ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Tulip Goldschmieding Castrop-rauxel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is absoluut top! Het ontbijt is verrukkelijk en uitgebreid, de bedden zijn heerlijk om in weg te dromen en de kamers zijn prachtig ingericht. Het personeel is ontzettend gastvrij en staat altijd voor je klaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer was eenvoudig maar comfortabel. Het ontbijt was absoluut fantastisch.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit schitterende hotel bevindt zich in een vredige setting. Bij aankomst had de gastvrouw wel iets hartelijker mogen zijn, aangezien haar communicatie nogal karig was en de uitleg summier. Desalniettemin waren de kamers prachtig en ruim genoeg voor een comfortabele overnachting, van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was uitmuntend; het personeel was vriendelijk en het ontbrak werkelijk aan niets. Wij zullen hier zeker nog eens terugkeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons verblijf van drie nachten in dit hotel was fantastisch. De kamer was prachtig, het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt was top en we hebben heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel. We raden dit hotel zeker aan! Het enige minpuntje is dat de omgeving een beetje grauw en industrieel is, wat het fietsen wat minder aantrekkelijk maakt. Maar dit doet niets af aan de kwaliteit van het hotel. We hebben echt een geweldige ervaring gehad!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn recente verjaardagsweekendje had wat gemengde ervaringen, met name qua de service in het hotel. Ondanks dat de kamer in orde was, kon de badkamer beter - de toilet was onhandig laag en de badkuip was niet praktisch. De ontvangst bij de balie kon ook vriendelijker en gastvrijer zijn. Het ontbijt was redelijk, maar ik twijfelde aan sommige gerechten, wat me zorgen baarde toen de medewerkers deze proefden in het bijzijn van alle gasten. Het hotel beweerde 4 sterren te hebben, maar er waren zeker verbeterpunten. En als laatste tip: zorg ervoor dat je je portemonnee bij het ontbijt in de gaten houdt, aangezien de onze tijdens ons verblijf leeggeroofd zijn.



© 2007-2025 ReisChecker.nl