ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hilton Dusseldorf

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

We kwamen aan bij het hotel om 14:15 uur, terwijl het inchecken vanaf 14:00 uur mogelijk was. Na 15 minuten wachten kregen we te horen dat slechts één van onze twee kamers gereed was en dat we nog 30 minuten moesten wachten. Na 45 minuten was de tweede kamer nog steeds niet klaar en werd ons gevraagd om nog eens 15 minuten te wachten. In plaats daarvan besloten we naar de kerstmarkt te gaan. Toen we rond 21:00 uur terugkwamen, kregen we eindelijk toegang tot de tweede kamer, die helaas niet was schoongemaakt. Na het melden kregen we een nieuwe kamer toegewezen. Er werd ook gevraagd om 15 euro extra te betalen voor de minibar, maar aangezien we deze niet zouden gebruiken, hebben we hier uiteindelijk niet voor betaald. De kamer was uiteindelijk redelijk, maar de airconditioning werkte niet goed. Het ontbijt bood een ruime keuze aan, maar er waren weinig tafels beschikbaar, wat tot wachttijden van 30 minuten kon leiden voordat er plaats was. Het uitchecken verliep gelukkig wat sneller dan het inchecken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer was veel later beschikbaar dan verwacht, wat behoorlijk balen was. Helaas boden ze geen compensatie aan zoals een gratis kopje koffie om het lange wachten goed te maken. Dat was wel een gemiste kans. Er waren wat problemen op de kamer, zoals een niet-werkende koelkast, telefoon en leeslampjes. Niet ideaal, maar gelukkig kunnen zulke dingen gebeuren. Overdag was er veel lawaai door werkzaamheden in het hotel, wat nogal storend was. Gelukkig begrijp ik dat dit soort werkzaamheden soms overdag moeten plaatsvinden. Het ontbijtbuffet daarentegen was geweldig! Een ruime keuze aan verse en smaakvolle gerechten, goed verzorgd en overvloedig. Het hotel is gelegen in een zakendistrict, meer geschikt voor zakenreizigers dan toeristen. Gelukkig is de Altstadt makkelijk bereikbaar met de tram of metro, ook al is de prijs voor een paar haltes redelijk hoog. Al met al was het verblijf goed, ondanks enkele ongemakken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst inchecken en de kamerkaart ontvangen, maar bij binnenkomst in de kamer bleken daar al andere gasten te zijn! Een onverwachte verrassing voor zowel hen als ons. Dit ongebruikelijke voorval in een Hilton hotel zorgde voor wat opschudding. Na een bezoek aan de receptie kregen we zonder compensatie een nieuwe kamer toegewezen; pas na aandringen ontvingen we twee gratis drankjes als tegemoetkoming. De uiteindelijke kamer was ruim maar enigszins gedateerd, met een nattige vloer en wc na het douchen. Gelukkig bood het gevarieerde ontbijt een lichtpuntje en waren de medewerkers vriendelijk. Al met al zou ik dit hotel niet snel aanraden aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Onze aankomst bij het hotel was niet helemaal vlekkeloos. Hoewel we volgens onze boeking om 14.00 uur konden inchecken, moesten we nog anderhalf uur wachten voordat onze kamer gereed was. Gezien het aantal mensen dat in de lobby zat te wachten, waren we zeker niet de enige die hier last van hadden. Helaas waren de stoelen in de lobby ook niet bepaald schoon. Tijdens het wachten kregen we geen compensatie aangeboden, zelfs geen simpel drankje, omdat de prijzen aan de bar buitensporig hoog waren. Toen we eindelijk onze kamer kregen toegewezen na anderhalf uur wachten, ontdekten we dat de lamp niet werkte en de mokken voor koffie en thee nog vies waren. Gelukkig was de rest van de kamer wel schoon en modern ingericht. Het ontbijt was daarentegen erg gevarieerd en bood voor ieder wat wils. Helaas moesten we wel iets verder lopen naar de kerstmarkt, ongeveer 30 minuten vanaf het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Wat een geweldige locatie heeft dit hotel! Het ligt vlak bij een groot park en de rivier de Rijn, met tal van restaurants in de buurt en op korte afstand van het centrum. De kamers zijn prachtig en de matrassen waren voor ons echt top! Echter, we waren verrast dat er een borg van 50 euro moest worden betaald, aangezien dit niet van tevoren was gecommuniceerd. Nog vervelender is het feit dat we nog steeds wachten op teruggave van de borg en er nog geen reactie is gekomen op onze e-mail.

Melden


Reisperiode: september 2020

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging4
  • Service7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

Comfortabel modern hotel, een echte Hilton. Grote kamer, zeer comfortabel. Ontbijt erg uitgebreid, zelfs in deze speciale tijd. Een bar aanwezig, maar een beetje beperkte service in deze tijden. Jammer is de locatie dat nogal uit de buurt van het centrum is en ook in de direkte omgeving zijn er weinig restaurants en winkels.

Melden


Reisperiode: juni 2014

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Ik kon destijds met personeelskorting hier verblijven. Hotel ligt iets naast het centrum, maar in de omgeving kan je gratis parkeren en het hotel biedt gratis fietsen aan om langs de rivier naar het oude centrum te fietsen :) Bedden zoals Hilton-kwaliteit gewoon goed, ontbijt goed. Groot buffet en pannekoeken/wafels of eieren werden vers voor je bereid. Knusse / donkere bar wel voor een het aantal kamers. Vriendelijk personeel, ze willen je waar mogelijk helpen, dit als zeer positief ervaren. Ik weet alleen niet of ik de volle pond zou betalen voor de kamer, deze beoordeling is obv personeelskortingprijs.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl