ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Bahamas

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Samen met mijn partner verbleef ik in het bijgebouw Bahamas 2, aan de overkant van het hoofdgebouw. De check-in verliep vlot en we werden hartelijk ontvangen. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is zeer gunstig! Gedurende 5 dagen genoten we van een all-inclusive arrangement, waarbij het ontbijt, de lunch, het diner en de snacks uitstekend waren verzorgd. Het ontbijt bood een gevarieerde keuze en ruime tijdsvensters. Ook het diner had voor elk wat wils. Tevens kan ik de snackcorner aanbevelen, waar je heerlijke tosti's en hamburgers kunt bestellen als onderdeel van het all-inclusive pakket. Het hotel bevindt zich op korte loopafstand van het strand, ongeveer 10 minuten wandelen. Daar kun je tegen een redelijke prijs strandstoelen en parasols huren. Hoewel de kamers wat gedateerd zijn, waren de bedden comfortabel en de kamers redelijk schoon. Al met al kunnen we concluderen dat dit een prima hotel is met uitstekende service en vriendelijk personeel, en dat alles voor een goede prijs!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel is echt geen aanrader. Het was ontzettend vies en de kamers leken nooit schoongemaakt te worden. Ondanks dat er drie medewerkers achter de bar stonden, duurde het eindeloos voordat je aan de beurt was. Het enige positieve was het eten, dat wel van goede kwaliteit was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit 3-sterren hotel in een toeristische bestemming bood precies wat je zou verwachten. De focus lag duidelijk op kwantiteit boven kwaliteit, wat zichtbaar was in zowel de kamers als het eten. De kamers waren voldoende en netjes, maar misten dat extra beetje comfort. Het eten was acceptabel, maar niet bepaald verfijnd of gevarieerd. Het verblijf was prima voor een week, maar het is twijfelachtig of ik er nog eens zou verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotel is niet van hoge kwaliteit maar als slaapplek voldoet het prima, verwacht alleen niet te veel luxe. Het eten was echt ondermaats, met weinig keuze en een karig buffet van slechts 5/6 gerechten, wat salade en enkele toetjes. De patat was zelfs nog erger, slap en slecht gebakken. Ik zou het eten hier zeker vermijden. Bij aankomst stond ik lang in de rij achter een grote groep, en toen ik eindelijk aan de beurt was, gaf de receptionist me het gevoel tot last te zijn. Geen glimlach of enige vorm van vriendelijkheid, zelfs geen wens voor een prettig verblijf. Gelukkig was er wel een mannelijke collega die me uitstekend hielp toen er een kakkerlak in mijn kamer verscheen. De kamers waren over het algemeen prima, maar de schoonmaakploeg vergat duidelijk om ónder het bed schoon te maken, waar ik zelfs nog teen nagels van een ander aantrof. Ook waren er vlekken op de handdoeken. Het hotel was enorm gehorig; 's ochtends werd ik wakker van de schoonmaak en 's avonds kon ik de tv van de buren luid en duidelijk horen. De locatie van het hotel was wel goed, hoewel het een eindje lopen was naar de uitgaansgelegenheden, zoals zo'n 20 minuten naar bijvoorbeeld shooters. Als je echter van wandelen houdt, is dit geen probleem. Al met al zou ik niet opnieuw kiezen voor Azuline Bahamas en Bahamas II.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Blijf weg van deze accommodatie tijdens je vakantie op Mallorca! Bij aankomst keken we reikhalzend uit naar het ontbijt na een lange reis, maar de teleurstelling was groot. Het eten smaakte niet vers en de bacon was koud. 's Avonds probeerden we het opnieuw, maar de maaltijd was onacceptabel. We hebben de rest van de week buiten de deur gegeten, waardoor onze kosten flink opliepen. De kamers waren eenvoudig en de faciliteiten werkten niet naar behoren. De airconditioning liet ons in de steek en de lekkende koelkast maakte alles nat, zelfs mijn voeten. Daarnaast was de geluidsisolatie belabberd. Onze zangsessie werd al na een kwartier bruut onderbroken door hotelmedewerkers, wat ons laatste beetje plezier deed verdwijnen. Er hing een onaangename geur in de kamer gedurende ons hele verblijf en toen we op de laatste dag de kluis openden, ontdekten we tot onze afschuw een gebruikte handdoek. Dit alles zorgt ervoor dat ik met een bittere nasmaak terugdenk aan deze ervaring. Ik zal hier nooit meer terugkeren.



© 2007-2025 ReisChecker.nl