol

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Let op: de standaardkamers in dit hotel hebben privacyglas aan de zijkant, wat betekent dat het niet mogelijk is om naar buiten te kijken. Dit detail wordt niet benadrukt tijdens het boeken, hoewel het technisch zichtbaar is op de kamerfoto's, maar niet direct wordt gecommuniceerd als privacyglas. Er is nu een duidelijkere foto beschikbaar om dit kenmerk te tonen, dus het is verstandig om dit te controleren voordat je een kamer boekt. Het lijkt erop dat er weinig opties zijn zodra je bij de receptie aanklopt, aangezien alle kamers in deze categorie hetzelfde privacyglas hebben. De medewerkers zullen hoogstwaarschijnlijk voorstellen om te upgraden naar een premium kamer, indien beschikbaar. De locatie is gunstig en het personeel is vriendelijk, maar alleen de manager kon de volgende dag een passende oplossing bieden. Mijn advies zou zijn om de standaardkamers te vermijden en in plaats daarvan te gaan voor het volgende kamertype. Hoewel ik geen volledig oordeel kan geven over het hotel om de hoek, lijkt het erop dat hun kamers in dezelfde prijscategorie wellicht een betere prijs-kwaliteitverhouding bieden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf op Ibiza, waar we drie fantastische nachten hebben beleefd. Het hotel was prachtig en de kamers waren gedecoreerd met unieke details. De receptie gaf ons meteen een geweldige eerste indruk. Misschien is het een idee om het ontbijtmenu te heroverwegen, bijvoorbeeld door het te stroomlijnen en te kiezen voor een mix van betaalbare en luxe opties. Ondanks dat, zouden we zeker weer voor dezelfde kamer kiezen, zij het zonder ontbijt. Bedankt voor de geweldige ervaring!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Mijn partner en ik verbleven hier een paar nachten en waren onder de indruk van het prachtige interieur en decor. Het personeel was vriendelijk en de locatie was handig, wat een pluspunt was. Echter, voor de prijs die we hebben betaald, hadden we meer verwacht. Hoewel de kamers een balkon hadden, mochten we er niet op. Hetzelfde gold voor het experimentele strand waarvan we te horen kregen dat het volgeboekt was, hoewel we een week eerder hadden gebeld. Het dakterras, dat pas na 19.00 uur openging als restaurant/bar, was ook een tegenvaller. Hoewel het eten goed was, hadden we gehoopt dat het dak 24/7 toegankelijk zou zijn. Over het algemeen was het hotel mooi ingericht, maar ontbrak het aan bepaalde faciliteiten. Bovendien werkte onze sleutelkaart elke dag niet meer, wat vervelend was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het restaurant ziet er prachtig uit, maar het eten laat helaas te wensen over. De gamba's waren niet goed schoongemaakt en de patat was koud. Ook waren de gamba's rauw en de service was zeer teleurstellend. Wat nog erger was, is dat toen we een klacht indienden, er slechts €30 van de rekening af werd gehaald voor de vieze gamba's. De ober leek totaal niet geïnteresseerd en vergat constant onze bestellingen. Deze kelner zou zeker moeten worden ontslagen, want dit niveau van service is niet acceptabel, zeker niet voor een restaurant dat zichzelf hoog in het vaandel heeft staan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik heb ontzettend genoten van mijn verblijf in Ibiza dankzij dit hotel! De ligging was perfect, de kamers waren prachtig en schoon, het ontbijt was heerlijk en het personeel was uitmuntend. Ondanks de bruisende omgeving heb ik helemaal geen last gehad van drukte. Als ik weer op het eiland ben, zal ik zeker opnieuw voor dit hotel kiezen!



© 2007-2025 ReisChecker.nl