ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Balneario De Compostela

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De spa-ervaring was een beetje teleurstellend. Het waterpark was overvol, waardoor de ontspanning werd verstoord. De badkamer in de kamer had wat problemen met lekkages die niet erg handig waren. Het bed was ook niet erg comfortabel, met een te zachte matras en slecht gevulde kussens die niet hielpen om goed te kunnen slapen. Voor wat ik heb betaald voor een nacht verblijf, had ik meer verwacht gezien de staat van de faciliteiten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het ontbijt is prima, maar het diner is matig en het is allemaal buffetstijl. De kamer is enorm, maar de matras is helaas niet naar mijn zin. De spa is wel goed, maar het was al de tweede keer dat we er waren en het was behoorlijk druk. Soms moesten we wachten tot er een jacuzzi vrijkwam. Helaas werkten de jets in jacuzzi twee niet en waren de andere jets erg zwak. Gelukkig was het personeel erg attent.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De wellnessvoorzieningen zijn fantastisch en het personeel was erg zorgzaam. Alles was brandschoon en het buffet was uitstekend. Bovendien stopt de bus naar Santiago (op ongeveer tien kilometer afstand) direct voor de ingang van de spa, wat erg handig is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik ben onlangs teruggekomen van een verblijf van 10 dagen met het IMSERSO-programma. Terwijl de restaurantservice vrij eenvoudig en repetitief was, met voornamelijk kant-en-klare maaltijden, soepen en stoofschotels, moet je niet rekenen op luxe ingrediënten zoals tonijn of avocado. Gelukkig waren de kamers en gemeenschappelijke ruimtes wel brandschoon, wat een positief punt was. Dat kan helaas niet gezegd worden van de spa, waar schimmel aanwezig was en er duidelijk een gebrek aan onderhoud was. Medewerkers in de spa leken overweldigd en gestrest door het gebrek aan personeel, wat ten koste ging van de kwaliteit van de behandelingen. Het zou zeker helpen als er meer personeel beschikbaar was voor een betere service.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Mijn ouders zijn vaste bezoekers van deze plek en zijn er dol op. Het hotel is onlangs gerenoveerd en ziet er prachtig uit. Het enige minpuntje is een receptioniste met een attitude, met een bril op haar neus die de indruk wekt de leiding te hebben (wat ik niet zeker weet). Het gratis buffet, hoewel ooit gevarieerder, is nog steeds van goede kwaliteit.



© 2007-2025 ReisChecker.nl