ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Maristel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is een pareltje. Het personeel straalt warmte en professionaliteit uit. Het restaurant is van topkwaliteit en het ontbijt is ronduit verrukkelijk. Ontspannen bij het zwembad en in de spa is een waar genot. Het enige verbeterpunt is het management dat 's avonds wat alerter zou mogen zijn op gasten die wat luidruchtig zijn, om de serene sfeer van het hotel te behouden. Helaas waren twee van ons gestoord door lawaai 's avonds.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is perfect gelegen voor het maken van prachtige wandelingen. Hoewel het handig is om een auto te hebben, is het lokale busnetwerk ook zeer goed bereikbaar. Het hotel biedt een schitterend buitenzwembad met voldoende ligstoelen, naast een binnenzwembad en een knusse sauna. De kamers zijn stijlvol ingericht en de bedden liggen heerlijk. Ook is er de mogelijkheid om twee Duitse televisieprogramma's te bekijken. De WiFi-verbinding is van uitstekende kwaliteit. Het ontbijt was zeer uitgebreid en van hoge kwaliteit. Het halfpensionarrangement bood een geweldig voorgerechtenbuffet en ook de a la carte gerechten waren voortreffelijk. Het personeel was vriendelijk en hardwerkend, wat bijdroeg aan een aangename sfeer in het hele hotel. Het enige minpuntje was het beperkte assortiment aan de bar, maar gelukkig was er een restaurant in de buurt voor een afzakkertje. Al met al kunnen wij dit hotel van harte aanbevelen en sluiten een terugkeer in de toekomst zeker niet uit. Wij hebben enorm genoten van ons verblijf van 10 dagen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Luxe restaurantrecensie: een fantastisch terras met een prachtig uitzicht op de Middellandse Zee, bediend door zeer gastvrij personeel en met voortreffelijk eten. Het enige minpuntje is dat ze ongevraagd brood en olijven met knoflookpasta op tafel zetten, waardoor er extra kosten berekend worden. Gelukkig wordt er niets in rekening gebracht voor wat je niet bestelt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Helaas was onze ervaring bij Hotel Maristel niet helemaal zoals gehoopt. Ondanks de prachtige foto's viel de werkelijkheid een beetje tegen. De kamers waren redelijk, maar niet zo schoon als verwacht. We hebben lang moeten wachten bij de receptie voordat we eindelijk onze kamer in konden, zonder enige uitleg of excuses voor de vertraging. Een vroeg ochtendalarm bleek ook geen prettige verrassing, met opnieuw geen uitleg of verontschuldiging toen het uitgeschakeld werd. Voor de prijs die we betaalden, hadden we meer verwacht. Gelukkig waren het uitzicht en het ontbijt wel van goede kwaliteit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel heeft een fantastische locatie, omgeven door rustgevende bergen en de zee. Helaas was onze ervaring in de kamer minder prettig - een onaangename geur van sigaretten, roze schimmel in de douche en versleten armaturen. De regels met betrekking tot eten en drinken waren echter het grootste struikelblok. Na slechts 1,5 liter gratis water bij aankomst moesten we water kopen omdat er geen vervanging was. De afwezigheid van koffie- en theefaciliteiten en een lege koelkast was teleurstellend. Zelfs toen we wijnglazen vroegen voor een geschenkwijn, kregen we een onvriendelijke reactie van het personeel. Het restaurantpersoneel had een houding die ons deed besluiten daar niet meer te eten, ondanks het redelijke eten. De service en houding van het personeel, gecombineerd met de beperkende regels, maakten dit tot de slechtste ervaring in 8 jaar reizen. Het is jammer, want het hotel heeft veel potentieel, maar ik zou het niet aanbevelen en zal zelf niet meer terugkeren.



© 2007-2025 ReisChecker.nl